خبر
 

مقایسه دستگاه رطوبت ساز و بخور سرد و گرم

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مقایسه دستگاه رطوبت ساز و بخور سرد و گرم 

دستگاه های بخور و رطوبت ساز ابزار است که برای حفظ سلامت محیط خانه و محل کار استفاده شده و محیط را به روش ها گوناگون پرطراوت و مرطوب مینماید که در این به بررسی و مقایسه آن اشاره میشود.

امروزه در اثر فعالیت شرکت های آلاینده تولیدی و افزایش حجم روز افزون این تولیدات، و همچنان بخاطر تراکم زیاد جمعیت شهرهای کشور و استفاده آنها از خودروها که این خود باعث آلودگی هوا شده و هوای محیط را آلوده  مینماد، واین آلودگی هواباعث بروز مشکلات تنفسی، خشکی پوست صورت و چروک و خشکی بینی، خشکی گلو و ... میشود. این معضل به لطف تکنولوژی های اولتراسونیک در دستگاه های بخور قابل حل میباشد.

برای مرطوب سازی  هوای خشک و ناملایم خانه و محیط کار میتوان از دستگاه های بخور استفاده کرد، این دستگاه ها قابلیت مرطوب سازی هوای خشک خانه و محیص کار را در فصل سرما و گرما دارا میباشد.

دستگاه های بخور دارای مدل های مختلف است که هر مدل آن  ویژه گی های منحصر به فرد خود را دارد، این دستگاه ها به طور کلی به دسته بندی : دستگاه های بخور سرد، دستگاه های بخور گرم و دستگاه های بخور دوکاره سرد و گرم تقسیم میشوند.

 دستگاه های بخور سرد 

دستگاه های بخور سرد، این دستگاه ها دارای مدل و ظرفیتهای مختلف است ازاین لحاظ  قابلیت ها آن نیز متفاوت میباشد. دستگاه بخور سرد بیشتری برای مشکلاتی مانند جلوگیری از خشکی و بخار صورت، که برای اکثر افراد این موضوع خیلی ناراحت کننده است و  همچنین باعث کاهش امراض سینوسی میشود. بخور سرد بیشتر مناسب در فصل بهار و تابستان است، این دستگاه ها هوای خانه را خنک و مرطوب میسازد، البته این دستگاه با استفاده از تکنولوژی اولتراسونیک آب را به ذره های بخار تبدیل کرده و به شکل تبخیر در محیط خانه پخش مینماید، که باعث راحتی مجرای تنفسی شده و مشکلات تنفسی را از بین میبرد. روش استفاده این دستگاه به این شیوه است:  نخست باید دستگاه را با مایع ضد عفونی کاملا تمیز نموده و بعدآ مخزن آنرا با استفاده از آب تصفیه شده پر نمائید، در نهایت میتوانید آنرا استفاده نموده و هوای خانه و محط کارتان را مرطوب و سرد کنید.

مزایای دستگاه بخور سرد

بخور سرد برای حفظ سلامت در تمام فصول سال بوده، اما بیشتر در فصل های بهار و تابستان مورد استفاده  قرار میگیرد. بخور سرد نسبت به بخور گرم، تمیزکاری آسانی دارد چون بخور گرم در اثر حرارت و بخار گرم آب فیلتر آن دچار گرفتگی و نشست مواد معدنی شده که، آنرا باید بطور مداوم تمیز کرد.

از مزایای این مدل دستگاه ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرطوب سازی هوای محیط خانه و کار
  • جلوگیری از بیماری های تنفسی
  • نرم و لطیف سازی پوست بدن به ویژه صورت
  • از بین برنده خارش پوست
  • مناسب برای اتاق خواب کودکان
  • دارای هزینه کمتر انرژی نسبت به بخور گرم سنتی

مقایسه دستگاه رطوبت ساز و بخور سرد و گرم 2

معایب بخور سرد

دستگاه های بخور سرد به صورت مداوم نیازمند تمیز کردن و شستسشو میباشند. همچنان تبخیر آب سرد بیش از حد دراین دستگاه ها میتواند باعث بروز مشکلات قارچ پوستی شود. چون هنگام بخار آب سرد در سطح خانه امکان دارد با اون قطرات باکتری و قارچ هم در فضای اتاق پخش شوند، به این لحاظ نیاز است تا هر چند روز مخزن این دستگاه با آب و مایع شستشو شده تا از انتشار باکتری ها جلوگیری شود البته این مشکل در دستگاه های دارای فیلتراسیون داخلی حل شده است .

 دستگاه های بخور گرم

آیا میخواهید دارای پوست نرم و شفاف به ویژه در فصل سرد  باشید پس پیشنهاد ما برای استفاده از دستگاه های بخور گرم است.

 دستگاه بخور گرم مانند بخور سرد عمل نموده با این تفاوت که این دستگاه برای تولید بخار گرم مورد استفاده قرار میگیرد این دستگاه بیشتر برای فصول سرما و یائیز استفاده شده، چون هوای خانه و محیط را مرطوب میسازد.

دستگاه بخورد گرم همانند دستگاه های بخورد سرد دارای ابعاد مختلف بوده که هرکدام دارای ویژگی مخصوص خود است. و بهترین انتخاب افراد در فصل سرما بوده چون هوای خانه و محیط کار را گرم و مرطوب مینماید. این دستگاه یکی ازبهترین گزینه ها برای مرطوب سازی هوای محیط بوده که میتواند برای جلوگیری از امراض سرما خوردگی و مرطوب سازی پوست مورد استفاده قرار گیرد.

امروزه شاهد هزاران شرکت تولیدی در گوشه و کنار دنیا هستیم که، با حجم روزافزون این تولیدات مواد سمی و آلاینده  مختلف را از خود بجا میگذارد که دلیل اصلی امراض چون نفس تنگی، گلو دردی، خشکی بینی، خشکی پوست و انواع دیگر بیماری دیگر را سبب میشود.

مزایای دستگاه بخور گرم

دستگاه بخور گرم میتواند با شتاب هوای گرم به گردن و صورتتان را نرم، و منافذ پوست صورتتان را برای جذب مرطوب کننده ها باز کرده، و چهره شما را جذاب میکند.

با استفاده این دستگاه در فواصل هفته دو بار دارای پوست بسیار نرم خواهید بود.

استفاده آسان این وسیله باعث شده تا علاقمندان آن خصوصا خانم های عزیز بیشتر شود.

وزن کم آن میتواند که هم یکی از انتخاب خوب شایقین باشد، چون به سادگی میتوانید از یکجا به جای دیگر قرار بدهید.

دستگاه های بخور سرد و گرم:  

آیا میدانستید که بهترین راه برای نرم و لطیف کردن پوست، باز کردن منافذ جلد صورت و دیگر قسمت های بدن جهت مرطوب سازی آن استفاده از دستگاه های نانویی دوکاره بخور گرم و سرد است.

با آغاز فصل سرما و خشک شدن هوا مشکلات زیادی را از قبیل مشکلات تنفسی و پوستی بوجود میاورد که این امر باعث بروز مشکلات نفس تنگی و سرفه های خشک میشود، که برای حل این مشکل میتوان از دستگاه بخور استفاده کرد. این دسته از محصولات با داشتن مزایای چون خاصیت انتشار هوای گرم و هوای سرد همراه با رطوبت در محیط خانه و کار، باعث میشود تا شما عزیزان احساس راحتی نمائید، این امر باعث شده تا علاقمندان این دستگاه نسبت به دسته های دیگر بیشتر و بیشتر شود، چون این محصول را میتوان در تمام فصول سال، گرما و سرما مورد استفاده قرار داده.

چرا باید ازاین دستگاه استفاده نمائیم؟ هماطوری که میدانید در عصرحاضر بیشتر اشخاص میخواهند که پوست دست و صورت شان، لطیف و جوان باشد ازاین لحاظ برای فرد خودشان اهمیت بسزائی قایل اند، برای اینکه بتوانند این خواسته خود را برآورده کنند روی آوردن به این دسته از دستگاه ها، چون این محصولات به کمک تکنولوژی الکتراسونیک آب را به بخار تبدیل نموده و آنرا به محیط تان منتشر میکند که با این کار محیط خانه و کارتان را کاملا مرطوب نموده و هوای خانه را ملائیم میکند، این مرطوبی  هوای باعث میشود تا شما عزیزان از امراض، خشکی گلو، خشکی پوست، نفس تنگی و ... رهایی یابید و پوست جوان داشته باشید.

با انتشار هوای مرطوب به صورت و دیگر نقاط پوست، به منافذ پوست آب رسانی کرده و از مشکل خشکی پوست جلوگیری می شود.

دستگاه های بخور سرد و گرم هر کدام آنها دارای عملکرد  و مدل متفاوتی هستند، که برای تهیه آن هر فرد باید محصول مناسب مورد نیاز خود را انتخاب نماید. چون دستگاه متذکره دارای خواص بخار سرد و گرم بوده میتواند یک انتخاب عالی برای شما خوبان باشد، با استفاده از این محصول می توانید هم در فصل سرما و هم در فصل گرما هوای محیط خانه و کار را مرطوب نگهدارید.

مزایای دستگاه بخور یکی از مهمترین ویژه گی های این بخور کارائی دوگانگی آن است که می تواند به همه فصول سال قابل استفاده باشد، تمام خواص دستگاه های بخودر سرد و گرم دراین دستگاه موجود است.

کاربرد دستگاه های بخور سرد و دستگاه های بخور گرم:

  • محیط کار
  • فضای خانه
  • اتاق کودک
  • خوشبو کردن محیط مورد نظر به دلیلی سیستم اروماتیک داخلی
  • بیمارستانها
  • کافه ها
  • داخل خودرو
  • ...

مقایسه دستگاه رطوبت ساز و بخور سرد و گرم 3
بهترین دستگاه های تولید بخار سرد و گرم و دوکاره شرکت هیوتک در سال 2022

  • HU-89 -بخور سرد شرکت هیوتک ساخت سوئد مخصوص اتاق های برگ و پذیرایی و محیط کار با قابلیت آروماتیک (خشبوکننده) و سیستم ضد قارچ داخلی و ریموت کنترل و قابلیت نتظیم رطوبت
  • HU-14 - بخور سرد مخصوص فضاهای کوچک و محیط کار و اتاق کودک داراب سیتسم ضد باکتری  و آرومیتیک و فیلتراسیون داخلی و قابلیت نتظیم رطوبت
  • HU-10 بخور سرد و گرم دوکاره مناسب فاضاهای بزرگ باقابلیت تنظیم رطوبت و دما و دارای ریموت کنترل و سیستم ضد باکتری و فیلتراسیون داخلی.
  • HU-06 بخورد سرد و دارای آروماتیک مخصوص خودرو

برای مشاهده مقاله کامل وارد سایت اویل تک شوید.

نویسنده: اپراتور
چهارشنبه 1 تیر 1401 ساعت 14:35
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین