خبر

رکورد جدیدی که بایدن به نام خود زد

نتایج تحقیقات موسسه «گالوپ» نشان می‌دهد که محبوبیت رئیس‌جمهوری آمریکا طی ۹ ماه اول در مقام ریاست‌جمهوری کاهش شدیدتری نسبت به سایر رهبران آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اسپوتنیک، نتایج تحقیقات موسسه «گالوپ» نشان می‌دهد که محبوبیت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا طی ۹ ماه اول در مقام ریاست‌جمهوری کاهش شدیدتری نسبت به سایر رهبران آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم داشته است.  

بر اساس این گزارش، میزان حمایت از بایدن ۱۱ و سه دهم درصد کاهش داشته  ( از ۵۶ درصد تا ۴۴ و هفت دهم درصد) و چنین کاهشی بیشتر از شاخص سقوط رتبه‌بندی ۱۰ رئیس‌جمهوری قبلی این کشور است. پیشتر صاحب رکورد این کاهش سریع محبوبیت، «باراک اوباما» بود که میزان حمایت از وی طی ۹ ماه اول ریاست‌جمهوری، ۱۰ و یک دهم درصد کاهش رتبه بندی داشت.

بدین ترتیب بایدن در مجموع، رای‌دهندگان را دلسرد کرده است. کاهش میزان رضایت از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در ۹ ماه اول، چهار و چهار دهم درصد بود.  

این روزنامه تأکید کرد که محبوبیت بایدن در ماه جولای، زمانی که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا افزایش یافت و پایان ماه آگوست وقتی که ارتش آمریکا از افغانستان خارج شد، به شدت سقوط کرد.

منبع:
سه شنبه 4 آبان 1400 ساعت 09:52
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین