خبر

1 میلیارد توکن دیگر شیبا اینو سوزانده شد

1 میلیارد توکن دیگر شیبا اینو سوزانده شد

پورتال توکن سوزی شیبا اینو اعلام کرد که در طول آخر هفته، 1 میلیارد توکن شیبا را سوزانده است. نرخ انباشت شیبا نیز بسیار بالا رفته است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، پورتال شیبا اینو اعلام کرد که در طول آخر هفته 1 میلیارد توکن شیبا اینو را سوزانده است، که به معنای افزایش 25 درصدی در طول 24 ساعته گذشته بوده است. تحلیلگران باور دارند که قیمت شیبا اینو بازیابی خواهد شد.

با ادامه روند توکن سوزی، قیمت شیبا اینو می‌تواند رشد کند

شیبا اینو که به قاتل دوج کوین معروف است، به این سه دلیل کلیدی در آستانه بریک اوت یا شکست صعودی است. انباشت نهنگ‌ها، افزایش تعداد توکن‌های سوزانده شده و فهرست شدن این میم‌کوین در یک صرافی جدید در بحرین، شرایط صعودی را میان سرمایه گذاران، تقویت کرده است.

صرافی رمزارز بحرینی Rain، در سال 2019 مجوز خود را گرفت، و به اولین صرافی بزرگ قانونی در خاورمیانه تبدیل شد. با افزایش پذیرش این میم کوین در میان سرمایه گذاران در خاورمیانه، این فهرست شدن می‌تواند محرکی برای قیمت شیبا اینو و افزایش پذیرش این میم کوین در میان سرمایه گذاران در خاورمیانه شود.

همچنین، سرمایه‌گذاران کیف پول های بزرگ در شبکه اتریوم به انباشت کنندگان شیبا اینو شناخته شده اند. یک نهنگ به اسم «BlueWhale007»، میزان 455.95 میلیارد توکن انباشت کرده است. این اتفاق به معنای رشد 25 درصدی انباشت، توسط نهنگ ها در شبانه روز گذشته است.

از آنجایی که سرمایه گذاران بزرگ کیف پول، میم کوین را جمع می‌کنند، ذخایر آن در صرافی ها کاهش می یابد و باعث افزایش قیمت در دارایی می شود.

با توجه به درگاه توکن سوزی شیبا اینو، تعداد توکن‌های سوزانده شده شیبا اینو افزایش یافته است. تعداد 1 میلیارد توکن شیبا در طول 48 ساعت گذشته سوزانده شده است که باعث کاهش عرضه‌ی در گردش این میم کوین شده است.

تحلیلگران نسبت به بهبود شیبا اینو خوشبین هستند. تحلیلگران روند قیمت شیبا اینو را ارزیابی کردند و اهداف 0.00001312 دلار تا 0.00001656 دلار را برای این میم کوین تعیین کردند.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 ساعت 12:49
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین