خبر

3 ارز دیجیتال که از سردی زمستان کریپتو می‌کاهند

3 ارز دیجیتال که از سردی زمستان کریپتو می‌کاهند

بازار ارزهای دیجیتال روزهای خوبی را سپری نمی‌کند؛ با این حال، هنوز برخی از کوین‌ها وجود دارند که روند امیدوارکننده‌ای را نشان می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از دیلی کوین، بازار ارزهای دیجیتال در سال 2021 روند صعودی قدرتمندی را تجربه کرد؛ سال 2021 یکی از بهترین دوره‌های صعودی بود که در بازارهای مالی تا به حال مشاهده شده است. از بیت‌کوین بزرگ (BTC) و اتریوم محبوب (ETH) گرفته تا دوج کوین امیدوارکننده (DOGE) و کوین آینده‌دار فلو (FLOW)؛ همه‌ی ارزهای دیجیتال به اوج رونق و شکوفایی رسیدند. با این حال، بازار ارزهای دیجیتال در اوایل سال 2022 وارد زمستان سردی شد، و با این‌که اکنون وارد تابستان طبیعت شده‌ایم، زمستان سرد کریپتو هم‌چنان ادامه دارد. 

ولی در این مطلب، به 3 ارز دیجیتال اشاره می‌کنیم که آماده‌ی بازگشت هستند، و شاید بتوانند زمستان 2022 ارزهای دیجیتال را کمی گرم کنند و به پیشتازان بازار کریپتو تبدیل شوند.

اتریوم (ETH)

پادشاه آلتکوین‌ها و قدرت دوم بازار ارزهای دیجیتال علی‌رغم مواجهه با روند نزولی اخیر بازار کریپتو، هم‌چنان می‌تواند امید به پیشرفت داشته باشد. اتریوم از زمستان‌های قبلی جان سالم به در برده است و امید زیادی به احیای سریع آن وجود دارد تا از کف قیمت خود برخیزد و نگاهی به قله‌های جدید بیندازد.

نمودار قیمت اتریوم

فلو (FLOW)

فلو که از همان ابتدا به عنوان یک دارایی دیجیتال طراحی شده بود، در کم‌تر از 20 ماه پس از راه‌اندازی، توانست ارزش بازار خود را به حدود 3 میلیارد دلار برساند. این ارز دیجیتال برای بازی، هنرهای دیجیتال و سایر برنامه‌های کاربردی بسیار مقیاس‌پذیر و هدفمند طراحی شده است؛ فلو (FLOW) به عنوان یکی از کارآمدترین ارزهای دیجیتال در بازار شناخته می‌شود. 

نمودار قیمت فلو

پارودی کوین (PARO)

پارودی کوین یکی از ارزهای دیجیتال جدید است؛ موفقیت آن در مراحل اولیه‌ی فروش، امید زیادی را در دل علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال ایجاد کرد. پارودی کوین (PARO) ممکن است با پشت سر گذاشتن زمستان سرد کریپتوی سال 2022، مرحله‌ی جدیدی از فرایند احیای بازار ارزهای دیجیتال را آغاز کند. مهم‌ترین ویژگی این میم کوین طراحی خاص آن در رابطه با تورم است. این ویژگی امکان ایجاد کوین‌های بیش‌تر را، هماهنگ با تقاضای بازار، فراهم می‌کند. با این حال، به محض کاهش تقاضا، این سیستم با کوین‌سوزی شروع به کاهش تعداد این کوین‌ها در بازار می‌کند. این کمیابی کنترل‌شده باعث آرام شدن نوسان‌ها می‌شود و ارزش هر واحد کوین پارودی را ثابت، و آن را دائما مورد تقاضا نگه می‌دارد.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت 16:57
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین