خبر

قیمت دوج‌کوین در سراشیبی

قیمت دوج‌کوین در سراشیبی

تحلیلگران با بررسی نمودار روزانه دوج کوین و ارزیابی روند کلان این میم‌کوین به این نتیجه رسیدند که دوج‌کوین در یک مسیر نزولی قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، دوج‌کوین قرار است که در هفته‌های آینده روحیه سرمایه گذاران بلند مدت را از بین ببرد.

دوج کوین به 0.02 دلار سقوط می‌کند

قیمت Dogecoin ممکن است سقوط آزاد کند، زیرا اطلاعات تکنیکال نشان می دهد که موج سوم در روند نزولی رخ می دهد. خرس ها موفق شدند در 11 مه، الگوی نزولی بزرگی را ثبت کنند که اکنون بزرگترین کندل در کل روند نزولی محسوب می‌شود. معامله‌گرانی که چکش صعودی را در روز دوازدهم به عنوان یک سیگنال ورودی صعودی می خوانند، باید با بزرگنمایی و ارزیابی مجدد، روند کلان را در نظر بگیرند.

دوج کوین یک الگوی کاهشی کلاسیک نزولی را در نمودار خود نشان میدهد.. فقدان حجم پس از کندل چکشی مثبت در 12 ام مه نشان می دهد که روند صعودی فعلی به احتمال زیاد ساختاری اصلاحی برای اتصال ضربه نزولی بعدی است. اگر این تز موج الیوت درست باشد، خرس‌ها در نهایت می‌توانند این کانال روند تاریخی را که تحلیلگران چندین ماه است درباره آن هشدار داده‌اند، بشکنند. قدرت تکانه نزولی فعلی می تواند قیمت‌ها را در هفته‌های آینده به 0.02 دلار برساند.

نمودار یک روزه قیمت دوج کوین

در صورتی که دوج کوین سطح 0.115 دلاری را بشکند، روند نزولی باطل می‌شود. اگر خریداران بتوانند این سطح را بشکنند، دوج کوین می‌تواند به افزایش قیمت ادامه دهد و به 0.14 و 0.16 دلار برگردد که به معنای رشد 100 درصدی نسبت به قیمت کنونی دوج کوین خواهد بود.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:20
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین