خبر
 

آموزش ارز دیجیتال با مدرک فنی و حرفه ای

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

pastedGraphic.png

دنیای ارز دیجیتال روز به روز در حال پیشرفت است. چرا؟ معامله در کریپتوکارنسی بر خلاف فارکس محدود به زمان نیست و معامله گران ارز های دیجیتال می توانند در هر روز هفته و در هر ساعت از 24 ساعت شبانه روز معامله کنند و به سود برسند. یکی دیگر از جذابیت های معامله در ارز های دیجیتال نوسانات بالای این ارز هاست. همانطور که مشخص است در این نوسانات بالا که ریسک بیشتری هم دارند سود بیشتری هم می توان بدست آورد. اما افراد زیادی درگیر هیجانات بازار فعلی شدند و متاسفانه با ضرر های سنگین، این بازار جذاب رو ترک کردند. در واقع استفاده از آموزش ارز دیجیتال به صورت غیر حرفه ای که توسط افراد مبتدی برگزار می شود ممکن است تمام سرمایه شما را نابود کند. در همین راستا آموزشگاه مدرسان پیشتاز طبق استاندارد های سازمان فنی و حرفه ای دوره آموزش ارز دیجیتال برگزار می کند تا از کیفیت بالای آموزش اطمینان حاصل شود. لازم به ذکر است که استاد این دوره از آموزش ها، دکتر کریمی شاد است. سامان کریمی شاد با تجربه بیشتر از 5 ساله در بازار کریپتوکارنسی و فارکس، دوره ارز دیجیتال را برای شما به صورت کاملا اصولی و پروژه محور جلو خواهد برد. طوری که بتوانید بعد از گذراندن دوره و تمرین موارد گفته شده در آموزش رمز ارز مدرسان پیشتاز، حداقل روزی 1 درصد از سرمایه خود را از بازار بدست آورید.

آموزش ارز دیجیتال

اگر واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم برگزاری آموزش ارز دیجیتال کار هر کسی نیست. هر کسی تنها با سود چند درصدی که داشته است صلاحیت برگزاری آموزش برای همه افراد را ندارد. چرا که این بازار با نواسانات زیادی که دارد نیازمند استفاده از تجربیات مدرسان کارکشته این بازار خواهد بود. لازم به ذکر است که در این دوره شما با مفهوم بلاکچین، قرارداد های هوشمند، بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، تحلیل فاندامنتال یا بنیادین، تحلیل تکنیکال، آموزش کار با صرافی های آنلاین و کیف پول های مجازی معتبر، پیشگیری از کلاهبرداری های رایج در این بازار، جلوگیری از ضرر و پیشبینی سود، آموزش کامل و جامع تحلیل با ابزار پر کاربرد تریدینگ ویو برای پیشبینی قیمت، خرید ارز های اولیه ارز دیجیتال و... را درست و اصولی فرا خواهید گرفت.

مدرسان پیشتاز جزو تنها آکادمی های آموزش ارز دیجیتال است که به صورت کاملا اصولی و قانونی با مجوز های مربوطه اقدام به برگزاری دوره آموزشی ارز های دیجیتال می کند.

برای شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال با استاندارد های سازمان فنی حرفه ای کشور بر روی همین لینک کلیک کنید

pastedGraphic_1.png

 

سیگنال ارز دیجیتال

با شرکت در دوره ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز و با یادگیری تحلیل ها و شناخت الگو های تکرار شونده بازار و با راهنمایی دکتر کریمی شاد، قادر خواهید بود سیگنال های مهم را تشخیص دهید و به موقع به آن ها ورود کنید و در زمان درست هم از آن ها خارج شوید تا بهترین سود از این سیگنال های مهم نصیب شما شود. کار با ICO ها یا همان ارز اولیه ارزهای دیجیتال و پیدا کردن سیگنال ارز دیجیتال به مهارت بالایی نیاز دارد. چرا که خیلی از اوقات توسط افراد مختلف این الگو ها اشتباه برداشته می شوند و در نتیجه افراد به اشتباه فکر می کنند با یک سیگنال خوب طرف هستند، در صورتی که این طور نیست.

pastedGraphic_2.png

همچنین برای سود بردن از ارز اولیه ارز دیجیتال باید حواسمان به خوبی جمع باشد و نکاتی مهمی را مد نظر داشته باشیم، چرا که خیلی از شرکت هایی که ICO قرار می دهند، ممکن است شرکت های کلاهبردار در لباسی قشنگ باشند که تحلیل آن ها کار هر کسی نیست. اما شما در دوره ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز یاد خواهید گرفت که چگونه این ارز اولیه ارز دیجیتال های کلاه بردار را شناسایی کنید و از آن ها فاصله بگیرید. همچنین می توانید برای مطمئن شدن از سیگنال های که خودتان آن ها را تحلیل کرده اید از کانال سیگنال ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که بعد از شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز شما به صورت رایگان در کانال سیگنال ارز دیجیتال عضو خواهید شد، اما در صورتی که در دوره ارز دیجیتال شرکت نکرده اید و تنها اطلاعات کانال سیگنال مد نظر شما است تا در کنار تحلیل های خودتان از آن استفاده کنید می توانید به لینک بالا مراجعه کنید و کانال سیگنال اترز دیجیتال را به صورت جداگانه تهیه کنید.

آموزش برنامه نویسی مدرسان پیشتاز

آموزشگاه مدرسان پیشتاز با داشتن اساتید خبره در زمینه های مختلف و همچنین با برگزاری آموزش های حرفه ای صفر تا صد با استاندارد های سازمان فنی و حرفه ای کشور و ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای به دانشپذیران محترم می تواند به شما در افزایش درآمد در زمینه تخصصی خود و یا مهاجرت از طریق تخصص با ارائه مدرک ترجمه شده فنی حرفه ای کمک شایانی به زندگی شغلی شما کند.

برای شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

pastedGraphic_3.png

آموزش برنامه نویسی یکی از همین دوره ها خواهد بود که در آن به صورت حرفه ای از صفر تا صد و ورود به بازار کار به شما یاد داده خواهد شد. لازم به ذکر است که نفرات برتر هر دوره از آموزش برنامه نویسی مدرسان پیشتاز به شرکت های معتبر معرفی خواهند شد تا ضمن استخدام به درآمد و آینده شغلی خوبی برسند. مدرسان پیشتاز را می تواند جزو تنها آموزشگاه های برتر دانست که همه دوره های خود را با استاندارد های سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می کند و با پشتیبانی دانشپذیر تا انتهای مسیر خود، می تواند تاثیر بسزایی در آینده شغلی افراد بگذارد.

مدرسان پیشتاز را در گوگل جست و جو کنید

آموزشگاه مدرسان پیشتاز واقع در میدان نوبنیاد تهران در منطقه یک پذیرای شما دانشپذیران خواهد بود. بجز دوره های آموزش ارز دیجیتال، سیگنال ارز دیجیتال و آموزش برنامه نویسی که در بالا توضیح داده شد شما می توانید در دوره های دیگر مانند دوره آموزش بورس، دوره جامع PHYTON، دوره کلوپ تریدرهای ایران، دوره جامع اینستاگرام که شامل بلاگری، ادمینی، نحوه اجرای تبلیغات هدفمند با کمترین بودجه در اینستاگرام و کسب درآمد، از طریق اینستاگرام خواههد بود و همچنین دوره های گرافیستی، طراحی سایت، آموزش برنامه نویسی کودکان شرکت کنید و بعد از شرکت در دوره با گذراندن آزمون آن مدرک رسمی فنی و حرفه ای آن دوره را دریافت کنید.

کتاب آموزش ارز دیجیتال و کتاب آموزش اینستاگرام

از دیگر مزایای آموزشگاه مدرسان پیشتاز می توان به کتاب هایی که توسط اساتید این دوره ها نوشته شده اشاره کرد. کتاب راهنمای ارزهای دیجیتال نوشته دکتر کریمی شاد که تجربه ترید های موفق ایشان با استفاده از تحلیل های درست است و کتاب راه اندازی کارخانه پول سازی با اینستاگرام از جمله این کتاب ها هستند که باسرچ هر کدام از آن ها می توانید جهت تهیه و خواندن آن ها اقدام کنید. این کتاب ها کمک بزرگی به شما در جهت اهدافتان خواهد کرد زیرا می توانید با خواندن آن ها از تجربیات افراد خبره در زمینه ارز دیجیتال و اینستاگرام استفاده کنید.

نویسنده: ادمین سیستم
سه شنبه 23 شهریور 1400 ساعت 12:07
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین