خبر

مارک موبیوس: بیت‌کوین به 20 هزار دلار سقوط می‌کند

مارک موبیوس: بیت‌کوین به 20 هزار دلار سقوط می‌کند

مارک موبیوس، بنیان‌گذار شرکت سرمایه‌گذاری موبیوس و معامله‌گر کهنه‌کار، اعتقاد دارد که بیت‌کوین به 20 هزار دلار و سپس به 10 هزار دلار سقوط می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، معامله‌گران و سرمایه گذاران با تجربه، مخالف خرید بیت‌کوین در کف قیمتی اخیر هستند. قیمت این دارایی می‌تواند سقوط بیشتری کند و به 10 هزار دلار افت کند.

تحلیل‌گران پیش‌بینی ادامه روند نزولی بیت‌کوین را می‌کنند

قیمت بیت‌کوین در بحبوحه روند نزولیِ بازار، به زیر 30 هزار دلار سقوط کرد. در حالی که معامله گران در حال بررسی استراتژی «خرید در کف» هستند، سرمایه گذاران و تحلیلگران با تجربه مانند مارک موبیوس مخالف این استراتژی هستند.

مارک موبیوس بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری موبیوس است. این معامله گر کهنه کار به سرمایه گذاران گفت که بیت‌کوین در روند نزولی فعلی در بازار، می‌تواند به زیر 10 هزار دلار سقوط کند. موبیوس به معامله گران گوشزد کرد که خودشان را برای سقوط عظیم قیمت بیت‌کوین آماده کنند.

این معامله گر 85 ساله به bitcoin.com گفت:

بیت‌کوین به 20 هزار دلار می‌رسد، سپس یک جهش، ممکن است اتفاق بیفتد، اما هدف بعدی در 10 هزار دلار خواهد بود.

جیسون چوی، یک طرفدار کریپتو، اعتقاد دارد که روند کنونی قیمت بیت کوین مشابه با ژانویه 2018 است، زمانی که اشتیاق سرمایه گذاران کم شد و زمستان کریپتویی آغاز شد. چوی باور دارد که 24 ماه برای بازیابی بازار، زمان نیاز است.

یک تحلیل‌گر و معامله‌گر ارزهای دیجیتال، به سرمایه‌گذاران گفت که پایین‌ترین سطح بازار بیت‌کوین به سرعت و به‌صورت بی‌ثباتی شکل می‌گیرد، اما محدوده انباشتی که بعداً شکل می‌گیرد زمان می‌برد. این احتمال وجود دارد که زمان کافی برای جمع آوری بیت‌کوین با قیمت‌های با تخفیف زیاد وجود نداشته باشد.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
شنبه 24 اردیبهشت 1401 ساعت 11:52
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین