خبر

سولانا برای جهش 25 درصدی آماده می‌شود

سولانا برای جهش 25 درصدی آماده می‌شود

سولانا هم اکنون در قیمت 51 دلار مبادله می‌شود؛ با توجه به شاخص‌هایی که بررسی شده است احتمال می‌رود که سولانا جهش می‌کند و به 75 دلار می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، قیمت سولانا به مانند دیگر بازار رمزارزها شاهد سقوط زیادی بود. بعد از فروپاشی ترا لونا در هفته گذشته، سرمایه گذاران و معامله گران به دنبال پروژه هایی بی عیب‌تر می‌گردند - یکی از آن ها سولاناست.

قیمت سولانا احتمالا به 75 دلار برمی‌گردد

قیمت سولانا به خوبی از پایین‌ترین سطحی که دیروز تجربه کرد، حرکت کرد و از پایین‌ترین قیمت 9 ماهه 35.63 دلار به بالاترین قیمت روزانه 51.79 دلار رسید - که به معنای رشد تقریباً 51 درصدی این توکن است. فیبوناچی اصلاحی 88.2 درصد (40.83 دلار)، فیبوناچی اصلاحی 78.6 درصد (50 دلار) و high volume node 2021 بین 30 تا 50 دلار به جهش کمک کرده است.

از منظر نوسانگرهای سولانا، پایین‌ترین حد ممکن با شواهد واضحی دیده شده است، که نشان می‌دهد یک حرکت خشن به بالاتر، ممکن است دقیقاً در همین حوالی باشد. شاخص قدرت نسبی به پایین‌ترین حد خود رسیده است که از ژانویه 2022 مشاهده نشده است. در شاخص ترکیبی، واگرایی صعودی منظم در حال حاضر وجود دارد. علاوه بر این، شیب %B نشان می‌دهد که ممکن است از 0.2 عبور کند، و به برخی از معامله‌گران سیگنال شرایط لازم برای پوزیشن لانگ یا افزایش قیمت را می‌دهد.

نمودار روزانه ایچیموکو سولانا/تتر

بسته شدن کندل روزانه در بالای اصلاح فیبوناچی 50 درصد در 50 دلار می‌تواند منجر به ادامه روند صعودی شود. اولین منطقه مقاومتی در بالای 50 دلار، شامل چندین مقاومت مهم است: اصلاح فیبوناچی 61.8 درصدی (73 دلار) و کیجون-سن روزانه (75 دلار) است.

خطر کاهش قیمت نیز همچنان نگرانی ها به همراه خود دارد اما اکنون محدوده و اندازه آن به سرعت در حال کاهش است. با این اوصاف، بسته شدن کندل در پایین 40 دلار می‌تواند باعث کاهش قیمت بیشتر و عبور سولانا از high volume node 2021 در 18 دلار شود.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
شنبه 24 اردیبهشت 1401 ساعت 11:08
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین