خبر

احتمال جهش مثبت بیت‌کوین

احتمال جهش مثبت بیت‌کوین

بیت کوین حدود یک هفته است که در یک سطح ثابتی در نوسان است؛ شکست صعودی از بالای خط روند در نمودار، محتمل است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اینوستینگ، در روز چهارشنبه، با افت 5 درصدی شاخص نزدک، بیت‌کوین نیز شاهد فشار فروش شد، اما در کف قیمت 14 مه (24 اردیبهشت) حمایت را پیدا کرد.

این خط روند در نمودار 4 ساعته ای که در پایین قرار دارد قابل مشاهده است:

نمودار 4 ساعته بیت کوین

پرایس اکشن بیت‌کوین روز پنجشنبه شروع به بهبود کرد، و در نهایت بسیاری از بازار آلت‌کوین‌ها بیدار شدند. بیت‌کوین در روز پنجشنبه به بالای سطح حمایتی روانی 30000 بازگشت، و سپس سشن شب گذشته را نیز در بالای این سطح و در دامنه باریکی سپری کرد.

زمانی که بیت‌کوین در شبانه روز گذشته شروع به تثبیت خود کرد، شاهد افزایش شاخص قدرت نسبی در بازار آلت‌کوین ها بودیم، در حالی که چندین توکن در حال افزایش قیمت هستند، بیت‌کوین در حال تثبیت است. به طور کلی، شاهد این هستیم که بیت‌کوین در 6 روز گذشته در یک الگوی تثبیت جانبی بوده است.

اکنون که قیمت بیت‌کوین، نزدیک به بالاترین حد دامنه خود انقباض نوسانی را نشان می‌دهد، ممکن است به زودی یک شکست بالاتر از تثبیت یک هفته‌ای در راه باشد.

این اتفاق می‌تواند منجر به رشد کوتاه مدت بازگشتی دیگری بشود، همچنین منجر به رشد بازار سهام نیز بشود. در این صورت سیگنال صعودی کوتاه مدتی برای بازار ارزهای دیجیتال، حداقل در کوتاه مدت می‌تواند شکل بگیرد.

با این حال، به نظر می‌رسد که با ورود به روز جمعه، این وضعیت به طور قابل توجهی در حال بهبود است. به این ترتیب، ما احتمالا شاهد معاملات جدید و شاخص قدرت نسبی مناسبی خواهیم بود. البته ما همچنان نیاز به نقطه ورود به معامله‌ی کم ریسک داریم، مانند عقب‌نشینی هایی که به سطوح حمایتی روزانه شکل می‌گیرد.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 12:32
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین