خبر

قیمت ارزهای دیجیتال صعودی شد (27 بهمن 1400)

بررسی قیمت ارزهای دیجیتال به شکل روزانه (27 بهمن 1400) نشان از افزایش قیمت دارد. بیشتر ارزها و توکن‌ها امروز سبز بودند.

قیمت بیت کوین و اتریوم افزایش یافت. یکی از عوامل این افزایش قیمت، کمتر شدن تنش بین روسیه و اوکراین است. آلت‌کوین‌های بیشتری در این هفته افزایش قیمت داشتند.

قیمت بیت‌کوین و اتریوم افزایش داشته است. تنش‌های پیرامون اوکراین و روسیه کاهش یافته که همین موضوع باعث علاقه مجدد سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال شده است.

برای اولین بار از پایان هفته گذشته تا امروز، بزرگترین ارز دیجیتال دنیا از نظر ارزش بازار (بیت کوین)، شاهد افزایش قیمت 5.2 درصدی بود.

این افزایش قیمت روی سایر دارایی‌های دیجیتال نیز تاثیر مثبت گذاشت، به طوری که اِتِر با افزایش ۷ درصدی به بیش از ۳۱۰۸.۱۷ دلار رسید و Aave نیز حدود ۷ درصد رشد داشت. XRP با افزایش 4.58 درصدی به 0.8331 دلار رسید و Solana با 8.39 درصد رشد، به قیمت 102.20 دلار رسید.

Polygon با رشد 9.63 درصدی قیمت 1.79 دلار را تجربه کرد. Dogecoin و Shiba Inu، به ترتیب با 2.79 درصد افزایش به 0.15 دلار و 2.79 درصد به 0.00003129 دلار رسیدند.

سه‌شنبه، روسیه اعلام کرد که برخی از نیروهای خود را پس از پایان رزمایش آن‌ها به پایگاه‌های خود باز می‌گرداند. با این حال، هشدارهای ایالات متحده آمریکا در مورد حمله احتمالی روسیه به اوکراین در این هفته بیشتر شده است.

همچنین، پلتفرم وام‌دهی BlockFi، صد میلیون دلار جریمه برای حل و فصل اقدامات قانونی علیه طرح تجاری خود پرداخت خواهد کرد. طبق تحقیقات Cornerstone، این بالاترین مجازات پرونده‌های قضایی رمزارزها از سال 2013 تاکنون است.

این مورد درست در زمانی اتفاق داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به دنبال راه‌اندازی یک مرجع نظارتی بر خدمات ارزهای دیجیتال است که آنها را یک نوع سرمایه‌گذاری (نه نوعی پول) می‌شناسد.

گری جنسلر، رئیس SEC در بیانیه‌ای گفت:

توافق امروز نشان می‌دهد که ارزهای دیجیتال باید از قوانین اوراق بهادار پیروی کنند.

Gensler از زمان پیوستن به SEC (کمتر از یک سال پیش)، بازار ارزهای دیجیتال را زیر نظر داشته است.

نویسنده: ادمین
جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 15:55
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین