خبر

با قرار جلسه دادگاه در روز جمعه، ریپل به زیر 0.40 دلار آمد

با قرار جلسه دادگاه در روز جمعه، ریپل به زیر 0.40 دلار آمد

در روز جمعه قرار است که طرح دعوی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا پیگیری شود؛ ریپل هم اکنون در پایین 0.40 دلار مبادله می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس ایمپایر، رویارویی SEC با ریپل به نظر می‌رسد که ادامه دار باشد، ریپل لبز قصد دارد که به اسناد مربوط به سخنرانی ویلیام هینمن پاسخ دهد.

در روز چهارشنبه، ریپل 19.1 درصد سقوط کرد. این روند نزولی در پی قرار دادگاه بین SEC و ریپل تشدید شد. سشن نزولی باعث شد که ریپل به سطح پایینی روز در 0.3655 دلار نیز برسد اما بعد از آن به 0.41 درصد اصلاح شد.

آخرین باری که ریپل به زیر 0.40 دلار رسید، مربوط به فوریه 2021(بهمن 1399 بود)، که با طرح دعوی دادگاه ریپل و SEC همراه شده بود. 

متهمان ریپل به اسناد ویلیام هینمن پاسخ می‌دهند

در روز جمعه، متهمان ریپل به اظهارنظرهای SEC پاسخ خواهند داد که ادعا می کند اسناد Hinman توسط امتیاز وکیل-موکل حمایت می شوند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا پس از آن قرار است در 18 مه به اظهارات متهمان ریپل پاسخ دهند. برای ریپل لبز، طرحی علیه SEC می‌تواند پرونده‌ای را که از سال 2020 مورد توجه قرار گرفته است، پایان دهد. هینمن، مدیر سابق بخش مالی شرکت SEC، یکی از شخصیت های اصلی پرونده ریپل-SEC است.

قبل تر، هینمن در سخنرانی سال 2018 گفت که بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) اوراق بهادار نیستند. SEC به دنبال محافظت از اسناد و ایمیل‌های مربوط به بحث های داخلی و سخنرانی معروف هینمن است. با این حال، تأثیر ویلیام هینمن بر این پرونده فراتر از سخنرانی معروف او در سال 2018 است.

ویلیام هینمن، مدیر سابق SEC یکی از چهره های اصلی ریپل است

سال گذشته، اف‌ایکس ایمپایر گزارش داد که Empower Oversight شکایتی علیه SEC ارائه کرده است. این دادخواست ادعا می کند که مقامات سابق SEC علیه ریپل و به نفع اتریوم تعصب داشتند. در ژانویه، سرمایه گذاران غیرآمریکایی ریپل درخواست تحقیق در مورد اقدامات SEC علیه آزمایشگاه ریپل را دادند.

پرایس اکشن ریپل

اندیکاتور تکنیکال: ریپل باید از پیوت(محور) 0.4344 دلاری عبور کند تا سطح مقاومتی اصلی اول در 0.5032 دلار را آزمایش کند. ریپل به حمایت بقیه بازارها نیاز دارد تا بتواند از 0.45 دلار بریک اوت یا شکست صعودی کند. در صورت ادامه افزایش قیمت، ریپل باید سطح مقاومتی مهم دوم در 0.5910 دلار و مقاومت 0.60 دلاری را آزمایش کند. سومین سطح مهم مقاومتی در 0.7479 دلار است.

عدم عبور از این پیوت، باعث خواهد شد که ریپل سطح حمایتی اول در 0.3467 دلار را آزمایش کند. برای جلوگیری از ادامه روند نزولی، ریپل نباید به زیر 0.30 دلار بیاید. دومین سطح حمایتی مهم در 0.2778 دلار قرار دارد.

نمودار قیمت ریپل

میانگین های متحرک نمایی و نمودار کندل استیک 4 ساعته سیگنال نزولی می‌فرستند. در همین هنگام ریپل در پایین میانگین متحرک نمایی 50 روزه در 0.5351 دلار قرار دارد. امروز صبح میانگین متحرک نمایی 50 روزه از 100 روزه عقب نشینی کرد. میانگین متحرک نمایی 100 روزه نیز از 200 روزه عقب نشینی کرد. که سیگنالی نزولی برای ریپل است. عبور از میانگین متحرک نمایی 50 روزه حمایت را برای بازگشت به 0.60 دلار فراهم می‌کند.

نمودار 4 ساعته ریپل

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 ساعت 12:46
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین