خبر

آوالانچ بازارچه NFT آرت کریپتد را راه اندازی کرد

آوالانچ بازارچه NFT آرت کریپتد را راه اندازی کرد

بازارچه آرت کریپتد یک بازارچه مربوط به توکن‌های غیر مثلی (NFT) است که بر روی بلاکچین آوالانچ راه اندازی شده است و روی شبکه اتریوم قرار ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از افایکس ایمپایر، بازار NFT آرت کریپتد، جدیدترین بازاری است که از اتریوم به سمت بلاک‌چین آوالانچ رفته است. با این حال، قیمت آوالانچ همچنان تحت فشار باقی می‌ماند.

پس از فروش چشمگیر 69 میلیون دلاری اولین 5000 روز Beeple، علاقه به NFT همچنان رو به افزایش است. آوالانچ به یک بلاک‌چین انتخابی برای بازارهای NFT تبدیل شده است که دیدی فراتر از اتریوم (ETH) دارد. آرت کریپتد، جدیدترین بازار NFT مربوط به آوالانچ است. امسال شاهد افزایش چشمگیر علاقه به NFT و افزایش تعداد بازارهای NFT بوده ایم.

زمانی که اوپن سی غالب شد، Coinbase، بایننس، LooksRare و دیگر صرافی‌ها، بازارهایی را برای رقابت بر سر سهم بازار راه اندازی کردند.

همانطور که نبرد برای تسلط ادامه دارد، بازارها نیز به دنبال میزبانی بازارهای NFT خود فراتر از بلاک چین اتریوم هستند. در حالی که اتریوم میزبان غالب باقی می ماند، فضای NFT رو به رشد و علاقه به بلاک‌چین های جایگزین می تواند منجر به تسلط طولانی مدت اتریوم به جایگزین های اتریوم شود. دیگر بلاک‌چین هایی که در فضای NFT مورد توجه قرار می گیرند عبارتند از: کاردانو، آوالانچ، ماتیک، سولانا.

پرایس اکشن آوالانچ

اندیکاتورهای تکنیکال: آوالانچ باید از پیوت(محور) 29.52 دلاری عبور کند تا به سطح مقاومتی اول در 30.87 دلار برسد. آوالانچ به حمایت بقیه رمزارزها نیاز دارد تا به قله شنبه در 30.56 دلار دست یابد.

در صورت ادامه روند افزایشی، آوالانچ دومین سطح مقاومتی در 31.92 دلار و مقاومت 32 دلاری را آزمایش می‌کند. سومین سطح مهم مقاومتی در 34.32 دلار قرار دارد.

عدم عبور از این پیوت(محور) منجر به آزمایش سطح حمایتی مهم اول در 28.47 دلار می‌شود. برای جلوگیری از ادامه روند نزولی، آوالانچ نباید به زیر 28 دلار بازگردد. دومین سطح حمایتی مهم در 27.12 دلار نشسته است.

نمودار ساعتی آوالانچ

نمودار کندل استیک 4 ساعته و میانگین های متحرک نمایی(بالا) سیگنال نزولی می‌دهند. آوالانچ در پایین میانگین متحرک نمایی 50 روزه در 32.64 دلار قرار دارد. امروز صبح، میانگین 50 روزه از 100 روزه عقب نشینی کرد. میانگین 100 روزه نیز از 200 روزه عقب نشینی کرد، که سیگنالی منفی برای آوالانچ است. عبور آوالانچ از میانگین متحرک 50 روزه به سمت 35 دلار، میانگین 100 روزه و 40 دلار را وارد بازی می‌کند.

نمودار 4 ساعته آوالانچ

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت 13:50
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین