خبر

بسته شدن کندل هفتگی در زیر 61 دلار برای سولانا خطرناک است

بسته شدن کندل هفتگی در زیر 61 دلار برای سولانا خطرناک است

هم‌اکنون قیمت سولانا در پایین 61 دلار مبادله می‌شود؛ احتمال می‌رود که اگر سولانا به 19.04 دلار سقوط کند، جهش خیلی خوبی را تجربه کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، سولانا (SOL) به هیچ وجه نمی تواند نشان دهد که حرکت گاوی شروع شده است. هر رالی در طول هفته با یک افت قیمت همراه بوده است، زیرا خرس‌ها سریعاً بازی را در دست می‌گیرند و قیمت سولانا را به کف قیمتی روز معاملاتی قبل می‌شکنند. با چنین احساسات نزولی، گاوها بیشتر در حاشیه خواهند ماند و منتظر سطح بهتری برای ورود خواهند بود، 19 دلار می‌تواند یکی از آن سطوح باشد.

قیمت SOL همچنان می تواند 2/3 ارزش خود را از دست بدهد

قیمت سولانا در پایان هفته در زیر 61.44 دلار بسته می شود که در نمودار هفتگی قرار دارد، این یک سطح بحرانی است که به ماه مه 2021 (اردیبهشت و خرداد 1400) باز می گردد. همراه با متقاطع مرگ، جایی که میانگین متحرک ساده 55 روزه در زیر میانگین متحرک 200 روزه مبادله می‌شود، و خط روند قرمز نزولی، که به نظر می‌رسد که همچنان نزولی بماند و به این زودی ها تغییر روند ندهد. اگرچه، این روند نزولی وارد هفته هفتم خود خواهد شد، شاخص قدرت نسبی ( RSI) نیز همچنان در نقطه اشباع فروش قرار ندارد اما به سمت یکنواختی حرکت می‌کند.

قیمت سولانا در هفته های پیش رو می‌تواند شاهد یک تغییر روند باشد، اما همانطور که در شاخص RSI اشاره شد، روند نزولی بیشتری همچنان محتمل است. انتظار می‌رود که سولانا افت 70 درصدی داشته باشد و از 61.44 به 19.04 دلار سقوط کند. این سطح می‌تواند یک سکوی پرتابی برای سولانا باشد و باز هم به قیمت 61.44 دلار جهش کند و حتی تا 90.23 دلار نیز برود، جایی که با یک قله دوگانه با میانگین متحرک ساده 55 روزه در بالای سطح محوری تاریخی مواجه می‌شود.

نمودار قیمت سولانا

حتی ممکن است به این نتیجه نرسد، زیرا دلار آمریکا قرار است هفته را ضعیف‌تر از قبل به پایان برساند، با افت شاخص DXY، ممکن است در هفته معاملاتی آینده، فضایی برای صعود وجود داشته باشد. اگر شاخص دلار یورو به بالای 1.06 دلار کاهش یابد، انتظار می‌رود که احتمالاً شاهد عبور سولانا از 61.44 دلار و ادامه رشد قیمت باشیم. در صورت شکست صعودی از بالای خط روند نزولی قرمز می‌توانیم یک رالی سریع‌تر را شاهد باشیم و سولانا از 90 و 100 دلار نیز عبور کند.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 12:02
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین