خبر

لایحه "Keep Your Coins" برای محدود کردن کنترل دولت بر رمزارزها ارائه شد

یکی از نمایندگان مجلس ایالات متحده آمریکا، با ارائه لایحه‌ای به نام Keep Your Coins می‌خواهد کنترل دولت را بر رمزارزها کمتر کند.

وارن دیویدسون، نماینده منطقه هشتم ایالت اوهایو آمریکا، لایحه «سکه‌های خود را نگه دارید» را در مجلس نمایندگان ارائه کرد تا از کیف پول‌های رمزنگاری‌شده افراد در برابر کنترل آژانس دولتی ایالات متحده محافظت کند.

این اقدام در 15 فوریه، درست یک روز پس از استناد دولت کانادا به قانون "شرایط اضطراری" صورت می‌گیرد که به آن‌ها قدرت می‌دهد تا حساب‌های بانکی افراد را مسدود و بر تراکنش‌های بزرگ (از جمله رمزارزها) بدون حکم دادگاه نظارت کنند. این اقدام در پاسخ مستقیم به تلاش‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی توسط معترضان سیاست‌های COVID-19 بود.

نام لایحه "کوین های خود را نگه دارید" به اختصار KYC به محافظت از کاربران کریپتو در برابر خارج شدن دارایی‌های دیجیتال خود از کنترل آنها اشاره دارد.

در صورت تصویب، این لایحه "سازمان‌های فدرال را از محدود کردن استفاده از ارزهای دیجیتال برای خرید کالا یا خدمات برای استفاده شخصی" منع می‌کند.

دیویدسون روز گذشته در توییتر خود اعلام کرد که این لایحه شش سال قبل از ارائه به مجلس نمایندگان در دست بررسی بوده است. بخشی از صحبت او را در توییتر بخوانید:

اداره ما به زودی قوانینی را برای محافظت از آمریکایی‌ها در برابر این سرقت آشکار، در مجلس نمایندگان ایالات متحده معرفی خواهد کرد.

نویسنده: پشتیبانی
جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 15:55
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین