خبر

کاردانو(ADA) به سمت تکرار دوباره تاریخ؟

کاردانو(ADA) به سمت تکرار دوباره تاریخ؟

آیا موفقیت‌ها و دستاوردهای اخیر شبکه کاردانو که در گذشته باعث رشد قیمتی سکه به سقف تاریخی خود شده بودند، دوباره باعث آن خواهند شد؟

بازار جهانی رمزارها، با وجود عقب نشینی به زیر سقف ارزش بازار 2 تریلیون دلاری. از شاخص‌های رشد و دستاوردهای تعدادی از دارایی‌های دیجیتال خود، برخوردار است. شاهکارهای اخیری که در حال حاضر هفتمین ارز رمزنگاری شده بزرگ آن‌ها را اعلام می‌کند، امید را به یک روند قابل قبول به بالاترین حد افزایش داده است.

 پروتکل کاردانو که حالا دستاوردها و پیشرفت‌های خود را به نمایش گذاشته است و اکنون از نظر فعالیت از رقبای درجه یک خود جلوتر است، زمانی توسط منتقدان به عنوان زنجیره ارواح نامیده می‌شد. موفقیت‌های اخیر در حالی رخ می‌دهند که حجم تراکنش‌های تنظیم شده کاردانو بر بیت کوین و اتریوم غلبه کرده است.

شاهکار اخیر کاردانو با حجم تراکنش‌های تنظیم شده، فضاهای عمومی را طوفانی کرده است. برای دوره 24ساعته ذکر شده، کاردانو در فعالیت تراکنش‌های زنجیره ای (حجم تنظیم شده برای 24 ساعت) مقام اول را کسب کرده است. اعدادی که برای آن‌ها 17.6 میلیارد دلار بود و مقدار هزینه‌ها در حدود 52000 دلار بود.

طرفداران این ارز این معیارها را صعودی می‌دانند زیرا آخرین بار وقوع اتفاق مشابه، قیمت ADA را به ATH آن در سپتامبر رساند. این احتمال قابل توجیه به نظر می‌رسد، زیرا نهنگ‌های ADA در طول این دوره در کنار بار محرک بلاک چین در حال ذخیره سکه آن هستند. 

در مقابل، تیم IOHK متوجه پروژه کاتالیست شده است که به عنوان آزمایشی در این پروتکل غیرمتمرکز آغاز شده است. که در  شروع تنها 50 شرکت کننده داشت و اکنون بیش از 48 هزار عضو دارد و برای سرمایه 16 میلیون دلاری آماده شده است. این شبکه با 269 پیشنهاد بودجه جدید برای اکوسیستم خود مواجه شده است.

SundaeSwap از زمان آغاز به کار با معیارهای رو به رشد خود علاقه افراد هوشیار را به خود جلب کرده است. این پروتکل از مرز 100 میلیون دلار در TVL گذشته است که عمق پتانسیل شبکه را به تصویر می‌کشد. با پایان یافتن ISO در 14 فوریه، سازندگان تلاشی را برای تمرکززدایی با ISO معکوس پیشنهاد کرده‌اند. از آنجایی که سطح تمرکززدایی همواره یکی از نقاط قوت کاردانو بوده است، SundaeSwap به ویژگی‌های شبکه‌ای که روی آن ساخته شده است پایبند است. ISO معکوس به شرکت‌کنندگان و برای نمایندگی از ADA به اپراتورهای واحد و کسانی که حداقل یک رای در رای اولیه ISO/Scooper دریافت کرده باشند. پاداش می‌دهد.  این شرکت در زمان مناسب ابتکارات بیشتری را اعلام خواهد کرد که شامل جزئیات مربوط به تشکیل SundaeSwap DAO نیز خواهد بود.

به طور خلاصه، همانطور که قبلا ذکر شد، دستاوردها و پیشرفت‌ها، امید به افزایش پولی دارایی دیجیتال را احیا کرده است. علاوه بر این، مجموعه‌ای از ابتکارات توسعه در کنار سودمندی شکوفا، راه را برای یک روند صعودی هموار می‌کند. با بیش از 100 میلیون دلار که بدون هک و راه اندازی مجدد مورد نیاز، در DeFi قفل شده است، کاردانو در آینده نزدیک به دنبال تعداد زیادی از منافع سازمانی خود خواهد بود.

نویسنده: پشتیبانی
جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 15:55
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین