خبر
 

توضیحاتی درباره قیمت لمینت دندان طرح لبخند

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قیمت لمینت دندان طرح لبخند، به نوع مواد مورد استفاده شده و کلینیک زیبایی انجام لمینت بستگی دارد. برای انتخاب بهترین نوع لمینت دندان باید به یک دندانپزشکی معتبر و با سابقه مراجعه کنید.  در حال حاضر روش های زیادی برای ایجاد زیبایی و اصلاح طرح لبخند وجود دارد.

داشتن دندان های مرتب و سفید،  بر زیبایی چهره تاثیر فراوانی می گذارد. داشتن لبخند زیبا  در زمان برقراری روابط اجتماعی، باعث ایجاد صمیمیت و موفقیت رابطه می شود.  برای اصلاح طرح لبخند می توان از روش هایی مانند بلیچینگ دندان،کامپوزیت ونیر، لمینت دندان، روکش های فول سرامیک و ... کمک گرفت.

قیمت لمینت طرح لبخند

لمینت دندان یک روش درمانی محسوب نمی شود و تنها جنبه زیبایی دارد. جنس لمینت معمولا از پرسیلن می باشد که هیچ گونه آسیب و ضرری برای بدن ندارد. لمینت استفاده شده بر روی سطح جلوی دندان ها موجب زیباتر شدن دندان ها می شود. لازم به ذکر است که نصب این ونیرها،  باید توسط یک دندانپزشک متخصص نصب شود. نوع دیگری لمینت وجود دارد که لمینت کامپوزیتی نام دارد. از این روش برای رفع معایب دندان استفاده می شود.

از روش اصلاح طرح لبخند تمام افراد می توانند، استفاده کنند. این روش فقط برای افرادی که دچار مشکلات دهان و دندان هستند، نمی باشد . افرادی که دندان های سالمی هم دارند، با ایجاد تغییرات خیلی کوچک در فرم دندان ها و یا سفیدتر کردن دندان ها، می توانند لبخند زیباتری داشته باشند.

قیمت لمینت دندان طرح لبخند

موارد مختلفی وجود دارد که بر هزینه لمینت دندان تاثیر می گذارد. به همین علت نمی توان قیمت دقیقی برای لمینت ذکر کرد. قیمت لمینت دندان طرح لبخند در سال 1401 حدود 1 تا 6 میلیون تومان برای هر دندان می باشد. لمینت دندان یک نوع ونیر دندانپزشکی است که برای پوشاندن ایرادات ظاهری و جزئی دندان ها استفاده می شود. ونیر به لایه های نازک همرنگ دندان می گویند.

بعد از مراجعه به مرکز ایمپلنت،  دندانپزشک بعد از معاینه و بررسی دندان ها، بخشی از مینای دندان ها را می تراشد تا لمینت بر روی دندان قرار بگیرد. بعد از تراش دادن دندان، قالبی از دندان تهیه می شود که بر اساس آن قالب لمینت در داخل لابراتوار ساخته می شود. تا آماده سازی لمینت دائمی یک لمینت موقت بر روی دندان گذاشته می شود که هزینه آن جداگانه حساب می شود.

هزینه لمینت دندان طرح لبخند

لمینت دندان در لابراتوار، مخصوص دندان های شما تهیه می شود. بیشتر مواد مورد استفاده در تهیه لمینت ها، وارداتی هستند. متاسفانه  معمولا هیچ کدام از بیمه ها، هزینه های مرتبط با زیبایی دندان مانند استفاده از ونیر کامپوزیت، لمینت و غیره را متقبل نمی شوند. با مراجعه به مرکز ایمپلنت می توانید از تخفیفات ویژه این مرکز استفاده کنید.

اگر لمینت دندان به صورت جداگانه و تکی انجام شود، هزینه بیشتری نسبت به دست کامل لمینت دندان دارد. انواع مختلف لمینت از نظر ظرافت، کیفیت، دوام و زیبایی با هم متفاوت هستند. تفاوت قیمت لمینت ها به ترکیب درصد اجزاء تشکیل دهنده، تکنیک ساخت لمینت، دمای پخت سرامیک و لابراتوار سازنده  بستگی دارد. مهارت، تخصص و سابقه دندانپزشک به طور مستقیم بر عمر لمینت دندان تاثیر می گذارد.

عوامل مهم بر تعیین قیمت لمینت دندان طرح لبخند

  • انتخاب یک متخصص ترمیمی و زیبایی دندان برای نصب لمینت
  • مراجعه به یک کلینیک تخصصی ویژه برای نصب لمینت
  • نوع لمینت
  • تعداد دندان های لمینت شده
  • نوع مشکلات ظاهری دندان ها
  • هزینه طراحی و ساخت لمینت در لابراتوار

لمینت دندان برای اصلاح طرح لبخند

لمینت سرامیکی یک نوع لمینت دندان است که بسیار زیبا و شفاف می باشد. این نوع لمینت دارای استحکام بالا و کیفیت خوب ساخت است که برای پوشاندن مشکلات دندانی مثل شکستگی ها، ترک خوردگی ها و لکه های مادرزادی و درست کردن نامرتبی های جزئی دندان ها کاربرد دارد. این نوع لمینت به صورت جداگانه بر روی هر دندان نصب می شود. این لمینت برای برطرف کردن رنگ زرد و تیره دندان ها، بسیار موثر است. لمینت دندان برای افرادی که به عفونت لثه مبتلا هستند، مناسب نیست.

رعایت نکات مهم در طراحی لبخند زیبا

  • برای ایجاد لبخند دلنشین و زیبا باید عمق فضاهای بین دندانی در بخش لبه برنده دندان های فرد، از نسبت های مشخصی تبعیت می کند.
  • مقداری از لبه برنده دندان های جلویی فک بالا که قابل مشاهده است، باید در زمان استراحت لب حدود 2 الی 3 میلی متر باشد.
  • در زمان لبخند زدن باید خط لب بالا از محل اتصال دندان ها به لثه بگذرد.
  • در حالت طبیعی لبه دندان های جلویی فک بالا باید حدود 1 الی 5/1 میلی متر پایین تر و جلوتر از لبه دندان های فک پایینی باشد.
  • برای ایجاد لبخند زیبا باید خطی که از قسمت برنده دندان های جلویی فک بالایی می گذرد، باید در زمان خندیدن موازی با لبه پایین باشد.

 قیمت لمینت متحرک دندان

 لمینت دندان که متحرک است، همان قالب های دندانی متحرک به رنگ خود دندان می باشند که برای ایجاد زیبایی و یا رفع عیوب دندانی به صورت موقتی بر روی قوس فک قرار داده می شوند.  به این نوع لمینت اسنپ آن اسمایل هم می گویندالبته لازم به ذکر است این نوع لمینت ها کیفیت مطلوبی ندارند. اگر همین لمینت متحرک از جنس سرامیک و یا کامپوزیت ساخته شوند، هزینه بالاتری دارند.

لمینت دندان

قسطی کردن هزینه لمینت

 لمینت دندان در 2 الی 3 جلسه درمانی  نصب می شود. بیشترین هزینه لمینت و قسط اولیه،  در جلسه اول دندانپزشکی از فرد گرفته می شود . وجود فاصله 1 الی 3 هفته ای برای نصب لمینت دائمی موجب می شود تا بقیه هزینه لمینت و قسط دوم،  در جلسه نصب لمینت پرداخت  شود. در برخی از کلینیک های  دندانپزشکی  باید هزینه لمینت را به صورت یکجا در ابتدا پرداخت کنید. حتما در این باره با دندانپزشک در جلسه معاینه صحبت کنید.

نویسنده: اپراتور
شنبه 4 تیر 1401 ساعت 14:45
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین