خبر
 

درباره بک لینک و رپورتاژ آگهی بیشتر بدانیم

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

رپورتاژ آگهی چیست؟ 

شاید این واژه برای شما آشنا بنظر برسد اما برای درک بهتر آن با ما در این مقاله همراه باشید. رپورتاژ آگهی در لغت به معنای گزاره یا گزارش است؛ اما در معنای کاربردی به نوعی تبلیغ اطلاق می شود.نوعی تبلیغ برای برند سازی و معرفی خدمات و محصولات که به اشکال مختلفی ارائه می شود. به عنوان مثال می تواند به صورت یک تصویر که شامل خدمات و کلمات کلیدی است و یا در سایت های خبری به صورت یک متن خبری منتشر شود.

رپورتاژ آگهی چیست

 رپورتاژ آگهی کسب اطمینان خاطر برای کسب و کار شما

به بیانی ساده تر شما احتمالا تاکنون مقاله یا مستندی را دیده اید که در ان به نوعی از یک محصول خاص صحبت شده و از آن حمایت می شود. این واقع یک روش تبلیغ برای آن محصول بخصوص به شمار می رود. در این روش شما به عنوان خریدار یا متقاضی از کیفیت آن محصول یا خدمات اطمینان پیدا کرده و دلگرم می شوید.از همین رو بسیاری از صاحبان مشاغل به فکر خرید رپورتاژ برای رونق کار خود هستند. پس به این مقاله یا مستند ها رپورتاژ آگهی گفته می شود. یک نکته مهم در تهیه یک رپورتاژ موفق این است که شما بایستی در نوشتن رپورتاژ تناسب بین متن تبلیغاتی و ژورنالیستی را رعایت کنید! 

 رپورتاژ آگهی چگونه به کسب و کار ما کمک می کند؟

قطعا این سوال بسیاری از کسانی است که برای اولین بار با روش رپورتاژ آگهی روبرو می شوند. اینکه خرید رپورتاژ چه اثری بر رونق کارشان خواهد داشت؟ در ابتدا باید این نکته مهم را گوشزد کنیم که در متونی که تحت عنوان رپورتاژ نوشته می شود نباید اینطور به مخاطب القا کند که این متن نوعی تبلیغ است وگرنه در صورتی که مخاطب متوجه شود با یک متن تبلیغاتی روبروست از خواندن ادامه آن صرف نظر می کند. به این ترتیب توجه خواننده جلب شده و با خواندن مقاله نسبت به محصول شما آگاهی پیدا کرده و نسبت به خرید یا استفاده از آن دلگرم می شود. که این امر دستاورد مهمی در دنیای تبلیغات است. و این هدفی است سایت تسمینو دنبال می کند.

 چگونه یک رپورتاژ مخاطب پسند بنویسیم؟

یک رپورتاژ موفق رپورتاژی است که هدف خود را بطور غیر مستقیم به مخاطب القا کند. و مخاطب بدون بیان مستقیم از سمت شما به کیفیت محصول آگاهی پیدا کند. در ابتدا برای یک رپورتاژ موفق باید ایده مناسب و جذابی پیدا کنید. سپس متنی آماده کنید کنید که جذاب و پرسش برانگیز باشد. و نکته مهم دیگر انتخاب تصاویر است در حقیقت آنها نماینده کسب و کار شما هستند و نظر بیننده را جلب میکنند. و نکته بسیار مهم آخر سایتی است که از آن رپورتاژ تهیه می کنید. دقت کنید که سایت مورد نظر بایستی طرفداران زیادی داشته باشد و در تهیه یک رپورتاژ موفق تخصص کافی داشته باشند. پیشنهاد ما سایت معتبر تسمینو است.

 مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟

همان طور که تا الان گفته شد رپورتاژ منافع زیادی برای کسب و کار شما به همراه دارد اما در اینجا گسترده تر به این موضوع خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

دیده شدن: دیده شدن مهم ترین هدفی است که در تبلیغات دنبال می شود. و رپورتاژ هم از این قاعده مستثنی نیست. شما می توانید کانال های توزیع محتوای زیادی را انتخاب کنید مثل شبکه های اجتماعی که امروزه بستر اصلی تبلیغات به شمار می روند زیرا مخاطبان بی شماری دارند. یکی از کارکرد های اصلی رپورتاژ برند سازی و آگاهی هرچه بیشتر از برند شماست. بنابراین شما با خرید رپورتاژ کمک شایانی به کسب و کار خود کرده اید.

رپورتاژ برای همه مناسب است: یکی از مهمترین فواید رپورتاژ این است که همه مشاغل با هر هدفی اعم از کوچک و بزرگ می توانند از این روش برای تبلیغ کار خود بهره ببرند. شما با انتشار یک آگهی قدرتمند می توانید حرف خود را به صورت گسترده تر به گوش مخاطب برسانید.

افزایش اعتبار برند یا برند سازی: یکی از دیگر فواید رپورتاژ برند سازی است. شما با خرید رپورتاژ از یک سایت معتبر مثل تسمینو به افزایش اعتبار برند خود کمک می کنید. و همان طور که می دانید اعتبار عنصر اصلی یک کسب و کار موفق و پایدار است.

افزایش ترافیک سایت: در واقع هدف اصلی رپورتاژ ترافیک سایت نیست ولی با انتخاب یک سایت مقصد و همچنین موضوع درست می تواند باعث افزایش ترافیک سایت هم شود.

و فواید بسیار دیگری  که در مجال این مقاله نمی گنجد.

بک لینک لینکی است که از یک سایت دیگر به شما داده می شود. در تعریف دیگر فرایند دریافت لینک از سایر سایت های اینترنتی را بک لینک می گویند. این لینک ها می توانند به صورت متن یا تصویر باشند. اما نکته جالب این است که یکی از عواملی که موتور های جستجوی گوگل برای محاسبه رتبه بندی سایت ها از آن استفاده می کند همین بک لینک ها هستند. در واقع کسی به طور دقیق از میزان تاثیر بک لینک ها در گوگل خبر ندارد اما این نکته را با اطمینان می توان گفت که دریافت بک لینک با کیفیت بالا یعنی خرید بک لینک قوی از یک سایت معتبر و متخصص مثل تسمینو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بک لینک چه اهمیتی در سئو دارد؟ 

بک لینک ها از آن جهت ارزشمند هستند که برای بالا بردن رتبه سایت در موتور های جستجوی گوگل موثرند. در واقع خرید بک لینک قوی می تواند اعتماد دیگران را نسبت به یک سایت بالا ببرد. در واقع این بک لینک به منزله یک سیگنال در برای موتورهای جستجو به حساب می روند که باعث می شود دیگران صفحه شما را معتبر بدانند. قطعا تا کنون بسیاری از سایت ها را دیده اید که به یک صفحه لینک داده اند.

نکته مهم دیگر این که کیفیت بک لینک بسیار مهم تر از تعداد آن به شمار می رود. در واقع گوگل به بک های طبیعی تر اعتبار و ارزش بیشتری می دهد. اینکه بک لینک های نامرتبط در هر جایی ایجاد کنید نه تنها مفید نیست بلکه ممکن است نتیجه عکس دهد و صفحه شما از جانب گوگل جریمه شود. پس بک لینک قوی باید باکیفیت و در جایی مرتبط استفاده شود. بنابراین پیشنهاد ما این است که خرید بک لینک قوی را باید از یک سایت متخصص مثل تسمینو انجام داد.

 یک مثال برای بک لینک:

فکر کنید مسعود یک بلاگر است که درباره بهترین رویداد های شعر و کتابخوانی مقاله ای منتشر کرده است و از سمت دیگر فاطمه که خود از شرکت کنندگان این رویداد ها بوده است از وبلاگ خود به نوشته مسعود لینک می دهد و مقاله مسعود را بهترین مرجع برای کسب اطلاعات درباره این رویداد ها معرفی می کند. در اینجا به طور مستقیم گفت و گویی بین این دو وبسایت صورت گرفته است که نوعی استفاده از بک لینک محسوب می شود.

مزایای بک لینک و اهمیت خرید بک لینک قوی

ایندکس سریع مطالب: اگر سایت جدیدی به راه انداخته اید؛ اما در گوگل دیده نمی شود همگی مربوط به بک لینک است. ربات های گوگل چون با محتوای سایت شما آشنایی ندارند محتوای سایت شما را ایندکس نمی کنند. ولی اگر به یک سایت قوی تر از سایت خودتان لینک دهید در واقع باعث می شوید که ربات های از آن سایت به سایت شما مراجعه کنند و با این روش به مرور مطالب سایت شما هم در گوگل ایندکس می شود.

موارد دیگر شامل: ارتقای رتبه سایت در نتایج جستجو؛ افزایش بازدید سایت و... می شود.

برای خرید بک لینک قوی می توانید به سایت تسمینو مراجعه کنید.تسمینو پلتفرم قدرتمند انتشار رپورتاژ آگهی است که به کسب و کارها کمک می کند تا اخبار مربوط به حوزه کسب و کار خود را رسانه های فارسی انتشار دهند.

شماره تماس برای دریافت مشاوره رایگان و خرید رپورتاژ از مجموعه تسمینو : 02128424339

نویسنده: ادمین سیستم
سه شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 12:57
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین