خبر

صرافی‌های کریپتو با فهرست کردن توکن جدید لونا، از ترا پشتیبانی کردند

صرافی‌های کریپتو با فهرست کردن توکن جدید لونا، از ترا پشتیبانی کردند

پلتفرم‌ها یا صرافی های معاملاتی ارز دیجیتال به پروژه «احیای ترا» روی خوش نشان دادند؛ توکن جدید لونا در 6 خرداد در دسترس است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو با فهرست کردن توکن جدید ترا که لونا نیز نامیده می‌شود، نشانه‌های اولیه‌ای در جهت حمایت از احیای شبکه فروپاشیده ترا را نشان می‌دهند.

صرافی HitBTC روز چهارشنبه در توییتر اعلام کرد که توکن جدید بلاک‌چینی جدید ترا یعنی لونا  در 27 مه(6 خرداد) بر روی پلتفرم آن در دسترس خواهد بود.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که ترافورم لبز برای راه اندازی پروتکل های خود در 27 مه(6 خرداد) خودشان را آماده می‌کنند و زنجیره قدیمی را که ترا کلاسیک نامیده می‌شود را با زنجیره جدیدی به نام «جاست ترا» یا Terra 2.0 جایگزین کند. ترافورم لبز در 23 مه (2 خرداد) گفت که چین یا زنجیره جدید یک هاردفورک نخواهد بود، زیرا از بلوک پیدایشی ایجاد میشود که تاریخچه‌ای را با ترا کلاسیک به اشتراک نمی گذارد. توکن جدید ترا، لونا نامیده می شود و جایگزین توکن قدیمی لونا کلاسیک (LUNC) می شود.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، دو کوان، مدیرعامل ترافورم لبز، پیشنهاد ایجاد یک چین جدید ترا بدون استیبل کوین الگوریتمی ترا یو اس‌دی را در اواسط ماه مه(اردیبهشت) ارائه کرد و پیشنهاد کرد که لونا در میان سهامداران و دارندگان لونا کلاسیک، دارندگان UST و توسعه دهندگان برنامه ترا کلاسیک استفاده شود.

این پیشنهاد بلافاصله مورد حمایت جامعه قرار گرفت، به طوری که 91٪ از اعتباردهندگانِ(والیداتورها) ترا به نفع «احیای ترا» در 18 مه(28 اردیبهشت) رای دادند. در زمان نگارش این مقاله، نظرسنجی جامعه همچنان ادامه دارد و تقریباً 67٪ از رای دهندگان از Terra و پروژه «احیا» حمایت می‌کنند.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت 16:10
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین