خبر
 

کرکره برقی و انواع درب کرکره ای پارکینگ و مغازه و فروشگاه

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه بسیاری از افراد به خصوص مغازه داران کرکره برقی را به کرکره های سنتی ترجیح می‌دهند، کرکره برقی مزایایی همچون امنیت بالا و راحتی استفاده را به همراه دارد، اما خرید و نصب کرکره برقی به راحتی خرید کرکره های سنتی نیست و در آن باید نکاتی را رعایت کنید در ادامه این مقاله به انواع  کرکره برقی برای مغازه و پارکینگ خواهیم پرداخت. عوامل زیادی هستند که در قیمت کرکره برقی تاثیر دارند که میشود به نوع تیغه، اندازه کرکره، ابعاد کرکره، جنس تیغه و هزینه نصب کرکره برقی و ... اشاره کرد. همه این موارد باید توسط شرکت ارائه دهنده خدمات کرکره برقی بررسی شود و بعد قیمت گذاری انجام شود. وقتی اندازه دو کرکره باهم برابر باشد فاکتوری که قیمت آنها را از یکدیگر جدا میکند موتور آن است و اگر اندازه یکسان نباشد علاوه بر موتور، اندازه تیغه کرکره برقی هم در قیمت گذاری دخیل است.

 

کرکره برقی

محاسبه قیمت کرکره برقی : برای تخمین قیمت کرکره برقی همراه با نصب ، شما مشتری گرامی ابتدا باید قیمت تیغه کرکره برقی انتخابی و قیمت موتور مورد نظر را محاسبه کرده تا در انتها بتوانید قیمت کرکره برقی خود را بدست آوردید. نصب کرکره برقی اصولا برای مغازه و پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد. مزایای خرید کرکره برقی برای جلوگیری از سرقت های سارقان و همچنین برای ممانعت از هدر رفت انرژی و امکاناتی که کرکره های درب برقی ارائه می دهند نسبت به کرکره های سنتی و قدیمی که نمی توانستند این امکانات را دارا باشند قابل مقایسه نیست.

اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی

تیغه کرکره : تیغه همان بدنه اصلی کرکره ا ست که نمای کرکره را نیز می سازد و در جنس ها ورنگ های متنوع و مختلف موجود می باشد.
موتور کرکره : موتور کرکره در واقع نوعی ماشین الکتریکی است که با برق کار می کند ، در واقع تامین کننده ی نیروی اصلی کرکره و هدایت کننده ی آن به بالا و پایین می باشد. موتورهای توبلار و ساید از انواع موتورهای کرکره برقی هستند.
ریل : پروفیلی است U شکل که بصورت عمودی در دو طرف چپ و راست دهنه نصب می شود و رول تیغه ها در داخل آنها بالا و پایین می رود. ریل ها معمولا به صورت آلیازهای آهن و آلومینیوم ساخته می شوند .
قوطی: برای نصب ریل کرکره باید در دو طرف آن، قوطی هایی با ابعاد مناسب نصب شود .
صفحه پلیت : دو عدد صفحه که روی قوطی چارچوب جاگذاری شده و موتور و کرکره برقی روی آن سوار می شود. در واقع صفحه های نگه دارنده شفت از هر دو طرف هستند .
شفت : لوله ای است که به یک سر آن موتور و به سر دیگر آن اندکپ متصل شده و رول تیغه کرکره بر روی آن قرار می گیرد . با چرخش شفت توسط موتور، رول کرکره به بالا و پایین کشیده می شود. شفت می تواند در سایزهای مختلف باشد.
جا قفلی : این قطعه برای محافظت بیشتر کرکره استفاده می شود که می تواند به انتهای تیغه کرکره متصل شود.
کاور موتور : در موتور های ساید ، چون در بیرون از شفت قرار می گیرند به خاطر زیبایی بیشتر ، محافظت آن در برابر بارش باران و برف و همچنین کاهش صدای آن ، یک کاور برای موتور اضافه می گردد .

 

 

قیمت کرکره برقی

 

کرکره برقی پارکینگ :

کرکره های پارکینگی , یکی از انواع کرکره های برقی میباشد که امروزه جایگاه خودش را به خوبی به دست اورده . در واقع این نوع کرکره به دلایلی چون, ایمنی بسیار زیاد, بالا بردن ضریب امنیت , اشغال کردن فضای اندک  و عملکرد بی نقص توانسته مصرف کنندگان زیادی را جذب خود کند . این روز ها ساختمان های جدید , اغلب برای نصب درب پارکینگ با مشکل محدودیت فضا روبه رو میشوند , کرکره های پارکینگی اتوماتیک به مانند درب های پارکینگ سکشینال فضای بسیار اندکی را اشغال میکند , زیرا کرکره در هنگام باز شدن بر زیر سقف جمع شده و به صورت رول د مییاید , بدین ترتیب فضای زیادی را برای تردد در اختیار شما قرار میدهد . کرکره برقی پارکینگ , مانند سایر کرکره های برقی , اتوماتیک بوده و فرایند باز و بسته شدن  به وسیله ریموت صورت میگرد . همچنین تیغه های کرکره به دلیل دارا بودن طرح و اشکال متفاوت , انتخاب های زیادی را پیش روی شخص میگزارد تا بتواند بسته به نمای ساختمان و سلیقه شخصی کند از ان بهره ببرد.

قیمت کرکره برقی از جمله مسائلی است که خریداران محترم را با چالش های جدید مواجه می کند، بدین صورت که در قیمت کرکره برقی در مراکز فروش مختلف به صورت یکسان نیست. در بازار امروزه، و از آنجایی که کرکره برقی از ضرورت هر فروشگاه و شرکتی است، مراکز فروش کرکره برقی قیمت کرکره برقی ها را به صورت نوسانی و لحظه ای تغییر می دهند. به گونه ای که امکان دارد در لحظه ای، تمام قیمت های کرکره برقی تغییر و به صورت صعودی بالا و یا به صورت نزولی پایین بیاید.

 

خرید کرکره برقی

کرکره برقی فروشگاه :

به دلیل استفاده بیشتر از کرکره برقی فروشگاهی می توانید برنامه های مختلف آن را در مکان های مختلف مشاهده کنید و کرکره های اتوماتیک در مکان هایی مانند مغازه ها، فروشگاه ها، مجتمع های مسکونی، ویلا های خصوصی و پارکینگ ها استفاده می شود. کرکره های صنعتیدارای قیمت های مختلفی هستند و معمولا قیمت کرکره فروشگاه را با توجه به جنس به کار برده شده در آن ها محاسبه می کنند برا مثال کرکره آلومینیومی گران تر از سایر کرکره ها هستند و کرکره های طرح دار نیز از سایرین قیمت بیشتری دارند. کرکره های لوکس معمولا کرکره هایی هستند که از متریال و مواد اولیه کاملا مرغوب و با دوام ساخته شده اند.

کرکره برقی مغازه :

میتوان از انواع کرکره برقی به عنوان درب اتوماتیک مغازه و فروشگاه استفاده نمود . عموماً جهت کرکره برقی مغازه از تیغه کرکره آلومینیوم استفاده می شود ، نکته ای که در انتخاب تیغه آلومینیوم جهت کرکره برقی فروشگاه حائز اهمیت است این است که تیغه کرکره برقی از بیلت ۶۰۶۳ آلومینیوم ساخته شده باشد تا دارای دوام بیشتری باشد و هنگام چرخش سر و صدای کمتری را از کرکره برقی شاهد باشیم .

کرکره برقی پنجره :

یکی از قسمت های مهم در کرکره برقی پنجره بدنه اصلی یا همان تیغه می باشد که سر تا سر پنجره را میگیرد که معمولا نیز به رنگ سفید می باشد ، شرکت ها و انواع مختلفی از این تیغه ها در بازار موجود می باشد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند . قیمت کرکره برقی پنجره دوجداره بسیار تحت تاثیر این قسمت از کرکره می باشد به صورت کلی دو نوع از تیغه در بازار بسیار رایج می باشد . تیغه کرکره برقی فوم دار و تیغه کرکره برقی پنجره شفاف  موتور کرکره برقی یکی از قسمت های مهم می باشد در صورتی که خراب شود دیگر کرکره قادر نیست به صورت ریموت و از راه دور باز و بسته شود . انواع مختلفی از موتور کرکره برقی وجود دارد که در داخل و خارج از کشور ساخته می شود و هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردمی نیز می باشد . پنجره دو جداره به دلیل اینکه کوچک می باشد می توان از موتور کرکره توبولار برای آن استفاده کرد.

از کارکرد موتور کرکره برقی به‌ صورت مکرر و بیش از سه بار بدون وقفه خودداری کنید، چون این کار موجب فعال شدن مکانیزم حرارتی موتور و افزایش دمای موتور می‌شود. در حالتی که باز و بسته شدن کرکره به‌ صورت ناتمام چندین بار به‌صورت متوالی انجام شود موجب به هم خوردن زمان مدار ریسیور می‌شود که در این حالت باید، سرویس و تنظیم مجدد ریموت و ریسیور را انجام داد. ریموت کنترل را نباید در زیر تابش آفتاب، ضربه، شرایط متنوع جوی و... قرارداد. شستشوی کرکره برقی باید به‌گونه‌ای انجام شود که از ورود آب به داخل موتور و رسیور جلوگیری شود. نباید وزن اضافی به کرکره وارد کرد. از هل دادن، آویزان شدن، واردکردن فشار و ضربه، به کرکره خودداری کنید. در مسیر حرکت رول کرکره و داخل ریل نباید مانعی وجود داشته باشد. در صورت قطع برق از سیستم خلاص کن استفاده شود، دستگیره خلاص کن دور از دسترس افراد متفرقه قرار بگیرد. ریل و لاستیک تیغه انتهایی کرکره برقی تمیز و عاری از هرگونه زباله و گردوخاک باشد تا مانع بسته شدن کامل درب نشود. کرکره برقی‌هایی که نیاز به روغن‌کاری دارند باید سالی یک یا دو بار گریس کاری شوند. کرکره‌های بلبرینگی نیازی به روغن‌کاری و گریس ندارند.

جهت نصب کرکره برقی و مشاوره رایگان می توانید با گروه ایمن صنعت ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

نویسنده: ادمین سیستم
سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت 09:58
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین