خبر
 

معرفی سایت های دانلود رایگان فیلم و سریال روز دنیا

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در این مقاله تصمیم گرفتیم سه سایت برتر و معروف در ایران در زمینه اشتراک ویدئو را به شما معرفی کنیم. مطمئنا شما نیز نام برخی از این سایت­های اشتراک ویدئو را شنیده­اید. اکثر کاربران ایرانی نام آپارات و یوتیوب در این زمینه به گوششان آشناست. اما بد نیست بدانید که سایت­های اشتراک ویدئویی دیگری نیز وجود دارد که هر کدام مزیت های مختص خودشان را دارند اما بسیاری از کاربران از وجود آنها اطلاعی ندارند.

از برترین مزیت­های سایت­های اشتراک ویدئویی در ایران می­توان به رایگان بودن آنها اشاره کرد که باعث می شود وب مستران از قابلیت های فراوان آنها بدون پرداخت هزینه های اجاره سالیانه یا ماهیانه استفاده می کنند. در سایت­های اشتراک ویدئو قادر خواهید بود با هر حجمی ویدئو های خود را برای سایر کاربران به نمایش بگذارید. با ما همراه باشید تا به معرفی 3 سایت اشتراک ویدئو معروف در ایران بپردازیم.

یوتیوب

بزرگترین و مشهورترین سایت اشتراک ویدیو در جهان، یوتیوب است که از بزرگترین شاخه­های شرکت معظم گوگل نیز به شمار می­رود. در شبکه youtube  حدود یک میلیارد محتوای ویدئویی وجود دارد. در یوتیوب تمرکز به جای کمیت روی کیفیت انجام شده است و در هر دقیقه بیشتر از 300 ساعت ویدئو در یوتیوب قرار می گیرید که همه آنها قبل از آپلود پردازش می گردند. جهت مدیریت کردن این حجم زیاد، سایت یوتیوب باید سرعت و کیفیت فشرده سازی را متعادل سازد.

ویژگی های بارگذاری ویدئو در یوتیوب

  • کابران بدون هیچ محدودیتی می توانند به اشتراک گذاری ویدئوهای خود در یوتیوب اقدام کنند.
  • در یوتیوب می توانید player را انتخاب کنید.
  • تعداد زیادی از ویدئوهای اشتراک گذاری شده در یوتیوب توسط کاربران عادی صورت گرفته اند.
  • ویدئوهای شرکت ها و سازمان های بزرگی مانند CBC، BBC و همچنین هیولو و ویوو در این سایت به اشتراک گذاشته می شوند.

 

آپارات

بزرگترین و معروف ترین سایت اشتراک ویدئو در ایران آپارات نام دارد که در سال 1389 در زمانی که اکثر سایت های اشتراک ویدئو خارجی در ایران محدود بودند، شروع به کار کرد. این سایت توسط شرکتی به نام فناوران ایده پرداز صبا بارگذاری گشته است. در سال 1392 توسط جشنواره وب ایران در زمینه چند رسانه ای بر خط از طرف کارشناسان برگزیده شد و سال 1390 هم عنوان بهترین وب گاه فیلم را از آن خود کرد.

عضویت در آپارات به چه صورت است؟

با عضویت در آپارات می توانید به اشتراک گذاری ویدئوهای خود اقدام کنید تا از این طریق مخاطبان را به سایت خود جذب نمایید. برای این موضوع توجه داشته باشید که در کانال خود در آپارات توضیحات کاملی رادرج کنید تا کاربران به راحتی بتوانند شما را پیدا کنند و بک لینک نیز برای وب سایتتان دریافت کنید.

با توجه به بالا بودن ورودی و تعداد بازدیدکنندگان این سایت، برای افراد فرصت خوبی جهت جذب بازدید کننده و معرفی کسب و کار به دیگران فراهم شده است.

چرا سایت های اشتراک ویدئو دارای تاثیر مثبت روی کسب و کار هستند؟

برای ثبت نام در این سایت و اشتراک گذاری ویدئو می توانید در مدت زمانی کمتر از 5 دقیقه ثبت نامدر این سایت را کامل کنید و سپس نام برند خود را در پروفایلتان قرار دهید و در توضیح ویدئوهای آپلود شده توسط خودتان، آدرس وب سایتتان را قرار دهید.

این نکته را به خاطر بسپارید که در توضیحات ویدئو ارسالی، کلمات کلیدی مرتبط را نیز ثبت کنید زیرا سبب سئوی آن ویدئو می شود و امکان دیده شدن ویدئو شما توسط کاربران بیشتر می شود.

احتمالا این موضوع را دیده اید که با سرچ یک کلمه کلیدی، ویدئوهایی از آپارات و دیگر سایت های اشتراک ویدئو نیز در نتایج قرار می گیرند. این موضوع نشان دهنده تعداد کاربرانی که است که میتوانند به کسب و کار شما جذب شوند.

سایت اشتراک گذاری ویدئویی آپارات دارای سرویس اختصاصی نیز می باشد که باید برای دریافت آن هزینه پرداخت کنید و در نتیجه آن ویدئو شما به شکل اختصاصی به کاربران معرفی می شود و بازدید کننده بیشتری جذب خواهد کرد.

اگر ویدئویی در یوتیوب به اشتراک گذاشته اید می توانید به راحتی با دادن یک لینک آن را در آپارات ثبت کنید.

همچنین چنانچه سایت شما وردپرسی است و حجم هاست را نمیخواهید برای آپلود ویدئو زیاد کنید می توانید ویدئوهایی را که در آپارات به اشتراک گذاشته اید در پست هایتان استفاده کنید و هیچ مشکلی برای سئو سایتتان به وجود نمی آید.

ویژگی های سایت اشتراک ویدئو آپارات

  • امکان قرار دادن ویدئو در آپارات به صورت 360 درجه
  • امکان گذاشتن ویدئو به شکل زنده که از بهترین و جدیدترین امکانات آپارات است.
  • امکان واتر مارک کردن آدرس کانال
  • امکان گذاشتن لینک وب سایت و یا شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و...
  • امکان افزودن زیر نویس با فرمت srt به ویدئو های خود
  • امکان کسب درآمد از آن
  • دارای اپلیکیشن اندروید، آی او اس و ویندوز
  • دارای آپارات کودکان با اپلیکیشن اختصاصی
  • سرعت آپلود ویدئو نرمال و مناسب
  • امکان پخش کلیپ ها با سرعت متناسب اینترنت کاربران
  • امکان بازگزاری ویدئو از دیگر سایت های اشتراک گذاری ویدئو مانند یوتیوب، کامپیوتر و موبایل امکان پذیر است.
  • امکان بررسی بازدیدهای روزانه، ماهیانه و سه ماهه
  • امکان بالا بردن بازدید با پرداخت هزینه

ویژگی های منفی سایت آپارات

  • کاهش حجم ویدئوها پس از آپلود در سایت
  • ویدئوهای با کیفیت 1080. HD آپلود نمی شوند
  • کاهش اتوماتیک وار کیفیت ویدئوهای آپلود شده
  • امکان درج مستقیم لینک سایت در هر ویدئو وجود ندارد
  • لوگوی آپارات در زمان پخش روی ویدئوها دیده می شود.

ویدائو

سومین سایت اشتراک ویدئو که تصمیم داریم در این مقاله به شما معرفی کنیم سایت ویدائو است که در زمینه های آموزشی، آهنگ، بانوان، خبری، طنز و سرگرمی، علمی و فناوری، فیلم و سینما، مذهبی، ورزشی، کارتون، سیاسی، اجتماعی، آشپزی، سلامت و پزشکی در آن میتوانید به اشتراک ویدئو بپردازید.

جالب ترین نکته ای که در مورد این سایت وجود دارد این است که در این سایت می توانید علاوه بر تماشای کلیپ و به اشتراک گذاری ویدئو، موسیقی نیز گوش بدهید. لینک دانلود آهنگ در ویدائو در دسترس قرار گرفته تا به راحتی بتوانید آهنگ های دلخواهتان را از این سایت آپلود کنید.

سخن آخر

سایت هایی که معرفی شد از بهترین و محبوب ترین سایت های اشتراک ویدئویی در حال حاضرند که پیشنهاد می کنیم استفاده و به کارگیری آنها را به هیچ عنوان فراموش نکنید تا بتوانید کسب و کار و سایتتان را به مخاطبان زیادی نمایش دهید.

به خاطر داشته باشید امروزه با وجود گوشی های هوشمند و بالا رفتن سرعت اینترنت نسبت به قبل، ویدئوها از محبوب ترین محتواهای قرار گرفته در اینترنت هستند و اکثر کاربران به جای سایر محتواها، علاقمند به دیدن ویدئو هستند پس سعی کنید به جای تولید محتوای متنی بی روح، روی ویدئو مارکتینگ تمرکز بیشتری داشته باشید.

نویسنده: ادمین سیستم
یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 23:47
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین