خبر

کاهش قیمت دلار در صرافی ها

کاهش قیمت دلار در صرافی ها

صبح امروز نرخ دلار در صرافی‌ها با قیمت ٢۶ هزار و ۴٨۴ تومان ثبت شد و کاهش قیمتی در حدود ١١٠ تومان را نسبت به روز پنجشنبه تجربه کرد.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ قیمت دلار که طی روزهای اخیر نوسانات قیمت را تجربه می‌کرد، صبح امروز، ٢۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ را کاهشی و با نرخ ٢۵ هزار و ۴٨۴ تومان ثبت کرد.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۴٨۴ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٧۶۶ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۵٩٠ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٨۴۵ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهشی در حدود ١١٠ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٢٠٢ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۵٩  تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٣۵٠ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٧٠٠ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهشی در حدود ١۵٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد. 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶۶٨ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ٧١٨ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ٧١٨ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۴۶٢ تومان برای خرید قیمت خورده بود که کاهش قیمتی در حدود ٢٠٠ تومان را نشان می‌دهد. 

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۴٠١ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ١٨٧ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۴١۵ برای فروش و ٢٨ هزار و ١٣٢ برای خرید کاهش ۵٠ تومانی قیمت خرید این اسکناس را نشان می‌دهد.

منبع:
شنبه 24 اردیبهشت 1401 ساعت 13:10
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین