خبر
 

بررسی مهم ترین نکات اجاره خودرو در کیش

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر ایران است و هر ساله بسیاری از مردم از اقصی نقاط ایران، جزیره کیش را برای مسافرت و گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند. مراکز خرید فوق‌العاده زیبا، سواحل و دریایی آرام، غروب دیدنی، مراکز تفریحی جذاب و طبیعتی آرامش‌بخش ویژگی‌های هستند که منطقه آزاد کیش را به یک منطقه جذاب گردشگری تبدیل کرده‌اند.

با توجه به تعداد زیاد مسافران در جزیره کیش، اکثر مردم برای کشت و گذار و سفری راحت و بی دردسر از خدمات اجاره خودرو در کیش استفاده می‌کنند. یکی از سوالات بسیار مهم که قبل از سفر در ذهن بسیاری از افراد نقش می‌بندد این است که برای سفر به کیش چی ببرم؟ در این مقاله ابتدا قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و در ادامه مهم‌ترین نکات اجاره خودرو در کیش را مورد بررسی قرار دهیم.

برای سفر به کیش چی ببریم؟

برای داشتن یک سفر خوب، دلچسب و به‌یادماندنی در کیش ابتدا باید به این فکر باشیم که برای سفر به کیش چی ببرم؟‌ یکی از لوازم ضروری که در هنگام سفر به کیش ضرورت دارد، چمدان مناسب است. در داخل چمدان فقط لوازم ضروری را قرار دهید و از بردن چمدان‌های سنگین به سفر خودداری کنید؛ زیرا فقط باعث زحمت هستند و گاهی حتی لوازمی که داخل آن‌ها جاسازی شده بدون استفاده باقی می‌ماند. لوازم خیلی ضروری بهتر است در داخل یک کیف دستی کوچک گذاشته شود.

در داخل چمدان کفش‌ها و لباس‌های کم حجم و سبک قرار دهید؛ زیرا هوای جزیره کیش همواره گرم است و نیازی به لباس ضخیم نخواهید داشت. شارژر، هندزفری، مونوپاد، پاوربانک، دوربین عکاسی، لپ تاپ، سشوار، مسواک، خمیر دندان، شامپو، کرم‌های ضد آفتاب و مرطوب‌کننده، عینک آفتابی، دمپایی یا صندل جزو وسایل و لوازم ضروری هستند که حتما باید به همراه خود به کیش ببریم. یکی دیگر از مواردی که حتما باید در هنگام سفر به کیش با خود به همراه داشته باشیم مدارک هستند. مدارک نه تنها برای سفر به کیش، بلکه برای هر سفری لازم و ضروری هستند. این مدارک شامل کارت ملی، شناسنامه، کپی شناسنامه و کارت ملی، گواهینامه، دفترچه بیمه، کارت‌های اعتباری، بلیط و غیره هستند. با به همراه داشتن دفترچه بیمه در صورت بیمار شدن در کیش می‌توان از خدمات درمانی استفاده کرد و هزینه را به صورت آزاد پرداخت نکرد‌.

چرا اجاره خودرو در کیش طرفداران زیادی دارد؟

یکی از اقتصادی‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌های گشت و گذار در جزیره زیبای کیش واقع در مناطق آزاد ایران، اجاره خودرو در کیش است. مسافران در مدت اقامت خود در جزیره کیش به جای صرف هزینه‌های زیاد برای گرفتن تاکسی، می‌توانند برای رنت ماشین در کیش اقدام کنند. جزیره کیش مکان‌های تفریحی و مراکز خرید زیادی دارد و با توجه به فاصله بین آن‌ها نمی‌توان مسیر را با پای پیاده طی کرد. بنابراین با اجاره خودرو در کیش به راحتی می‌توان در مدت زمان کوتاهی از تمام قسمت‌های این جریره بازدید کرد. خودروهای خارجی که بهترین رنت کار در کیش را به متقاضیان ارائه می‌دهد عبارتند از: کادیلاک، مازراتی، لامبورگینی، شورلت تاهو، موستانگ کروک، دوج شارجر، دوج چلنجر، نیسان کیکس، کامارو کروک، نیسان کیکس، تویوتا، بی ام و z4، دوح دورانگو و غیره. برای اجاره این خودروهای لوکس حتما باید به یک شرکت معتبر اجاره خودرو مراجعه شود. 

برای رنت خودرو در کیش چه مدارکی نیاز است؟

کارت شناسایی ملی و اصل گواهینامه اولین و مهم‌ترین مدارکی هستند که در زمان رنت خودرو در کیش از شما درخواست خواهد شد. بعد از بستن قرارداد با بهترین رنت کار کیش، مبلغی را باید به عنوان ودیعه به شرکت رنت کار یا اجاره‌دهنده خودرو بدهید. این مبلغ پس از اتمام مهلت قرارداد و تحویل خودرو به شما بازگردانده خواهد شد. این مبلغ را با توجه به قیمت خودروی اجاره‌ای در نظر می‌گیرند. کسانی که بودجه کافی برای مبلغ ودیعه ندارند، می‌توانند از چک استفاده کنند‌‌. با توجه به این که در جزیره کیش قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای راننده‌ها در نظر گرفته شده، مبلغی را هم به عنوان خلافی باید بپردازید و تا 26 روز پس از تحویل خودرو در صورت نداشتن خلافی مبلغ مورد نظر نیز همانند ودیعه پس داده خواهد شد و در صورت داشتن خلافی از آن مبلغ برداشته می‌شود. هزینه رنت ماشین در کیش با توجه به تعداد روزهای اجاره و نوع خودرویی که مسافر انتخاب کرده متفاوت است.

قوانین اجاره خودرو در کیش شامل چه مواردی است؟

قبل از اجاره خودرو در کیش بهتر است با قوانین اجاره خودرو آشنا شوید. یکی از قوانین این است که در صورت خراب شدن خودرو خودسرانه شروع به تعمیر نکنید و هر چه زودتر با شرکت اجاره خودرو تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهید. اگر تصادفی رخ داد، ابتدا پلیس را در جریان قرار دهید و سپس به شرکت اجاره خودرو اطلاع دهید. خودرو حتما باید در روز مقرر به شرکت تحویل داده شود؛ زیرا در صورت تاخیر جریمه خواهید شد. خودرو باید کاملا تمیز و سالم بازگردانده شود.

با استفاده از خودروهای اجاره‌ای به هیچ وجه اجازه خروج از کیش را ندارید. هزینه خلافی و جریمه در زمان اجاره خودرو در کیش بر عهده مشتری است. هزینه تعمیرات تصادفات نیر بر عهده مشتریست؛ زیرا خودرو را کاملا سالم تحویل گرفته است. اما شرکت اجاره ماشین در کیش هزینه پنجری خودرو را که به دلیل فرسودگی اتفاق می‌افتد، برعهده می‌گیرد. جریمه رانندگی در جزیره کیش دو برابر سایر استان‌هاست. ریختن زباله به بیرون از خودرو، بوق زدن و سرعت غیر مجاز در کیش ممنوع است و حتما باید مسافران به اندازه ظرفیت خودرو سوار شوند.

اجاره خودرو در کیش از طریق شرکت سام سیر نوین کیش

اگر قصد دارید به جزیره زیبای کیش سفر کنید و به دنبال یک شرکت معتبر برای اجاره ماشین در کیش می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم که به سایت شرکت سام سیر نوین کیش با آدرس اینترنتی https://novinrent.com/ مراجعه کنید. این شرکت به عنوان بهترین رنت کار کیش با بیش از ده سال سابقه درخشان در زمینه اجازه خودرو در کیش از سازمان منطقه آزاد کیش مجوز رسمی دریافت کرده است و با ارائه بیش از 25 نوع ماشین لوکس با قیمت مناسب آماده خدمت رسانی به هموطنان است. تمام فعالیت‌های سام سیرنوین کیش تحت نظر مجمع رنت کاران کیش است‌. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه اجاره آنلاین خودرو با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

نویسنده: اپراتور
شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:33
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین