خبر

چرا اتریوم یک دارایی مالی برتر نسبت به طلا است

چرا اتریوم یک دارایی مالی برتر نسبت به طلا است

با توجه به آن که قیمت طلا در یک دهه اخیر ثابت بوده و قیمت اتریوم فقط در سال گذشته 50 برابر شده است. تحلیگران اتریوم را سرمایه‌گذاری بهتری می‌دانند.

پس از ریزش اخیر، علیرغم این که ارزش بازار جهانی با افزایش 1.16 درصدی به 1.90 تریلیون دلار افزایش یافته است، حجم معاملات از ابتدای سال تاکنون بیش از 30 درصد کاهش یافته است زیرا اندازه بازار جهانی به طور کلی کوچکتر شده است. ارزش بازار بازار به دلیل افت قیمت‌های قابل توجه در بین ده ارز دیجیتال برتر کاهش یافته است. بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین همگی افت شدید ارزش را تجربه کرده‌اند.

قیمت اتریوم اخیرا به 3280 دلار رسید. این رالی از سطح مقاومت روانی 3000 دلار و همچنین خط روند نزولی بلندمدت عبور کرد. از سوی دیگر، قیمت اتریوم به این سطوح باز می‌گردد تا ببیند آیا تقاضای کافی وجود در این سطوح قیمتی دارد یا خیر. DMA 20 از قیمت ETH پشتیبانی می‌کند و RSI روزانه در حال تلاش برای ماندن در منطقه صعودی است. در مورد ETH/USD، حجم معاملات روزانه 9.5 میلیارد دلار است که نشان دهنده کاهش 31.2 درصدی است. در زمان انتشار این خبر و در 24 ساعت گذشته با 3.2 درصد کاهش با 2860 دلار معامله می شود. سطوح مقاومت عبارتند از 3000-2900 دلار و 2650 دلار و این در صورت حمایت از یک روند نزولی است.

بنجامین کووین، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، می‌گوید که در حال بررسی اتریوم (ETH) است تا ببیند آیا پلتفرم اصلی قرارداد هوشمند آنچه را که برای ذخیره‌سازی ارزش لازم است دارد یا خیر. بر اساس مصاحبه جدید در کانال بیت کوین InvestAnswers، کووین معتقد است در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران طلا را ذخیره ارزش مناسبی می‌دانند، این فلز گران‌بها در دهه گذشته تقریبا ثابت مانده است. از آنجایی که ارزش اتریوم در سال گذشته حدود 50 برابر افزایش یافته است، این تحلیلگر ارزهای دیجیتال ادعا می‌کند که اتریوم یک ذخیره برتر ثروت نسبت به طلا است. خطر کاهش سرمایه و دوره های طولانی ادغام اخطارهای او برای تشویق ذخیره سرمایه به شکل ETH است. او معتقد است اتریوم، مانند بیت‌کوین، در طول زمان ارزشش افزایش می‌یابد، و مفهوم «ذخیره ارزش» تا زمانی اعمال می‌شود که شما افق زمانی درستی داشته باشید و تعریف شما از آناه تعریفی نیست که باید دائماً به‌طور یکنواخت افزایش یابد.

نویسنده: پشتیبانی
جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 15:55
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین