خبر
 

معرفی برند وان پلاس(one plus) و ارزش خرید گوشی های آن

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

pastedGraphic.png

چند سالی است که در دنیای موبایل، شاهد حضور برندی با نام وان پلاس هستیم. برند وان پلاس جزء برندهای چینی تازه‌نفسی است که توانسته مشتریان بسیاری را در مدت کوتاهی به دست بیاورد. این برند چینی توانسته در بازار رقابتی سخت امروز، جایگاه خود را پیدا کند و این نشان‌دهنده خدمات متفاوت وان پلاس است. در این مقاله قصد داریم درباره قیمت گوشی وان پلاس، کیفیت و ارزش خرید آن صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

تاریخچه وان پلاس 

برای آنکه بتوانیم بیشتر درباره این برند صحبت کنیم، در وهله اول باید درباره نحوه شکل‌گیری آن صحبت کنیم. برند وان پلاس در تاریخ 16 دسامبر سال 2013 به بهره‌برداری رسید. این برند یک سال بعد توانست اولین گوشی هوشمند خود را روانه بازار کند. بر اساس اسناد و مدارک، این شرکت جزء شرکای تجاری و توابع شرکت اوپو به حساب می‌آید. برند وان پلاس جزو برندهای تماماً چینی است و در این کشور طراحی و تولید می‌شود. در حال حاضر برند وان پلاس در زمره برترین شرکت‌های تولیدکننده موبایل در جهان به حساب می‌آید و توانسته بخشی از بازار را به خود اختصاص دهد. 

وان پلاس، قاتل پرچم‌دارها 

زمانی که استفاده از موبایل در بین مردم رایج نبود، برندها به‌صورت انحصاری فعالیت می‌کردند. در بازار انحصاری رقابت معنا ندارد. یعنی کاربر به‌اجبار باید از بین گوشی‌های موجود یکی را انتخاب کند؛ اما امروز خبری از بازار انحصاری نیست. برندهای مختلفی در بازار وجود دارند و بازار رقابت نیز بسیار داغ است. بسیاری از برندها بر سر کیفیت و تکنولوژی با هم رقابت می‌کنند. هر برند به‌دنبال آن است تا با ارائه تکنولوژی جدید و قدرتمندتر، مشتریان بیشتری به دست بیاورد. حال در اوج شرایط رقابتی بازار، برند ناشناسی با نام وان پلاس به بازار عرضه شد. حال شاید این سؤال برای شما هم به وجود آمده باشد که وان پلاس چطور توانست در چنین بازاری، جایگاه مناسبی به دست بیاورد؟ 

جالب است بدانید وان پلاس خودش را قاتل پرچم‌داران معرفی می‌کند. این برند دارای یک سیاست تقلیدی بسیار ساده است. در اصل پرچم‌داران برندهای مختلف را بررسی می‌کند و گوشی جدیدی با قابلیت‌های مشابه؛ اما با قیمت ارزان‌تر را به بازار ارائه می‌دهد. در اصل اگر کمی مدل‌های مختلف وان پلاس را بررسی کنید، خواهید دید که برای هر یک از پرچم‌داران مهم و کلیدی، یک رقیب به بازار عرضه کرده است! پس می‌توان گفت که با همین سیاست ساده، وان پلاس به یکی از برندهای مهم بازار موبایل تبدیل شده است. 

بررسی قیمت گوشی وان پلاس 

در حال حاضر زمانی که برندهایی همانند سامسونگ و مخصوصاً آیفون بدون درنظرگرفتن قیمت، گوشی‌های پرچم‌دار باکیفیت خود را به بازار عرضه می‌کنند، وان پلاس به‌دنبال جذب مشتری با کمک قیمت رقابتی است. در حال حاضر اگر سری به بازار بزنید، متوجه می‌شوید که قیمت گوشی وان پلاس چند درصد از اکثر برندهای دیگر کمتر است. همین موضوع باعث شده تا وان پلاس طرف‌داران بسیاری به دست بیاورد. قیمت کم این گوشی جزء مزایای مهم آن به حساب می‌آید. پس در صورتی که قیمت را به‌عنوان معیار اصلی در نظر بگیرید، قیمت گوشی وان پلاس برایتان بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی خواهد بود. البته جالب است بدانید زمانی که برترین گوشی وان پلاس را با برترین گوشی سامسونگ مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که تفاوت از نظر دلاری چندان مشهود نیست؛ اما همان چند دلار تفاوت، باعث کاهش قیمت ریالی وان پلاس در بازار ایران می‌شود. 

گوشی‌های وان پلاس طراحی کاربر پسندی دارند و به صورتی ساخته شده‌اند که بتوانند سریع نظر مردم را به خود جلب کنند. وان پلاس در سال‌های اول با توافقی انحصاری، گوشی‌های خودش را با سیستم‌عامل سیانوژن (Cyanogen) راهی بازار کرد. باید به این موضوع اشاره کنیم که سیستم‌عامل سیانوژن نسخه شخصی‌سازی شده اندروید بود که در مدت زمان بسیار کمی توانست به یکی از رام‌های محبوب این سیستم عامل تبدیل شود.

pastedGraphic_1.png

ارزش خرید گوشی وان پلاس 

با مقایسه ساده مشخصات گوشی‌های وان پلاس با سایر پرچم‌داران و درنظرگرفتن قیمت این گوشی‌، می‌توانید متوجه شوید که با خرید گوشی وان پلاس می‌توانید با کمترین هزینه، از بیشترین کارایی لذت ببرید. این گوشی‌ها از نظر مشخصات فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارند. به همین خاطر توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند. در عین حال وقتی که صحبت از قیمت به میان می‌آید، لبخند رضایت روی صورت مشتریان نقش می‌بندد. برخی افراد معتقدند که گوشی‌های چینی عمر کمتری از گوشی‌های کره‌ای یا آمریکایی دارند. شاید این موضوع تا حدی هم صحت داشته باشد؛ اما واقعاً عمر مفید گوشی چقدر است؟ در حال حاضر تولیدکنندگان موبایل، مشتریان را به‌سمت مصرف‌گرایی سوق می‌دهند. گوشی‌های ظریف که نیاز به مراقبت بسیاری دارند در بازار به‌وفور دیده می‌شوند. همچنین حداقل هر 6 ماه یک‌بار، شاهد حضور گوشی موبایل جدیدی در بازار هستیم. پس می‌توان گفت که چه گوشی آیفون، چه سامسونگ و چه وان پلاس پیش از آنکه بخواهد خراب شود، از مد می‌افتد و این یک حقیقت تلخ است! پس بهتر است حداقل هزینه کمتری را بابت گوشی خود پرداخت کنید! 

pastedGraphic_2.png

جمع‌بندی
به‌صورت کلی می‌توان گفت که گوشی‌‌های وان پلاس گوشی‌های باکیفیت هستند که قیمت کمی دارند و در طول این مدت آزمون خود را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. اگر به‌دنبال خرید مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی هستید و می‌خواهید از هر ریال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید لذت ببرید، بهتر است به سراغ برند وان پلاس بروید. 

نویسنده: ادمین سیستم
چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت 11:20
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین