خبر
 

بهترین سایت خرید از تم فارست و انواتو در کوتاه‌ترین زمان !

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مطمئنا اگر در حوزه طراحی سایت کار می‌کنید یا با راه‌اندازی یک وبسایت آشنا هستید، می‌دانید که برای طراحی یک سایت خوب به قالب، افزونه و برخی پنل‌ها نیاز داریم. یکی از معتبرترین سایت‌های ارائه خدمات طراحی سایت، وبسایت انواتو است که زیرمجموعه‌هایی نظیر تم فارست و کدکنیون دارد و در سال‌های اخیر توانسته با فروش محصولات دیجیتالی به محبوبیت خوبی دست پیدا کند. با وجود مزایای بسیار زیاد این فروشگاه، امکان استفاده مستقیم از آن برای ایرانیان وجود ندارد؛ چراکه ایران و چهار کشور دیگر در لیست تحریم‌های این کمپانی قرار دارد و کاربران ایرانی نمی‌توانند به صورت مستقیم نسبت به خرید از تم فارست اقدام نمایند؛ بنابراین در این مطلب قصد داریم تا شما را با راه‌هایی که به ایرانی‌ها در زمینه خرید از این فروشگاه معتبر بین‌المللی یاری می‌کند، آشنا سازیم.

انواتو چیست؟

انواتو در واقع یک شرکت اینترنتی استرالیایی است که به ارائه محصولات مرتبط با طراحی سایت می‌پردازد و دارای هفت زیرمجموعه تحت عناوین ویدئوهایو، کدکنیون، تم فارست، گرافیک ریور و غیره است. هرکدام از این زیرمجموعه‌ها محصولات خاصی نظیر قالب، موشن گرافی، تصویر، کد، انیمیشن و افزونه را ارائه می‌کنند. به خاطر داشته باشید که اگر قصد دارید سطح طراحی سایت خود را ارتقا دهید، حتما به خدمات انواتو نیاز پیدا خواهید کرد. یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های انواتو، تم فارست است که به ارائه تم یا قالب سایت می‌پردازد و در ایجاد جلوه‌ها و جذابیت بصری به سایت شما کمک شایانی می‌کند.

شاید به هنگام مطالعه این مطلب این فکر به ذهن شما خطور کند که چرا به خرید محصولات دیجیتال طراحی سایت انواتو نیاز داریم؟ در پاسخ باید بگوییم که خرید یک قالب جدید و حتی افزونه جدید، به سئو سایت شما و همچنین ارتقا رتبه وب سایت شما کمک قابل توجهی می‌کند. مطمئنا می‌دانید که هر چقدر سئو سایت شما قوی‌تر باشد، رتبه وب سایت شما نیز بالاتر می‌رود و این موضوع سبب می‌شود تا مشتریان زیادی به سمت کسب و کار شما جذب شوند. همچنین ناگفته نماند که با پیشرفت تکنولوژی و توسعه شیوه‌های تبلیغاتی، امروزه شما برای بهبود اوضاع کسب و کار خود باید متناسب با زمان، شیوه کار خود را به‌روزرسانی کنید؛ در نتیجه افزودن امکانات جدید نظیر رسم نمودار سه بعدی، پخش فایل صوتی از سایت، پخش تصاویر سه بعدی و مواردی از این قبیل اجتناب ناپذیر است. شما می‌توانید با خرید کدهای جدید از زیرمجموعه انواتو، یعنی کدکنیون، امکانات وب سایت خود را ارتقا دهید.

مطلب پیشنهادی : آموزش دانلود از ساند کلاد

آشنایی بیشتر با تم فارست (Themeforest)

همان طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره کردیم، تم فارست یکی از زیرمجموعه‌های انواتو است که در حوزه خرید و فروش قالب‌های وب سایت مانند HTML، CMS و غیره فعالیت می‌کند و طبق آمار حدود هفت میلیون برنامه نویس و طراح سایت در این فروشگاه، کارهای خود را به فروش می‌رسانند. ویژگی که سبب محبوبیت بیش از پیش تم فارست شده، پشتیبانی از محصولات خریداری شده به مدت شش ماه است.

تم فارست تا به امروز بهترین قالب‌های وردپرس را به بازار عرضه کرده و ناگفته نماند که قالب‌های دیگری همچون جوملا و دروپال نیز توسط این سایت ارائه می‌شود. تیم انواتو همواره قبل از اینکه قالبی را برای فروش منتشر نمایند، به بررسی کیفیت قالب‌ها می‌پردازند تا قالب‌ها و تم‌های ارائه شده از کیفیت خوبی برخوردار باشند. قالب‌های این سایت با وجود کیفیت عالی، از قیمت مناسبی برخوردارند. برای خرید قالب وردپرس ابتدا باید به دایرکتوری تم فارست مراجعه کنید و پس از انتخاب قالب یا افزونه، بر روی لینک سفارش خرید کلیک کنید. آدرس قالب را وارد کنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید. برای پرداخت می‌توانید از حساب پی پال، ویزا و کردیت کارت کمک بگیرید. با توجه به اینکه موانع تحریمی مانع از افتتاح حساب و شارژ حساب در پی پال و نظیر آن می‌شوند، شما می‌توانید برای افتتاح حساب پی پال و وریفای آن، شارژ حساب پی پال، صدور ویزا کارت و مستر کارت مجازی و شارژ آن‌ها از خدمات شرکت‌های معتبری همچون آریاپی کمک بگیرید.

خرید دلاری از تم فارست

انواتو و تحریم ایران

متاسفانه کمپانی انواتو ایران را تحریم کرده و ایرانی‌ها جزو افرادی هستند که نمی‌توانند به طور مستقیم به خرید از این سایت اقدام نمایند. ناگفته نماند که شما می‌توانید بدون فیلترشکن وارد این سایت شوید؛ اما چون برای ثبت‌نام منطقه ایران در نظر گرفته نشده، نمی‌توانید به عنوان یک فرد ایرانی در این سایت ثبت‌نام کنید. لازم به ذکر است که راه‌هایی برای دور زدن تحریم‌ها وجود دارد. ابتدا با یک فیلترشکن وارد این سایت شوید، البته بهتر است از سرورهای مجازی و IP ثابت یا VPS برای این کار استفاده کنید؛ چون زمانی که VPS خریداری می‌کنید، یک IP ثابت به شما اختصاص داده می‌شود و احتمال اینکه اسپم شناخته شوید به حداقل می‌رسد. آریاپی یکی از مجموعه‌های معتبر ایرانی است که به فروش آی پی ثابت کشورهای مختلفی همچون انگلیس، آمریکا، فرانسه، مالزی و غیره می‌پردازد. بعد از وارد شدن به سایت باید اطلاعات خود را وارد کنید و به خاطر داشته باشید که اطلاعات واقعی ایرانی خود را وارد نکنید؛ چراکه تم فارست به بررسی حساب‌های مشکوک می‌پردازد و اگر متوجه مسئله مشکوکی شود، حساب شما را مسدود می‌کند.

نحوه خرید از تم فارست

با وجود تحریم‌هایی که انواتو علیه ایران اعمال کرده، برخی از شرکت‌های ایرانی همچون آریاپی خرید از سایت انواتو و تم فارست را به نمایندگی از شما انجام می‌دهند و شما می‌توانید به راحتی و با ایجاد حساب کاربری در سایت آریاپی و در بخش سفارشات، خرید از تم فارست و انواتو را انتخاب کنید تا سفارش شما در کمتر از یک ساعت به شما تحویل داده شود. ناگفته نماند که امکان دانلود رایگان آپدیت‌های بعدی قالب خریداری شده شما در حساب کاربری آریاپی وجود دارد و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید.

به خاطر داشته باشید که اگر تمایل دارید حساب کاربری در تم فارست ایجاد کنید، برای جلوگیری از بلاک شدن حتما از IP ثابت استفاده کنید. اما راحت‌ترین راه برای خرید از چنین سایت‌هایی، استفاده از خدمات پرداخت‌های بین‌المللی آریاپی است. چنانچه در تم فارست حساب کاربری دارید و علاقه‌مندید که از حساب خود برای خرید از آن استفاده کنید، چنین امکانی در آریاپی وجود دارد.

از مزایایی که برای خرید با حساب آریاپی در سایت تم فارست می‌توان متصور بود، برطرف شدن دغدغه بلاک شدن اکانت تم فارست و پرداخت هزینه‌های اضافی خرید VPS و IP ثابت است. همچنین درگیر مشکلات پرداختی و استفاده از حساب پی پال و ویزا کارت و غیره نخواهید شد.

شما برای خرید از تم فارست می‌توانید پس از وارد شدن به حساب کاربری خود در آریاپی، محصول موردنظر را در بخش سفارشات ثبت کنید. در این مرحله، هزینه محصول انتخابی شما پس از انجام محاسبات اعلام خواهد شد و پس از پرداخت هزینه، سفارش شما نهایی شده و در کمتر از یک ساعت سفارش شما آماده خواهد شد. قبل از انجام هرگونه سفارشی می‌توانید از مشاوره کارشناسان و متخصصان مجموعه آریاپی استفاده کنید و تیم پشتیبان این سایت به تمامی پرسش‌های شما پاسخ می‌دهند.

آشنایی بیشتر با مجموعه آریاپی

اموزش خرید از انواتو

آریاپی یک شرکت معتبر خدمات رسان ارزی است که با هدف برطرف کردن نیازهای مختلف کاربران ایرانی در زمینه تجارت بین‌الملل و خدمات و پرداخت‌های ارزی تاسیس شده است. این مجموعه با ارائه خدمات مختلفی نظیر افتتاح حساب در پی پال و وریفای آن، شارژ حساب‌های پی پال و اسکریل، افتتاح حساب وب مانی و پرفکت مانی و شارژ این حساب‌ها، نقد کردن ارز پی پال، اسکریل، وب مانی و پرفکت مانی، صدور ویزا کارت و مستر کارت مجازی، افتتاح حساب وریفای شده در صرافی ارزهای دیجیتال و فروش IP ثابت و شماره مجازی، ارائه خدمات در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی در سایت‌های خارجی همچون تم فارست و انواتو، خرید هاست خارجی و فروش گیفت کارت و خدماتی نظیر این موارد، مشکل کاربران ایرانی را در زمینه دور زدن تحریم‌ها برطرف کرده‌اند.

این مجموعه معتبر و قانونی با ارائه بهترین و امن‌ترین خدمات، بستری را فراهم نموده تا کاربران ایرانی بتوانند به راحتی وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند و سود کلانی به دست آورند. با توجه به وجود تنوع بسیار زیاد سیستم‌های پرداخت آنلاین، کاربران ایرانی در انتخاب سایت برای پرداخت ارزی دچار سردرگمی می‌شوند؛ اما به خاطر داشته باشید که به هنگام انتخاب شرکت‌های خدمات رسان ارزی با توجه به اینکه میزان قابل توجهی از دارایی شما در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، حتما باید به اعتبار و قانونی بودن فعالیت‌های آن‌ها توجه کنید تا در دام سودجویان و کلاهبردارن گرفتار نشوید.

بهترین روش خرید از انواتو و تم فارست

همان طور که گفته شد، با وجود تحریم‌های اعمال شده به وسیله انواتو علیه ایران، مطمئن‌ترین روش برای ثبت سفارش در چنین سایت‌هایی استفاده از خدمات پرداخت بین‌الملل آریاپی است. استفاده از خدمات این سایت به شما کمک می‌کند تا دغدغه مسدود شدن حساب کاربری خود در تم فارست را نداشته باشید و در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید و همواره به آپدیت‌های رایگان محصول سفارشی خود دسترسی داشته باشید. اگر قصد خریدی مطمئن از سایت انواتو و تم فارست را دارید، حتما به سایت آریاپی سری بزنید و از مشاوره کارشناسان مجرب این مجموعه کمک بگیرید, در ضمن برای خرید های ارزی فیزیکی خود از جمله خرید از ترکیه هم میتوانید از طریق وب سایت آریاپی اقدام کنید .

برگرفته از وبلاگ آریاپی | https://ariapay.io

نویسنده: اپراتور
شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:27
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین