خبر

خریداران همچنان به دنبال نفت خام

خریداران همچنان به دنبال نفت خام

پیش بینی وضعیت نفت خام WTI؛ با وجود عقب نشینی های اخیر، جمعه‌ی مطلوبی برای بازار نفت خام مشاهده شد.

تجزیه و تحلیل فنی نفت خام WTI

به گزارش شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز به نقل از اف ایکس ایمپایر: بازار نفت خام وست تگزاس اینترمدیت در جریان معاملات روز جمعه در بازار CFD اندکی افزایش یافت تا قدرت نمایی کند. اگر همه چیز برابر باشد، می‌توان گفت این بازار، بازاریست که به شدت از سطح حمایت جهش کرده است. سطح ۹۳.۵۰ دلار منطقه ای است که چندین بار حائز اهمیت بوده، لذا مطمئناً افراد زیادی به این منطقه توجه خواهند کرد. اگر بخواهیم شکست را به زیر سطح ۹۰ دلار برگردانیم، واضح است که همه چیز را تغییر خواهد داد. با این حال، ما شاهد یک جهش صعودی عظیم بوده‌ایم و اکنون به نظر می‌رسد که در تلاش برای رسیدن هرچه زودتر به سطح ۱۱۰ دلار هستیم.

تحلیل تکنیکال نفت خام برنت

بازارهای برنت در حال آزمایش سطوح بالای مثلث کلی هستند که در نمودار مشخص شده است، و اینطور به نظر می‌رسد که دیر یا زود بالاتر از خط خواهیم رفت. همانطور که گفته شد، اگر از اینجا عقب نشینی کنیم، خریداران زیادی مایل به فعالیت در بازار خواهند بود. با این حال، اگر بخواهیم از منطقه ۱۰۰ دلاری عبور کنیم، می‌توانیم بسیار پایین‌تر برویم. در آن مرحله، به احتمال زیاد به دنبال متحرک نمایی ۲۰۰ روزه هستیم که در حال حاضر در سطح ۸۶.۲۹ دلار کاهش یافته است.

بازار همچنان پر سر و صدا خواهد بود و ممکن است در کوتاه مدت تا حدود درگیر شویم. به همین دلیل، جای هیچ ‌گونه تعجبی نیست که شاهد اندکی عقب‌نشینی باشیم که علاقه معامله‌گران را به خود جلب کند. در این برهه، تا زمانی که به زیر خط روند صعودی سقوط نکرده‌ایم علاقه‌ای به کوتاه کردن این بازار نیست.

نمودار پیش بینی قیمت نفت خام

نویسنده: حامد نویدی کاشانی
شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 11:03
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین