خبر

احتمال جهش انفجاری قیمت شیبا اینو

احتمال جهش انفجاری قیمت شیبا اینو

شیبا اینو به مدت دو هفته است که در یک دامنه باریک مبادله می‌شود؛ با رسیدن شیبا اینو به کف دامنه احتمال رشد صعودی این میم‌کوین وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، قیمت شیبا اینو به مدت نزدیک به دو هفته است که در یک دامنه مشخص، مبادله می‌شود و نشانه‌هایی از جهش انفجاری را دارد. سرمایه‌گذاران علاقه‌مند می‌توانند روی این موج حساب کنند، که احتمالا قرار است پر سرعت و پر نوسان باشد.

قیمت شیبا اینو به زودی اوج می‌گیرد

شیبا اینو در بین ماه های 13 و 14 مه(23 و 24 اردیبهشت) یک دامنه را تشکیل داد که از بازه 0.0000114 تا 0.0000143 دلار قرار دارد. بعد از شکل گیری این الگو، شیبا اینو به خوبی در بین این دو مانع قرار گرفته است. آخرین باری که شیبا اینو بالا رفت و در یک دامنه باریک قرار گرفت به سپتامبر 2021(شهریور 1400) برمی‌گردد، که بعد از آن یک حرکت تصاعدی شکل گرفت و اکوسیستم کریپتو را شگفت زده کرد. بنابراین، قیمت کنونی احتمالا باعث جهش مثبت خیلی خوبی خواهد شد.

در حرکات دامنه‌ای، سرمایه گذاران انتظار دارند که قیمت به یکی از محدوده های دامنه برسد و سپس در جهت عکس حرکت کند. در 24 مه(3 خرداد) که شیبا محدوده پایینی دامنه را لمس کرد، سرمایه گذاران انتظار روند معکوس و حرکت رو به بالا را دارند.

این حرکت معکوس احتمالاً قیمت شیبا اینو را به دلیل روندی که در 11 روز گذشته رخ داده است، افزایش می دهد. در نتیجه، رالی آتی به گاوها اجازه می‌دهد تا محدوده 0.0000143 دلاری را برای صعود 25 درصدی پشت سر بگذارند.

نمودار 4 ساعته شیبا اینو

در حالی که شرایط برای این میم کوین صعودی به نظر می‌رسد، بسته شدن کندل 4 ساعته در پایین 0.0000114 دلار، کف‌های پایین‌تری ایجاد کرده و سناریوی صعودی قیمت را باطل می‌کند. در این حالت، شیبا می‌تواند پایین‌تر رود و سطح حمایتی در 0.0000106 دلار را بازدید کند.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت 09:43
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین