خبر

روند مثبت دادگاه ریپل و SEC منجر به افزایش قیمت ریپل می‌شود؟

روند مثبت دادگاه ریپل و SEC منجر به افزایش قیمت ریپل می‌شود؟

روند دادخواهی ریپل و SEC به نفع ریپل پیش می‌رود و این اتفاق باعث شده که سرمایه‌گذاران انتظار رشد این آلتکوین را داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، افزایش قیمت ریپل باعث شد که این آلت‌کوین در طول هفته های گذشته، ضررهای خود را جبران کند. اندیکاتورهای تکنیکال ریپل همچنان نزولی باقی ماندند، گرچه، این روند در پرونده ریپل و SEC به نفع ریپل بوده و باعث امیدواری برای شرایط صعودی در میان سرمایه گذاران شده است.

با توجه به پیشرفت‌های مثبت در روند دادگاه، ریپل برای رشد آماده می‌شود

ریپل در طول هفته گذشته، با قرمزپوش شدن بازار ارزهای دیجیتال، 27 درصد سقوط کرد. آلت‌کوین‌ها و میم کوین‌ها بعد از فروپاشی استیبل کوین یو‌اس‌تی، ضررهای هنگفتی متحمل شدند.

در روند رسیدگی SEC(کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا) علیه ریپل، وکلای متهم، پاسخی به ایمیل‌های محافظت شده مدیر سابق بخش مالی شرکت، ویلیام هینمن، ارسال کرده‌اند. قانون‌گذار درخواست کرده است که ایمیل‌های Hinman مخفی بماند. این ایمیل‌ها تحت پوشش امتیاز وکیل-مشتری بودند.

پاسخی که وکلای ریپل ارائه کردند، احساسات مثبتی را در میان سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است و آلت‌کوین ریپل در مسیر ادامه بازیابی خود قرار دارد.

باب میسون، یک تحلیلگر فنی برجسته، روند قیمت ریپل را ارزیابی کرد و پیش‌بینی کرد که این آلت‌کوین باید در پیوت 0.43 دلار حرکت کند و اولین مقاومت قابل توجه را در 0.50 دلار هدف قرار دهد. با حمایت گسترده‌تر بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ریپل می تواند از 0.45 دلار نیز عبور کند.

 این تحلیلگر انتظار دارد که ریپل به روند صعودی خود ادامه دهد و در روند صعودی خود، سطوح مقاومتی در 0.59 و 0.60 دلار را آزمایش کند. اگر ریپل نتواند از این پیوت عبور کند، در خطر سقوط به 0.34 دلار قرار خواهد گرفت. ریپل حتی می‌تواند به زیر 0.34 دلار و همچنین 0.27 دلار نیز بیاید.

یک تحلیلگر و معامله گر ارزهای دیجیتال، نسبت به آلت‌کوین نزولی است. این تحلیلگر دیدگاه مخالفی دارد و استدلال می‌کند که ریپل به خوبی در مسیر رسیدن به 0.23 دلار است.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 ساعت 13:42
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین