خبر

قبل از رشد آلت‌کوین‌ها احتمالا قیمت اتریوم ریزش می‌کند

قبل از رشد آلت‌کوین‌ها احتمالا قیمت اتریوم ریزش می‌کند

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قبل از ایجاد تغییر روند در بازار رمزارزها، اتریوم کاهش قیمت خواهد داشت و به سطح حمایتی 1,930 دلار خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، اگرچه بیت‌کوین در روند نزولی اخیر در بازار رمزارزها، افت کرد، تحلیلگران باور دارند که اتریوم قبل از تغییر روند آلتکوین‌ها، می‌تواند باز هم کاهش قیمت داشته باشد. به گفته یک تحلیلگر ارشد بازار رمزارزها، اتریوم می‌تواند در آستانه موج پنجم بیت کوین سقوط کند.

اتریوم می‌تواند قبل از بازیابی، از تاثیرات منفی رنج ببرد

با توجه به شرایط خونین بازار ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین با تاثیرات منفی مواجه شد. تحلیلگران باور دارند که اتریوم نیز قبل از بازگشت روند مثبت به بازار می‌تواند تسلیم این تاثیرات منفی شود. مطابق تئوری امواج الیوت، افت اخیر در قیمت بیت‌کوین، سیگنالی برای پیشروی قیمت این رمزارز برتر در آینده نزدیک محسوب می‌شود.

قیمت اتریوم در بالای سطح روانی و مهم 2,000 دلاری استاده است. دورنمای کوتاه-مدت و میان-مدت برای این آلتکوین، خرسی است. این آلتکوین قبل از شروع روند بازگشتی خود می‌تواند به سطح حمایتی 1,930 دلاری نیز افت کند.

کاهش اخیر قیمت این آلت‌کوین از هم‌بستگی بیت‌کوین و اتریوم و همچنین روند نزولی در سهام تکنولوژی و بقیه بازارهای مهم جهانی به دست آمده است.

با بازیابی شاخص‌های سهام آمریکا و قیمت بیت‌کوین، اتریوم در آستانه بازگشت است. یک تحلیلگر و معامله گر معروف، روند قیمت اتریوم را ارزیابی کرد و اشاره کرده که دامیننس بیت کوین حمایت مهمی را فراهم خواهد کرد.

همانطور که در بالاتر اشاره شد، بیت‌کوین در صورتی که به موج پنجم برسد، می‌تواند باعث صعود اتریوم شود. این فرضیه ادعا می‌کند که موج پنجم دارایی، یک افزایش قیمت زیادی را ایجاد می‌کند، و حتی بیت‌کوین را به بالاتر از ATH قبلی می‌رساند.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 ساعت 16:28
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین