خبر

سولانا و آوالانچ پیش به سوی دره

سولانا و آوالانچ پیش به سوی دره

سولانا و آوالانچ اخیرا به زیر سطوح حمایتی مهمی سقوط کرده‌اند و احتمال می‌رود که باز هم به سقوطشان ادامه دهد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اینوستینگ، بعد از ضررهای زیاد در هفته های اخیر، سولانا و آوالانچ سیگنال ادامه روند نزولی را می‌دهند.

سولانا و آوالانچ به تازگی به پایین سطح حمایتی بسیار مهمی سقوط کردند. افزایش فشار فروش بیشتر، می‌تواند هر دوی دارایی‌ها را به کف‌های سالانه جدید سوق دهد.

سولانا و آوالانچ تحت فشار

سولانا و آوالانچ، که هر دوی آن ها شبکه‌های پیشرو لایه1 هستند و در دوره‌ی صعودی سال 2021 به شهرت رسیدند، مناطق حمایتی حیاتی را زیر پا گذاشته‌اند.

سولانا بین 11 تا 12 مه(21 و 22 اردیبهشت)، 44 درصد اصلاح را تحمل کرد و در محدوده معاملاتی محدودی قرار داشت. پرایس اکشن سولانا منجر به تشکیل یک مثلث متقارن در نمودار چهار ساعته آن شد. با نزدیک شدن توکن به راس الگو، فشار کافی برای افزایش نوسانات ایجاد کرد.

در چند ساعت گذشته، به نظر می رسد سولانا از سطح حمایتی 47.60 دلار عبور کرده است. اگر یک کندل چهار ساعته کمتر از این قیمت چاپ کند، سولانا می تواند 41 درصد کاهش یابد و به 28.85 دلار برسد. این هدف با اندازه گیری ارتفاع محور Y در مثلث و افزودن آن فاصله به سمت پایین از طرف نقطه شکست بیرونی، تعیین می شود.

تحلیل نمودار 4 ساعته سولانا

به همین ترتیب، آوالانچ به زیر محور X یک مثلث نزولی که در نمودار چهار ساعته نمایش داده شده، فرو رفته است. این ساختار تکنیکال توسط مجموعه‌ای از نوسان‌هایی که آوالانچ از 11 مه(21 اردیبهشت) ایجاد کرده است، شکل گرفته است که یک خط روند نزولی را تشکیل می‌دهد، در حالی که کف‌های نوسان، یک خط روند افقی در سطح 28 دلاری ایجاد می‌کنند.

یک کندل ماندگار چهار ساعته زیر این سطح حمایتی حیاتی می تواند معامله گران را تشویق کند تا از موقعیت معامله‌ای خود خارج شوند و فشار فروش پشت آوالانچ را افزایش دهد. در چنین شرایطی، توکن لایه 1 می تواند به 19.80 دلار برسد.

نمودار 4 ساعته آوالانچ

بسته شدن کندل 4 ساعته در زیر سطوح حمایتی کلیدی می‌تواند به سناریوی نزولی، اعتبار بیشتری بدهد، خصوصا در فضایی که بازار ارزهای دیجیتال درگیر دوره طولانی مدت رکود شده است. اگر اعضای بازار دست به خرید در کف بزنند، قیمت ها ممکن است بازیابی شوند.

اگر سولانا از 53 دلار عبور کند، شانس این وجود خواهد داشت که این توکن به 75.50 دلار صعودی کند، و آوالانچ نیاز دارد که تا به 32 دلار برسد تا بتواند شانس عبور از 39 دلار را داشته باشد.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت 15:24
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین