خبر

تابستان دوج کوین در پیش است

تابستان دوج کوین در پیش است

دوج کوین در ماه‌های آینده می‌تواند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بازار کریپتو شناخته شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین کورا، دوج کوین (DOGE) به عنوان میم کوین محبوب بازار ارزهای دیجیتال، در چند ماه آینده می‌تواند یکی از بهترین عملکردها را از نظر افزایش قیمت از خود به نمایش بگذارد.

با نگاهی به هفته‌ی سوم معاملات در ماه ژوئن در می‌یابیم که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران می‌توانند به آینده‌ی قیمت دوج کوین (DOGE) خوش‌بین باشند. این میم کوین در 10 ژوئن (20 خرداد)، کانال روند موج الیوت را که پیش‌تر نقض کرده بود، مجددا تا سطح 0.05 دلار تست کرد. این اتفاق با حرکت جانبی قابل‌توجه قیمت در این ناحیه همراه بود.

سپس گاوها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت‌ها هستند) در روز سه‌شنبه، 21 ژوئن (31 خرداد)، یک جهش قیمت را در بالای منطقه‌ی تثبیت ایجاد کردند - این سطح قیمت برای معامله‌گرانی که مایل به پذیرش ریسک هستند، می‌تواند به عنوان قیمت ورود به معامله تلقی شود.

با بررسی کلی وضعیت، به نظر می‌رسد قیمت دوج کوین در آینده‌ی نزدیک به 1.00 دلار برسد. این پیش‌بینی از طریق کاهش حجم معاملات، ایجاد یک واگرایی آشکار در شاخص قدرت نسبی (RSI) و نقض کانال روند تایید می‌شود.

متخصصان موج الیوت معتقدند، رفتار قیمت از لحاظ زمان و مومنتوم (یا هر دو) در موج پنجم معمولا تکرار رفتار قیمت در موج اول است. اگر این مسئله برای قیمت دوج کوین (DOGE) صادق باشد، این میم کوین محبوب تا اکتبر (مهر) امسال می‌تواند به 1.00 دلار برسد.

نمودار قیمت دوج کوین

با این‌که همه چیز برای دوج کوین خوش‌بینانه به نظر می‌رسد، هنوز این احتمال وجود دارد که قیمت این میم کوین به سطوح پایین‌تری نظیر سطح قیمت 0.02 دلار سقوط کند.

اعتبار این پیش‌بینی‌ها به این مسئله بستگی دارد که آیا قیمت دوج کوین (DOGE) به 0.00560 دلار می‌رسد یا خیر. اگر سطح قیمت در موج اول نقض شود، کل این پیش‌بینی بی‌اعتبار خواهد شد.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
چهارشنبه 1 تیر 1401 ساعت 14:21
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین