خبر

قیمت بایننس کوین در یک محل امن!

قیمت بایننس کوین در یک محل امن!

بایننس کوین با وجود اخبار منفی که در جریان است رشد خوبی را شروع کرده است و از پیوت(محور) 301 دلاری عبور کرد و هم اکنون در 311 دلار مبادله می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس ایمپایر، بایننس کوین همچنان در بین 10 رمزارز برتر بازار ارزهای دیجیتال جا خوش کرده است. اگرچه همچنان با صحبت‌های گروه هفت مبنی بر مباحث نظارتی، خطر سقوط بیشتر در کمین است.

در روز پنجشنبه، بایننس کوین 6.72 درصد صعود کرد. این حرکت صعودی علیرغم صحبت‌های گروه هفت مبنی بر نظارت بیشتر بر حوزه رمز ارزها اتفاق افتاد. بعد از حرکت جبرانی بایننس در پی سقوط 6.06 درصدی در روز چهارشنبه، بایننس روز را در قیمت 307 دلار به پایان رساند.

بازارهای کریپتو هیجانات منفی را در تمام بازارهای جهانی سهام زدودند و یک سشن صعودی برای بایننس‌کوین فراهم کردند.

همچنان با وجود تورم، سیاست های فدرال رزرو، و ترس از رکود، ریسک سقوط بازار ارزهای دیجیتال همچنان یکی از سناریوهای محتمل است.

در پی فروپاشی ترا یو اس‌دی و لونا، افزایش فعالیت‌های نظارتی موشکافانه و گفت‌وگوهای فوری برای ایجاد یک چارچوب نظارتی سازمان‌یافته‌تر جهانی، آزمونی برای سرمایه‌گذاران بوده است.

قانون گذارها پس از فروپاشی Terra LUNA از همیشه برجسته‌تر شده‌اند

روز پنج‌شنبه، جنسلر از دیگر رمزارزها صحبت کرد که منعکس کننده نابودی Terra برای آسیب رساندن به سرمایه‌گذاران هستند. رئیس SEC چند شکست معدود را پیش‌بینی نکرد، بلکه بسیاری از آنها را پیش‌بینی کرد.

گری جنسلر، رئیس SEC، علیرغم هشدارها در مورد نابودی بیشتر ارزهای دیجیتال، نتوانست سرمایه گذاران را بیش از این بترساند.

در حالی که ممکن است بازارها به نظرات جنسلر عادت کرده باشند، وزرای دارایی G7 نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه گرد هم آمدند تا اصلاحات نظارتی را تسریع بخشند.

پرایس اکشن بایینس کوین

اندیکاتورهای تکنیکال

بایننس باید از پیوت 301 دلاری عبور کند تا سطح مقاومتی مهم اول در 315 دلار را برای بار دوم آزمایش کند. بایننس به حمایت بقیه رمزارزها نیاز دارد تا به زیر 310 دلار نلغزد.

در صورت ادامه روند افزایشی، بایننس می‌تواند سطح دوم مقاومتی در 323 دلار را آزمایش کند. سومین سطح مقاومتی در 345 دلار نشسته است.

سقوط از این پیوت باعث آزمایش سطح حمایتی اول در 292 دلار می‌شود. برای جلوگیری از ادامه روند نزولی، بایننس نباید به زیر 290 دلار بیاید. دومین سطح حمایتی در 278 دلار قرار دارد.

نمودار ساعتی بایننس

نمودار کندل استیک 4 ساعته و میانگین های متحرک نمایی سیگنال نزولی می‌دهند. بایننس در پایین میانگین متحرک نمایی در 322 دلار قرار دارد. امروز صبح، میانگین متحرک نمایی 50 روزه به 100 روزه نزدیک شد و حمایت را فراهم کرد. میانگین متحرک نمایی 100 روزه نیز از 200 روزه عقب نشینی کرد که سیگنالی نزولی برای قیمت بایننس است. عبور از میانگین متحرک نمایی 100 روزه حمایت را برای رسیدن به قیمت 350 دلار فراهم می‌کند.

نمودار 4 ساعته بایننس

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
جمعه 30 اردیبهشت 1401 ساعت 19:49
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین