خبر

کاردانو در حجم تراکنش‌ روزانه از بیت‌کوین جلو زد

کاردانو در حجم تراکنش‌ روزانه از بیت‌کوین جلو زد

کاردانو باز هم از نظر حجم تعداد تراکنش روزانه بر بیت کوین و اتریوم غلبه کرد و همزمان کارمزد خیلی کمتری نیز نسبت به شبکه بیت‌کوین و اتریوم ثبت کرد.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط شرکت تحلیلی بلاک‌چین Messari، کاردانو در 24 ساعت گذشته در حجم تراکنش‌ها (به ترتیب 17.15 میلیارد دلار و 15.11 میلیارد دلار) بر بیت کوین غلبه یافته است.

@Cardano از نظر تعداد تراکنش در جایگاه اول قرار دارد (حجم اتفا افتاده در ۲۴ ساعت گذشته) و از #BTC و #Ethereum پیشی گرفت. من فکر می کنم که این ارزش چند توییت مجدد را دارد. آیا @cardano_whale، @DeansEpoch، @CardanoPolice، @IOHK_Charles و @DanielTetsuyama می‌توانند به گسترش این خبر کمک کنند؟ 

— (@lowfusscrypto) February 13, 2022
بلاک چین کاردانو که یک بلاکچین اثبات سهام است، بیشترین تعداد تراکنش را ثبت کرد و در عین حال کمترین کارمزد را نیز داشت. کاردانو در 24 ساعت گذشته تنها 52000 دلار کارمزد ناچیز در مقایسه با 700000 دلار بیت کوین و 22.1 میلیون دلار اتریوم از کاربران گرفته است. این معیار تنها تراکنش‌های را برای مقایسه دقیق داده های زنجیره‌های مبتنی بر UTXO و بلاک‌چین‌های مبتنی بر حساب مانند اتریوم، جدا می‌کند.
طبق گزارش ارائه شده، کاردانو همچنین اخیراً از تعداد سه میلیون کیف پول فراتر رفته و به یک نقطه عطف پذیرش دیگر و رکورد تعداد کاربران رسیده است. با این حال، برخی از منتقدان آن وسوسه می‌شوند که آن را نادیده بگیرند و تاثیرش را ناچیز بگیرند. قیمت سکه آدا نیز در بازار روزهای اخیر و همگام با کاهش قیمت‌ها در کل فضای بازار رمزارزها، با کاهش قابل توجهی مواجه شده است.
نویسنده: پشتیبانی
جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 15:55
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین