خبر

خرید‌های مشکوک امروز بازار بورس +ویدیو

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش ۳۷ هزار و ۹۹۱ واحدی به یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۲۲۱ واحد برگشت.

به گزارش پول نیوز، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش ۳۷ هزار و ۹۹۱ واحدی به یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۲۲۱ واحد برگشت. شاخص هم وزن هم ۱۰ هزار و ۵۳۳ واحد منفی شد و به ۴۳۹ هزار و ۹۳۲ واحد کاهش یافت.
 

نماد‌های فولاد، کگل، فملی مؤثرترین نماد‌ها در کاهش شاخص و شستا، فولاد و خودرو پرتراکنش‌ترین‌ها بودند. شستا تنها نماد شاخص ساز امروز بود که رشد ارزش سهام را تجربه کرد، ولی سایر نماد‌های اصلی فولادی و خودرویی با افت ارزش سهام مواجه شدند.

فرابورس هم ۵۲۸ واحد ریزش داشت و به ۲۱ هزار و ۴۶۸ واحد رسید. این درحالی است که تعداد ۵۰۷۹ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۸۱ هزار و ۹۳۱ میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۳۴ و ۹ درصد رشد همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۶ شهریورماه با ۳۷ هزار و ۷۱۴ واحد افزایش، معادل ۲.۴۷ درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۴۸۸ هزارو ۲۹۵ واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۱۵ هزار و ۶۳۹ واحد کاهش، معادل ۳.۳۶ درصد افت کرد و رقم ۴۵۰ هزار و ۴۶۰ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۲۸ هزار و ۳۷۷ واحد کاهش به رقم ۱۱۱۶ هزار و ۳۲ واحد و شاخص بازار دوم با ۷۳ هزار و ۶۲۶ واحد افت، به عدد ۲ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۴۳۳ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۴۸ درصد افت و شاخص بازار دوم با ۲.۴۶ درصد کاهش همراه شدند.
 
منبع:
شنبه 27 شهریور 1400 ساعت 17:02
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین