خبر

نهنگ‌های کاردانو دست به خرید زدند

نهنگ‌های کاردانو دست به خرید زدند

کاردانو در تلاش برای قرار گرفتن در بالای سطح حمایتی مهمی است. عدم عبور از آن، فرصتی را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند تا انباشت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، قیمت کاردانو یک الگوی جالب را نشان می‌دهد و در حال تلاش برای قرار گرفتن در بالای سطح حمایتی مهمی است. عدم عبور از این سطح، فرصتی را برای سرمایه گذاران صبور برای حرکت انفجاری کاردانو ایجاد می‌کند.

علاوه براین، هارد فورک آینده Vasil که قرار است در ماه ژوئن عرضه شود، ارتقایی است که قابلیت‌های قرارداد هوشمند Cardano و Plutus - یک پلتفرم قرارداد هوشمند ساخته شده بر روی ADA را افزایش می‌دهد.

کاردانو به قله می‌رسد

قیمت کاردانو با کمبود نوسان با یک فشار فروش در دامنه 0.487 تا 0.614 در نقطه میانی 0.551 دلاری قرار دارد. عدم عبور از این نقطه میانی منجر به این خواهد شد که کاردانو به کف دامنه در 0.487 دلار برسد.

با فرض اینکه این روند نزولی جزئی رخ دهد، نشان دهنده دستکاری بازار از سوی سرمایه گذاران پول هوشمند است. این حرکت به احتمال زیاد با یک برگشت سریع به سمت بالای دامنه در 0.614 دلار دنبال خواهد شد.

این به معنای افزایش 25 درصدی است و مکانی است که می‌تواند قله محلی در دامنه شکل بگیرد. با این حال، اگر خریداران همچنان به استقبال خود ادامه دهند، افزایش قیمت می‌تواند تا 0.677 دلار ادامه یابد و سود کلی را به 40 درصد برساند.

با در نظر گرفتن اینکه چگونه قیمت بیت‌کوین آماده حرکت است، اگر این رمزارز برتر طرفدار سوگیری مثبت داشته باشد، قیمت کاردانو می تواند سودآور باشد. در چنین حالتی، سرمایه‌گذاران صبور و حاشیه‌ای فرصت خوبی برای جمع آوری آدا کاردانو با تخفیف دارند.

نمودار 4 ساعته قیمت کاردانو/دلار

شاخص توزیع عرضه کاردانو نیز از این سناریوی صعودی حمایت می‌کند، که این شاخص با انباشت مشاهده شده توسط نهنگ‌ها از 100,000 تا 1,000,000 توکن، به دست آماده است. این بخش از هولدرها حساب‌های خود را از 20,562 به 20,637 افزایش دادند که به معنای جهش 0.33 درصدی است. این افزایش کند تعداد والت هایی که کاردانو را هولد می‌کند نشان دهنده انباشت از سوی سرمایه گذاران نهادی است.

خرید نهنگ‌های کاردانو

صرف نظر از خوش‌بینی صعودی قیمت کاردانو، اگر فروشندگان بیت‌کوین را در کوتاه مدت بفروشند، شانس زیادی وجود دارد که کاردانو نیز نزولی شود. در این حالت، قیمت کاردانو کندل 4 ساعته در پایین 0.471 دلار می‌بندد و سناریوی صعودی باطل شده و کف‌های بیشتری تولید می‌شود. این تحرک، راه را برای فروشندگان باز می‌کند تا کاردانو 15 درصد سقوط کرده و به 0.397 دلار کاهش یابد.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت 14:38
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین