خبر
 

بهترین گوشی‌های موبایل سامسونگ در بازار ایران

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

زمانی که شما به بازار موبایل فروشی مراجعه می‌کنید، شاهد این هستید که برند سامسونگ از تنوع فراوانی برخوردار است. اما انتخاب بهترین گوشی‌های سامسونگ یکی از چالش‌برانگیزترین کارها برای کاربران است. دو سری Galaxy note و Galaxy S از شناخته‌شده‌ترین و بهترین سری‌های برند سامسونگ هستند. اما سایر سری‌ها هم با توجه به ویژگی و رنج قیمت گوشی سامسونگ، از محبوبیت بالایی در دنیای اندروید برخوردارند. ما قصد داریم در ادامه شما را با بهترین و جدیدترین گوشی‌های برند سامسونگ آشنا کنیم.

معرفی بهترین گوشی‌های سامسونگ

سامسونگ با بهره‌گیری از فناوری جدید و کارآمد، گوشی‌های مختلف با قیمت‌های متنوع را عرضه کرده است. به همین دلیل بسیاری از کاربران تمایل به خرید این نوع گوشی‌ها دارند. در اینجا به بررسی ویژگی‌های بهترین گوشی‌های این برند می‌پردازیم.

گلکسی اس 22 اولترا

در حال حاضر، گوشی گلکسی S22 Ultra یک موبایل پرچمدار یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ است. این گوشی از لحاظ ساختار شباهت زیادی با خانواده نوت دارد. مهم‌ترین تفاوت این گوشی با گوشی‌های دیگر سری S22 و سری قبل آن یعنی S21 وجود قلم استایلوس (S pen) و طراحی متفاوت بدنه گوشی است.

گلکسی اس 22 اولترا

عملکرد قلم استایلوس در این مدل در مقایسه با مدل‌های قبلی بهبودیافته و سرعت آن افزایش‌یافته است. سیستم کنترل نور آبی استفاده‌شده در صفحه‌نمایش این گوشی الهام گرفته از هوش مصنوعی است که از خستگی چشم جلوگیری می‌کند.

گلکسی اس 22 پلاس

این گوشی از نمونه‌های برتر سامسونگ است که با بهره‌گیری از اسنپدراگون 8 نسل 1 عملکرد سخت‌افزاری قابل‌قبولی را از خود نشان داده است. ازلحاظ نرم‌افزاری هم این گوشی سیستم‌عامل اندروید 12 را پشتیبانی می‌کند. این گوشی حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر دارد و همچنین مجهز به گزینه بازگشایی با چهره است. حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایت و رم آن 8 گیگابایت است.

گلکسی اس 22 پلاس

این گوشی 3 دوربینه شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی است. گلکسی اس 22 پلاس یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ است که نیازی به قلم نیز ندارد.

گلکسی آ 52 اس

مواد به‌کاررفته در ساخت این گوشی تماما پلاستیک است. در طراحی این گوشی از نمایشگر OLED استفاده ‌شده است. همچنین با بهره‌گیری از فناوری infinity –O در ساخت نمایشگر این گوشی، از برش لیزری دقیق استفاده‌شده تا حفره دوربین سلفی در گوشی ایجاد شود.

مزیت این فناوری این است که با افزایش نسبت نمایشگر به بدنه و همچنین با باریک‌تر شدن حاشیه‌های نمایشگر، تراکم پیکسلی اطراف حفره کم می‌شود. این گوشی مجهز به یک پردازنده (CPU) 8 هسته‌ای است که متشکل از 4 هسته پرقدرت با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی و 4 هسته کم‌مصرف با فرکانس 1.9 گیگاهرتزی است.

گلکسی آ 73 نسل 5

گلکسی A73 بهترین نمونه سری A است. روی قاب پشتی این دستگاه یک ماژول 4 دوربینه وجود دارد. علی‌رغم باتری پرظرفیت این گوشی، وزن آن 181 گرم و ضخامت آن 7.6 میلی‌متر است. استاندارد IP67 به این دستگاه اعطاشده که بدین معنی است که این گوشی مقاومت بالایی در برابر گردوغبار، آب تا عمق 1 متر و به مدت نیم ساعت دارد. اما با در نظر گرفتن قیمت این گوشی، کیفیت آن چندان قابل‌قبول نیست. به‌عنوان‌مثال اگر شما وسط قاب پشتی را فشار دهید، قاب کمی فرو می‌رود.

گلکسی نوت 20

تفاوت اصلی بدنه گوشی گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 10 ظاهر مستطیلی 4 لنز دوربین است. این گوشی با 192 گرم وزن یکی از بهترین نمایشگرها را دارد. در بخش تنظیمات نمایشگر، 2 حالت برای نمایش تصاویر وجود دارد: 1- vivid 2 – natural

گلکسی نوت 20 اولترا

در حالت natural یا طبیعی، رنگ‌ها طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. اما در حالت vivid یا واضح تصاویر به دلیل اشباع رنگ‌ها، چشم‌نوازتر خواهند شد. همچنین در این گوشی این قابلیت وجود دارد که نور آبی مضر را از صفحه نمایشگر حذف کرد. Video Enhancer نیز یکی از امکانات دیگر این گوشی است که کیفیت فیلم‌های تهیه‌شده را بهبود می‌بخشد.

گلکسی نوت 20 اولترا

این گوشی یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین گوشی‌های سامسونگ است. تفاوت اصلی طراحی ظاهری سری نوت و S در این است که در سری نوت گوشه‌ها تیز، اما در سری S گوشه‌ها گرد هستند. یکی از ویژگی‌های بارز این گوشی برآمدگی دوربین عقب است. نقطه قوت این گوشی بهره‌گیری از حالت تطبیقی (Adaptive Mode) است که خود دستگاه با توجه به نوع کاری که شما انجام می‌دهید، میزان بازسازی را تنظیم می‌کند. برای مثال نرخ بازسازی برای ویدئو 60 هرتز و برای بازی‌ها 120 هرتز است. 

جمع‌بندی

سامسونگ یکی از پرتنوع‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای گوشی در ایران است. لذا انتخاب یک گوشی مناسب از این برند نیازمند کسب آگاهی از ویژگی‌های آن است. 2 سری Galaxy S و Galaxy note ازجمله بهترین سری‌های سامسونگ هستند. البته سایر سری‌ها هم با توجه به قیمتی که دارند، از محبوبیت بالایی برخوردارند. در این مطلب که با همکاری فروشگاه فونر آماده شده بود، چند نمونه از بهترین گوشی‌های سامسونگ معرفی و ارائه شد. اگر شما هم به دنبال خرید یک گوشی سامسونگ هستید، حتما این نکات را مدنظر داشته باشید.

نویسنده: اپراتور
سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت 13:41
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین