خبر

روند صعودی کاردانو با نزدیک شدن به زمان هاردفوک واسیل

روند صعودی کاردانو با نزدیک شدن به زمان هاردفوک واسیل

کاردانو از زمان اوج بازار صعودی خود تاکنون، «بیش‌ترین» حجم هفتگی را تجربه کرد؛ عده‌ای دلیل این مسئه را نزدیک شدن به زمان وقوع هاردفورک واسیل می‌دانند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین‌کورا، کاردانو (ADA) پس از پشت سر گذاشتن یک هفته‌ی جهنمی برای بازارهای کریپتو اندکی وضعیت خود را بهبود بخشیده است. یکی از کاربران توییتر با نام کاردانو دان اعلام کرد که کاردانو (ADA) بیش‌ترین حجم معاملات هفتگی خود را از زمان اوج بازار صعودی تاکنون تجربه کرد. این کاربر اضافه کرد، کاردانو شاهد «بزرگ‌ترین فیتیله کندل از مارس 2020 (اسفند 1398)» نیز بود. 

بسیاری بر این باورند که این مسئله می‌تواند به دلیل رویداد هاردفورک واسیل کاردانو باشد که قرار است در ژوئن 2022 (تیر 1401) برگزار شود. یکی دیگر از کاربران توییتر نیز با ابراز هیجان زیاد اظهار داشت «با نزدیک شدن به زمان هارد فورک واسیل کاردانو، بازار فوق‌العاده صعودی می‌شود.»

نمودار قیمت کاردانو

چارلز هاسکینسون، مدیر عامل کاردانو اعلام کرده است که هاردفورک واسیل عملی خواهد شد و طبق برنامه در 29 ژوئن (8 تیر 1401) برگزار می‌شود. حتی ممکن است شبکه‌ی آزمایشی یا تست‌نت آن تا پایان ماه می آماده شود.

انتظار می‌رود که به‌روزرسانی هاردفورک واسیل عملکرد و قابلیت‌های قرارداد هوشمند کاردانو را به شدت بهبود ببخشد.

کاردانو هم‌چنین نسخه‌ی جدیدی از کیف پول ددالوس خود را با نام Daedalus 4.10 منتشر کرده است که مشکل جفت شدن با لجر نانو اس (Ledger Nano S) را در سیستم عامل ویندوز برطرف می‌کند و توکن‌هایی را که پیش‌تر شناسایی نمی‌شدند، تشخیص و نمایش خواهد داد. 

کاردانو 84 پروژه جدید را نیز در مسیر اجرا قرار داده است؛ تعداد پروژه‌های NFT آن‌ها در حال حاضر 5549 است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت کاردانو 0.5641 دلار است که در 24 ساعت گذشته 5.38 درصد افزایش داشته. کاردانو هم‌چنین در 24 ساعت گذشته شاهد حجم معاملات 1,291,095,641 دلاری بود که نسبت به دیروز 22.26 درصد افزایش داشت.

طی هفت روز گذشته، کاردانو (ADA) به همراه سایر ارزهای دیجیتال به شدت متضرر شد و حدود  17.94 درصد از ارزش خود را از دست داد. 

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:08
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین