خبر
 

داستان عجیب یک کسب و کار حوزه تولید محتوا

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

داستان عجیب یک کسب و کار حوزه تولید محتوا

میخوام براتون قصه بگم. یه قصه کوتاه اما موفق، از یه کسب و کار خاص و جذاب به اسم پلتفرم تولید محتوا الوکانتنت که می تونه برای مشتریاش معجزه کنه.

یکی بود یکی نبود. داستان از اینجا شروع میشه که زمانی دوتا آدم به خودشون میان و میگن ای داد بیداد! تو بازار تولید محتوا چه خبره!!! چرا مشتریا همه ناراضین و هر جا سفارش تولید محتوا میدن، دست از پا درازتر بر می گردن؟!

حتما بخوانید: چگونه تولید محتوا کنیم

نه محتواهاشون به موقع آماده میشه نه کیفیت داره و میتونه مشتری رو راضی نگه داره!

اونجا بود که گفتن "واقعا حق با مشتریه! باید حرکتی زد! باید یه فکر درست و حسابی کرد! باید برای اولین بار یه حرکت موندگار انجام داد. اونا میگفتن وقتشه با جمع کردن یه تیم کار بلد، رضایت مشتریای ناراضی رو به دست بیاریم!

اون وقته که ما و شرکتای دیگه میتونیم توی یه رقابت سالم، کاری کنیم مشتری از سفارشش راضی باشه و برای کسب و کارش از خدمات ما بهترین استفاده رو ببره."

خلاصه! دست به کار شدن، شروع کردن

شروع کردن به گشتن! گشتن و گشتن تا تونستن بین انواع و اقسام نیروهایی که خیلی هم تولید کننده محتوا نبودن، متخصصای واقعی رو پیدا کنن. متخصصایی که بودنشون کلی اتفاق خوب به همراه داشت. آروم آروم نویسنده ها اومدن، طراح ها اضافه شدن، گوینده ها و استراتژیست های محتوا به تیم ملحق شدن و شدن تیمی که الان میبینید.

با همین روند پیش رفتن و دو نفر اولشون شد سه نفر، چهار نفر، پنج نفر و... و حالا یه تیم بزرگ دارن از بهترین ها که هر کدوم، سابقه طول و درازی دارن و نیاز مشتری رو میشناسن! اونا کم کم جمع شدن کنار هم و الوکانتنت رو شکل دادن! تیمی درجه یک و کار بلد.

اما این تیم چی کار می کنه؟

اگر بگم خیلی کارا شاید بگید اغراق می کنه اما اینطور نیست! این تیم میتونه محتوای متنی سایت شما رو تولید کنه. محتوای متنی که هم اصول سئو سایت رو رعایت می کنه و هم برای کاربر جذابیت داره و اونو توی سایت شما نگه میداره. چی بهتر از این؟!

الوکانتنتی ها می گن محتواهاشون چند تا ویژگی مهم داره:

  • تولید محتوای یونیک و منحصر به فرد
  • نگارش بر اساس اصول سئو
  • نگارش بر اساس دستور زبان فارسی
  • تولید محتوای جذاب و کاربرپسند
  • استفاده از منابع معتبر
  • و...

به نظرم یه ثبت سفارش محتوا انجام بدید و لذتش رو ببرید.

الوکانتنت تو اینستاگرامم تولید محتوا می کنه!

غیر از تولید محتوای متنی، الوکانتنت کلی تو حوزه تولید محتوای اینستاگرام فعاله! یعنی اینستاگرام خالی میدین بهشون، براتون تمپلیت پیج طراحی می کنن، متن اونو آماده می کنن، کپشن باحال می نویسن و هشتگ های درجه یک براتون انتخاب می کنن! خلاصه کاری می کنن که اینستاگرامتون بترکونه

یه ویژگی مهمی که الوکانتنتی ها دارن اینه که تولید محتوای اینستاگرامشون به شکلیه که مشتری از اولش خوب میدونه چه اتفاقی قراره بیوفته! چون تقویم محتوایی دارن و همیشه به تایید مشتری میرسونن بعد کار رو شروع می کنن!

شاید بگید یه تقویم ساده ست دیگه ولی وقتشه کمی با الگوریتم اینستاگرام آشنا شید! اینستاگرام شدیدا روی نظم حساسه! این تقویم و برنامه ریزی میتونه کمک کنه همسو با الگوریتم های گوگل قدم بردارید و رشدتون رو چند برابر کنید.

موشن گرافیک، نقطه قوت الوکانتنت

خدمت بعدی و خوبی که دارن، تولید موشن گرافی! موشن گرافی خاص، منحصر به فرد، با سناریوی استثنایی، نریشن حرفه ای و...

خلاصه یه موشن گرافی براتون درست می کنن که کلی ویو بخوره و کاربر از دیدنش لذت ببره.

الوکانتنت به چه کاری میاد اصلا؟

بیشتر از این نمی خوام ازشون تعریف کنم! از پلتفرم تولید محتوای الوکانتنت! این پلتفرم برای شمایی که کسب و کار داری و میخوای آنلاینش کنی، سایت داری و میخوای توسعه اش بدی، تصمیم داری شبکه های اجتماعیت رو به بهترین شکل رشد بدی و نگران بحث برندینگت هستی، بهترینه! همه نیازهات رو برطرف می کنه و کمک می کنه توی کارت حسابی رشد کنی.

داستانی که میخواستم بگم این بود! بیشتر از این حرفی ندارم. چی بگم از یه تیم پر انرژی، جوون، خلاق، درجه یک و کار بلد؟

چطور با الوکانتنت ارتباط برقرا کنیم؟

برای برقراری ارتباط با الوکانتنت راه سختی پیش رو ندارید. این تیم سایت زده تا راحتتر تو پنلش ثبت سفارش تولید محتوا کنید، اینستاگرام رو فعال کرده که هم به کاربرها آموزش بده و هم ارتباط بیشتری باهاتون برقرار کنه، هم تو توییتر و لینکدین فعاله و هم شماره تلفن روی سایت قرار داده و خلاصه تلاش کرده هر جوری شده خودشو به شما نزدیک کنه.

تیم الوکانتنت که هست و با قدرت کار می کنه، شما هم کنارشون باشید تا با بودنتون حالشون عالی باشه.

نویسنده: ادمین سیستم
شنبه 5 تیر 1400 ساعت 09:26
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین