خبر
 

ساخت پیج جذاب در اینستاگرام

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همه چیز درباره ساخت پیج جذاب در اینستاگرام

ساخت پیج جذاب در اینستاگرام می تواند شما را به سمت آینده ی روشن هدایت کند، فرقی نمی کند که در اینستاگرام چه نوع کسب و کاری برای کسب درآمد انتخاب کردید همین که بتوانید توجه تعداد کثیری از افراد را به سمت خود جلب کنید یعنی شما برنده ی واقعی هستید و در آینده ی نه چندان دور می توانید به ضرس قاطع موفق شوید.

شاید از خود بپرسید که منظور از موفقیت در اینستاگرام چیست؟ همانطور که مستحضر هستید کسانی به موفقیت در اینستاگرام رسیدند که اول از همه به ساخت پیج جذاب در اینستاگرام فکر کردند و با تمام وجود سعی کردند که با ساخت پیج جذاب در اینستاگرام و همچنین محتوای مناسب توجه افراد را به سمت خود جلب کنند، بنابراین اگر افرادی را در شبکه های مجازی مشاهده می کنید که حتی بدون هیچگونه هنری اقدام به ساخت کلیپ می کند نباید از آن ها خرده بگیرید چون همه ی آن ها در تلاشند با استفاده از این تبلیغات پذیرفته و از این راه کسب درآمد کنند.

افزایش میزان محبوبیت با ساخت پیج جذاب در اینستاگرام!

این موضوع از کسی پوشیده نیست که بسیاری از افراد در ایران و جهان از اینستاگرام کسب درآمد می کنند، مخصوصا اگر ساخت پیج جذاب در اینستاگرام را در دستور کار خود قرار داده باشند، البته بسیاری از افراد در اینستاگرام وجود دارند که نیازی به ساخت پیج جذاب ندارند، این دسته از افراد معمولا به خودی خود و به صورت خودجوش معروف بوده و به سبب معروفیت خود می توانند بازدید ها و تبلیغات گسترده ای دریافت کنند که بسته به میزان محبوبیت در جامعه می توانند مثمر ثمر باشند. هرچند بسیاری از افراد که حتی شهرت خاصی ندارند برای استارت کار خود در اینستاگرام شروع به خرید فالوور فیک میکنند!

خرید فالوور راهی برای جذابیت پیج

البته ناگفته نماند هم اکنون خرید فالوور آنقدر پیش پا افتاده شده است که حتی افراد مشهور نیز برای افزایش تعداد آن دست به این عمل میزنند. چرا که اولین موردی که به چشم یک فرد می آید تعداد دنبال کننده های یک پیج است از این رو باید همواره تعداد فالوور ها را در اولویت قرار داد.

منظور از ساخت پیج جذاب در اینستاگرام چیست؟

منظور از ساخت پیج جذاب در اینستاگرام چیست؟ اگر فرد مشهور یا معروفی در ایران یا جهان نیستید بنابراین نیاز است تا برای خود آستین بالا بزنید! باید هر طور که شده خود را در میان بزرگان و افراد مشهور قرار دهید! البته به شرطی که در درون شما هنر وجود داشته باشد.

منظور این است که برای موفقیت و کسب درآمد از فضای مجازی دو راه پیش روی شما است

  1. جز افراد معروف و مشهور جامعه باشید و از آن راه مخاطبان خود را روز به روز افزایش دهید که حتی با این روش به راحتی می توانید تیک آبی دریافت کنید.
  2. در غیر این صورت به ساخت پیجی جذاب در اینستاگرام روی آورده و روز به روز آن را گسترش دهید.

چگونه در اینستاگرام پیجی جذاب بسازیم؟

باز هم تاکید میکنیم که مهمترین عامل در جذابیت یک پیج تعداد فالوور های آن است! البته قبل از اینکه اقدام به افزایش فالوور های خود کنید ابتدا توجه کنید که پیجتان برای فارسی زبانان است یا افراد خارجی! اینستاگرام دنبال کننده های شما را آنالیز میکند بنابراین اگر پیجتان فارسی نیست میتوانید با خرید فالوور خارجی واقعی دنبال کننده های خود را افزایش دهید تا اینستاگرام نیز پیج شما را به عنوان پیجی مطرح یاد کند. حال پس از اینکه فالوور های خود را تا حد قابل قبولی افزایش دادید با استفاده از ساخت پیج جذاب در اینستاگرام کاربران و مخاطبان را به پیج خود دعوت کنید. البته نیاز است تا یک سری پروسه را با توجه به نوع پیج انجام دهید که عمومی ترین آن ها به شرح زیر است:

  • برای ساخت پیج جذاب نیاز است تا اسم مناسبی داشته باشید که در ذهن مخاطب بنشیند.
  • نام شما نباید سخت تایپ شود و هر چقدر نام شما کوتاه تر باشد بهتر است.
  • در صورت امکان از لوگو استفاده کنید و رنگ سازمانی خود را از همان ابتدا انتخاب نمایید.
  • بایو زیبا و منحصر به فرد بنویسید به طوری که کاربر با مطالعه ی آن مشتاق دیدن پست های شما باشد.
  • هایلایت ها را طراحی کرده و در دسته بندی بسیار دقت نمایید.
  • از رنگ سازمانی خود در طراحی هایلایت و پست ها استفاده کنید.
  • پست های شما مطابق با استاندارد اینستاگرام و اندازه های مناسب منتشر شود.
  • استوری شما باید در مرکزیت قرار گرفته و دورتادور آن با طرح زیبا و در عین حال ساده طراحی شود.
  • حدالامکان از طرح های ساده استفاده کنید و محصول را در مرکز صفحه قرار دهید.
  • سعی کنید پست های خود را دسته بندی کنید، یعنی در صورت امکان هر ستون مربوط به یک دسته بندی.
  • کپشن های جذاب بنویسید، به هیچ عنوان کپشن های شما نباید مانند افراد معمولی باشد.
  • در هنگام استفاده از اعداد و حروف دقت کنید چرا که ممکن است کپشن شما ناخوانا باشد.
  • به اندازه پست و استوری منتشر کنید.
  • کاربر را تشنه پست بعدی نگه دارید اما در انجام این کار زیاده روی نکنید.
  • به تمام پیام ها پاسخ دهید.
  • چالش را فراموش نکنید.
  • برای رشد مسابقات حرفه ای و قرعه کشی می تواند مناسب باشد.
  • بهترین و با کیفیت ترین محصول را ارائه دهید.
  • خاص باشید.

ساخت پیج جذاب در اینستاگرام

از کجا بفهمیم که پیج ما جذاب شده است؟

شاید این موضوع کمی عجیب به نظر برسد اما بیشتر افراد بر این باورند که پیج آن ها بسیار مناسب و جذاب است، بگذارید از تجربه ی شخصی خودم خدمت شما عرض کنم، در اینستاگرام مشغول گشت و گذار بودم با اینکه یک پست با تیتر زرد موفق به حضور در اکسپلور شده بود اما توضیحات آن به حدی ریز و کوچک بود که امکان خواندن را برای مخاطب سلب می کرد، همچنین تیتر آن ناصحیح بوده و چنین اتفاقی نیفتاده بود، تصور می کردم که تنها من با این مشکل مواجه هستم اما با مشاهده ی نظرات مختلف متوجه شدم که تعداد زیادی از کاربران این موضوع را مطرح کردند اما ادمین پیج به این موضوع کاملا بی اهمیت بود.

یا مورد دیگری که به چشم میخورد این بود که پیجی در اینستاگرام با خرید فالوور ارزان دنبال کننده های خود را چند صد هزار نفر افزایش داده بود ولی تعداد لایک های آن پیج به هزار تا هم نمیرسید! و این یعنی افراد دنبال کننده این پیج واقعی نیستند و از جذابیت یک پیج براحتی کاسته میشود. بنابراین حواستان جمع باشد که آمار فالوور و لایک شما با همدیگر همخوانی داشته باشد در غیر این صورت جلوه ای نا مناسب به پیج شما میدهد.

مطمئنا این پیج پس از مدتی به دلیل عدم توجه به مخاطبان محبوبیت خود را از دست خواهد داد، بنابراین برای اینکه در فضای مجازی مخصوصا در اینستاگرام موفق شوید بهتر است که به تمام انتقاد ها جواب مثبت داده و آن را حل کنید، در واقع به روایت ساده تر، فکر نکنیم که حتما با رعایت تمام نکات بالا پیج شما جذاب شده است! همه چیز به نظر نهایی کاربران بر می گردد که با کمک آن ها می توانید روز به روز بهتر شوید.

درآمد زایی با داشتن پیجی جذاب در اینستاگرام

در وهله ی اول مهم این است که نکات بالا را رعایت کرده و در دستور کار خود قرار دهید، حتی اگر در فضای مجازی فعالیت مستمر داشته اما پیج جذاب نداشته باشید مطمئنا کاربران زیادی به سمت شما سرازیر نشده و عدم موفقیت و از بین رفتن انرژی را برای شما به همراه خواهد داشت. اما اگر تمامی تلاش خود را کنید تا پیجی زیبا و جذاب بسازید مطمعن باشید افراد زیادی به سمت شما می آیند که بسیاری از آن ها برای تبلیغات پیج خود شما را انتخاب کرده و پیج جذابیتان اعتماد میکنند.

درآمد زایی با ساخت پیجی جذاب در اینستاگرام

سخن پایانی

بنابراین ساخت پیج جذاب در اینستاگرام می تواند آینده ی شما را تضمین نماید، البته با توجه به موارد ذکر شده ی بالا این موضوع کاملا مشخص است که نباید به خودی خود فکر کنیم که پیج ما جذاب است! بلکه برای فهمیدن میزان محبوبیت می توانید در دوره های مختلف از کاربران خود بخواهید که از نظرسنجی استفاده کنند، مطئنا نظرات منفی می تواند باعث رشد و پیشرفت شما شود، هر چقدر نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنید به همان میزان برای کاربران خود عزیز خواهید شد، بنابراین بهتر است برای دیده شدن در اینستاگرام و کسب درآمد از این راه اول از همه ساخت پیج جذاب در اینستاگرام را شروع کرده و مطابق با دستورالعمل های این شبکه اجتماعی پست های خود را تولید و منتشر کنید که مطمئنا بعد از رسیدن به چنین جایگاهی در مدت زمان کوتاه به نتایج مطلوب و باور نکردنی دست پیدا می کنید.

نویسنده: اپراتور
چهارشنبه 31 فروردین 1401 ساعت 15:44
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین