خبر
 

ابزارهای ترید در بایننس | بهترین vps بایننس با آی پی ثابت

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

صرافی بایننس این روزها به عنوان پرچمدار و محبوب ترین صرافی در زمینه های ترید ارزهای دیجیتال و بازار رمز ارزها شناخته شده است.با توجه به ممنوع بودن فعالیت در این صرافی برای تریدرهایی که با آی پی ایران وارد این وبسایت می شوند و جلوگیری از مسدود شدن حسابمان در آن، بهتر است با ابزارهای ترید در بایننس و اهمیت وی پی اس تریدر با آی پی ثابت آشنا شویم.در این مقاله به بررسی مشکلات و راه حل های ترید در این وبسایت و معرفی چند ابزار بسیار کاربردی و تاثیر گذار در معاملات شما خواهیم پرداخت.

1-صرافی بایننس

pastedGraphic.png

صرافی بایننس که از سال 2017 تاسیس شده است از همان ابتدا توجه بسیاری از افراد تریدر در حوزه ارزهای دیجیتال و بازار کریپتو کارنسی را به خود جلب کرد.این صرافی با توجه به حجم معاملات و نقد شوندگی بسیار بالا، امنیت و پشتیبانی با کیفیت، امکان ترید اکثر رمز ارزها و داشتن یک ارز دیجیتال معتبر ، گزینه ی مناسبی از جهت خرید و فروش و سرمایه گذاری در این بازار می باشد. بخش عمده ای از در آمد صرافی بایننس شامل کارمزدهایی که از کاربران دریافت می کند است. به طوری که فقط به عنوان یک واسطه برای تبادل ارزهای دیجیتال کاربرانی که در این وبسایت حساب کاربری دارند، عمل می کند. 

2-وی پی اس بایننس

     1-2-محدودیت ترید در بایننس برای ایرانیان

با توجه به قوانین وضع شده توسط صرافی بایننس برای کاربران با آی پی ایران و سایر کشورها از جمله:آمریکا، صربستان و ... ، در صورت تشخیص فعالیت در این وبسایت با آی پی ایران، حساب کابری شخص مورد نظر مسدود شده و برای آزاد کردن سرمایه خود دچار مشکلات احراز هویت و ... خواهد شد که دردسر زیادی برای کاربر فراهم می کند. از آنجایی که نمی توان صورت مسئله یعنی ( ترید در این صرافی ) را حذف کرد، به بررسی راه حل های دور زدن این ممنوعیت خواهیم پرداخت.

     2-2-روش های رفع محدودیت ترید در بایننس

ابزارهای ترید در صرافی بایننس به دو روش مجزا تقسیم می شوند،که ابتدا راه حل های ورود به این وبسایت را بررسی می کنیم. به طور کلی این روزها از دو روش برای معامله ارزهای دیجیتال در این صرافی استفاده می شود که یکی از آنها استفاده از نرم افزارهای رفع تحریم می باشد. اتصال با این نرم افزارها ریسک بسیار بالایی از جهات مختلفی از جمله: قطع و وصلی، اتصال چند کاربر با یک آی پی ثابت و تغییر سرورها را در بر دارد.روش دیگر استفاده از  سرور مجازی بایننس یا سرور مجازی ترید است که ویژگی آن را با هم بررسی خواهیم کرد.

     3-2-مزایای استفاده از وی پی اس بایننس

pastedGraphic_1.png

Vps   بایننس یا سرور مجازی ترید، به عنوان یک کامپیوتر شخصی در خارج از ایران با یک آی پی ثابت، اختصاصی و بدون تغییر برای شما عمل می کند که با خرید آن، می توانید به راحتی به ترید و معاملات خود با این وی پی اس بپردازید.از  دیگر مشخصات این سرورهای ترید می توان به : قابلیت ارتقای منابع سخت افزاری در هر لحظه، سیستم عامل ویندوز با نسخه ی اورجینال و قابل آپدیت، سرعت بالا و پینگ پایین، قرار گیری در بهترین دیتا سنترها و استفاده از منابع سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمند، امنیت بالا، دسترسی آسان با تلفن همراه هوشمند، لپ تاپ ، تبلت و ... با سیستم عامل های : ویندوز، مک ، اندروید ، آی او اس اشاره کرد.با ورود به این صرافی؛ با داشتن یک آی پی ثابت، هیچ گونه مشکلی برای احراز هویت و معامله با وی پی اس ترید نخواهید داشت.

برای خرید VPS ترید بهتر است تا سراغ بهترین سرور مجازی برای بایننس بروید، لازمه ی تشخیص یک سرور خوب برای ترید،سرعت بالا، پشتیبانی 24 ساعته ی واقعی، آی پی ثابت، رضایت کاربران و .. می باشد.سرور مجازی بایننس پارس پک به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده خدمات ابری در ایران و با توجه به فعالیت تخصصی در این حوزه، پیشنهاد ما می باشد.

3-کیف پول

pastedGraphic_2.png

یکی دیگر از ابزارهای ترید در کنار vps با آی پی ثابت در صرافی بایننس، داشتن یک کیف پول ایمن و مناسب می باشد که خیالتان از نظر حفظ امنیت ارزهای دیجیتالی که در آن نگه داری می کنید، راحت باشد.این کیف پول ها در انواع کیف پول های سخت افزاری، نرم افزاری و تحت وب قابل تهیه می باشند.

انواع کیف پول ارزهای دیجیتال

1-کیف پول های سخت افزاری

این والت ها یا کیف پولهای سخت افزاری به عنوان یک قطعه فیزیکی در اختیار شما قرار می گیرد که از امنیت بسیار بالایی برخودار است.

2-کیف پول های نرم افزاری

این سری از والت ها بر روی گوشی های موبایل، لپ تاپ، تبلت و.. بصورت یک نرم افزار با کد اختصاصی نصب می شود که می توانید رمز ارزهای خود را در آن نگه داری کنید.

3-کیف پول های تحت وب

کیف پول های تحت وب گروه دیگری از والت ها می باشند که به علت دسترسی آسان و راحت کاربران به آن، مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. از نظر امنیت باید توجه ویژه ای به این گروه داشته باشید.

4-سایت های کاربردی ترید ارزهای دیجیتال

با تهیه  ابزارهای لازم برای ترید در صرافی بایننس و ساخت حساب کاربری در این سایت، با استفاده از وی پی اس بایننس، بهتر است با کمک وبسایت های کمکی در حوزه تحلیل تکنیکال و اخباری که در این زمینه منتشر می شود، ترید خود را آغاز و مدیریت سرمایه را نیز مد نظر قرار دهید.

سایت تریدینگ ویو

سایت tradingview ، یکی از بهترین سایت های ارایه دهنده ی نمودار و چارت های بازار های مالی از جمله ارزهای دیجیتال ، فارکس و... است.برای استفاده از این سایت می توانید از دو نسخه ی رایگان وپولی استفاده کنید، البته نسخه ی رایگان این سایت نیز به اندازه کافی کاربردی خواهد بود و احتمالا نیازی به استفاده از بخش پولی سایت نباشد.برای مثال شما در نسخه ی رایگان امکان استفاده بیش از 3 اندیکاتور به صورت همزمان ندارید و یا امکان اتصال همزمان دو دستگاه فراهم نخواهد بود.

سایت کوین مارکت کپ

سایت coinmarketcap ، به صورت تخصصی در حوزه بازار ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی فعالیت می کند.این سایت که یکی از بهترین سایت های فعال در این زمینه است که تمامی خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می دهد.کوین مارکت کپ لیست تمامی ارزهای دیجیتال را به ترتیب ارزش مارکت کپ نشان می دهد و همچنین اطلاعات جزئی تر مانند: تعداد کوین های هر ارز، ارزش بازار، قیمت ، تغییرات قیمت در ۷ روز گذشته و... در کنار هر ارز قابل مشاهد است..

جمع بندی

فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال نیازمند داشتن اطلاعات و دانش کافی در این حوزه می باشد، که یکی از این موارد، شناخت ابزارهای لازم برای ترید در صرافی بایننس است.خرید vps برای بایننس با آی پی ثابت و قیمت مناسب، از مهم ترین این ابزارها  می باشد که با در اختیار داشتن یک سرور مجازی ترید شخصی با آی پی ثابت و خارج از ایران، به شما این امکان را می دهد تا در هر لحظه و مکان، به خرید و فروش و فعالیت در این وبسایت بپردازید. در کنار موارد ذکر شده می توانید جهت بهبود عملکرد شخصی، از سایت های آموزشی و نکات راهنما مربوط به این بازار استفاده کنید.

نویسنده: ادمین سیستم
پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 ساعت 11:13
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین