خبر

ویتالیک بوترین 30 هزار اتر را از صرافی خارج کرد؛ قیمت اتریوم کاهشی می‌شود؟

ویتالیک بوترین 30 هزار اتر را از صرافی خارج کرد؛ قیمت اتریوم کاهشی می‌شود؟

بوترین میزان 30 هزار اتریوم را از صرافی خارج کرده است و تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که این اتفاق می‌تواند تاثیرات منفی بر قیمت این رمزارز بگذارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، ویتالیک بوترین امروز 30 هزار اتر از والت عمومی خود خارج کرد، و فضای نزولی را بین سرمایه گذاران ایجاد کرد. تحلیلگران فروش 30 هزار اتریوم توسط بوترین را بررسی کردند و احتمال بروز تاثیرات منفی بر قیمت اتریوم را می‌دهند.

بوترین 30 هزار اتر از والت عمومی خود خارج کرد

هم بنیان گذار اتریوم با خارج کردن 30 هزار اتر از والت خود، ترس را در میان سرمایه گذاران ایجاد کرده است. بوترین قبلا از کیف پول مقصد برای فروش، هدایا و کمک‌های مالی به موسسات خیریه استفاده کرده است.

انتقال 30 هزار اتر

این آدرس عمومی والت هم اکنون 290 هزار اتر نگه داری می‌کند، این انتقال و جابجایی توسط ویتالیک بوترین سیگنال منفی برای قیمت اتریوم است. 

طرفداران بر این باورند که او ممکن است بخواهد بخشی از 30 هزار اتر خود را بفروشد. اتریوم در حدود 2086 دلار معامله می شود. با این نرخ، ETH منتقل شده تقریباً 62.58 میلیون دلار است. اگر این توکن‌ها به صرافی وارد شوند، افزایش فشار فروش روی این آلت‌کوین می‌تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد و قیمت‌ها را پایین بیاورد. جان روک، تحلیلگر 22V Research، معتقد است اتریوم در وضعیت نزولی باقی می‌ماند، حتی اگر توکن بیش از 50 درصد از بالاترین رکورد خود عقب‌نشینی کرده باشد. روکه به بلومبرگ گفت:

اتریوم روزانه و هفتگی بیش از حد فروخته می شود و نمی تواند افزایش یابد.

این تحلیلگر معتقد است که قیمت اتریوم می تواند 80 درصد دیگر از سطوح قیمت فعلی کاهش یابد و 420 دلار را هدف قرار دهد.

نمودار قیمت اتریوم/دلار

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:06
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین