خبر

شاخص‌هایی که پیش‌بینی رشد 40 درصدی دوج کوین را می‌کنند

شاخص‌هایی که پیش‌بینی رشد 40 درصدی دوج کوین را می‌کنند

دوج کوین برای پنجمین روز متوالی در ثبات است و یک حرکت انفجاری محتمل است؛ داده ها نشان می‌دهد که دوج‌کوین به اشباع فروش رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، قیمت دوج کوین برای پنجمین روز متوالی در حال تثبیت است، و یک حرکت انفجاری را نشانه رفته است. این حرکت صعودی در بالای سطح حمایتی ثابتی در حال شکل گیری است، و شانس خوبی برای بریک اوت وجود خواهد داشت.

قیمت دوج کوین بالاتر می‌رود

دوج کوین 45 درصد رشد کرد و از 0.065 دلار به 0.095 دلار رسید و حتی بالای مانع 0.087 دلاری قرار گرفت. این افزایش قیمت بعد از سقوط 50 درصدی از 6 مه(16 اردیبهشت) شکل گرفت. این اصلاح ممکن است ادامه دار باشد اما این حرکت به آسانی انجام نخواهد شد.

از زمانی که دوج کوین افزایش می‌یابد، یک حرکت نوسانی، چیزی است که سرمایه گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند. این رنج قیمتی در بالای سطح حمایتی ثابتی قرار دارد، و شانس بریک اوت صعودی بالاتر است.

عبور از این بریک اوت صعودی، گاوهای دوج کوین نیاز دارند تا از مانع 0.101 دلار عبور کنند تا هدف 0.125 دلاری را آزمایش کنند. این حرکت به معنای رشد 40 درصدی از موقعیت کنونی در 0.088 دلار خواهد بود.

نمودار قیمت دوج کوین

ارزش بازار درک شده 365 روزه یا MVRV به اشباع فروش رسیده که دورنمای صعودی را تایید میکند. این معیار آنچین برای اندازه گیری میانگین سود/ضرر سرمایه گذارانی که در طول یک سال گذشته دوج کوین خریداری کرده اند، تعیین شده است. مطابق تحقیقات سنتیمنت، ارزش زیر منفی 10 درصد نشان دهنده این است که هولدرها در ضرر هستند و احتمالا دست به فروش نخواهند زد.

علاوه براین، این موقعیت جایی است که هولدرهای بلند مدت دست به انباشت می‌زنند. بنابراین، رسیدن به زیر منفی 15 درصد به «منطقه فرصت» بدل شده است.

برای دوج کوین، شاخص MVRV 365 روزه در محدوده منفی 58 درصد قرار دارد، که بسیار پایین تر از ارزش 2020 در منفی 38 درصد است. این ارزش نمایانگر این است که اکثر هولدرهای دوج کوین در ضرر هستند و تمایلی به فروش ندارند. این شاخص همچنین نشان می‌دهد که دوج کوین در موقعیت خوبی برای انباشت قرار دارد.

شاخص MVRV

بسته شدن کندل در پایین 0.062 دلار، سناریوی صعودی را برای دوج کوین باطل می‌کند. در این حالت، دوج کوین می‌تواند 25 درصد کاهش یافته و سطح حمایتی فوری در 0.046 دلار را باز هم آزمایش کند.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:32
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین