خبر

اوپن اتریوم به پشتیبانی از شبکه اتریوم پایان می‌دهد

اوپن اتریوم به پشتیبانی از شبکه اتریوم پایان می‌دهد

اوپن اتریوم که یکی از محبوب ترین مشتریان اتریوم شناخته می‌شود، به دلیل ادغام پیش رو به پشتیبانی پایان می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، یکی از محبوب‌ترین مشتریان اتریوم به نام اوپن اتریوم، به پشتیبانی از نرم‌افزار خود در جهت آماده‌سازی برای ادغام آینده اتریوم پایان داده است.

اوپن اتریوم، «مشتری‌ها» یا نرم‌افزاری را فراهم می‌کند که برای تعامل با شبکه اتریوم استفاده می‌شود و به هر کسی اجازه می‌دهد که یک گره اتریوم برای استخراج این ارز دیجیتال ایجاد کند که در حال حاضر از مکانیزم اجماع اثبات کار (PoW) استفاده می‌کند.

تیم اوپن اتریوم، در یک موضوع توییتری توضیح داد که با نزدیک شدن به ادغام و سخت شدن روند مدیریت داده‌ها به دلیل قدیمی بودن آن، زمان مناسبی برای پایان دادن به پشتیبانی است.

این پروژه قبلاً متعلق به شرکت زیرساخت بلاک‌چین Parity Technologies، قبل از انتقال مالکیت آن به سازمان مستقلِ غیرمتمرکزِ اوپن اتریوم(DAO) در دسامبر 2019 بود.

درست در زمانی که Parity نوشت که آن‌ها می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که «پایگاه داده» حفظ شده و تا زمانی که جامعه آن را مفید تشخیص بدهد، زنده می‌ماند؛ اوپن اتریوم واکنش نشان داد و گفت:

«ما به دنبال فاز بعدی یعنی، زیر ساخت بلاک‌چین پاک، سبز و به طور گسترده ای مقیاس پذیر هستیم.»

تیم اوپن اتریوم نوشت که مشتریان «اثبات شده» باید «در ادغام آینده و تغییر موفقیت‌آمیز به اثبات سهام (PoS) حرکت کنند» و به کاربران توصیه کرد تا مشتریان خود را به ارائه‌دهندگان دیگری مانند Nethermind یا Erigon انتقال دهند.

«ادغام»، نام ارتقای برنامه ریزی شده در بلاک‌چین اتریوم است که زنجیره بیکن(بیکن چین) اثبات سهام موجود را که در دسامبر 2020 راه اندازی شد در شبکه اصلی اثبات کار فعلی که تراکنش‌ها را در شبکه، اعتبار می دهد، ادغام می کند.

ارتقای برنامه ریزی شده از زمانی که برای اولین بار در سال 2016 پیشنهاد شد، شاهد تاخیرهای متوالی زیادی بوده است و در ابتدا تاریخ استقرار آن در سال 2019 بود. تصور می شد ادغام در اواسط سال 2022 اتفاق بیفتد، اما باز هم به تاخیر افتاد.

با توجه به ادغام شبکه آزمایشی رپستن، توسعه دهنده اتریوم، پرستون ون لون، هفته گذشته گفت که این ارتقا در آگوست 2022 (مرداد 1401) اتفاق می افتد «اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود.»

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت 12:00
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین