خبر

ارزش بازار "وساخت" به ۹۱۱ هزار میلیارد رسید

ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۲ هزار و ۹۶۴ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال به ۷۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال رسید.

به گزارش پول نیوز، شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران با سرمایه یک هزار و ۹۰ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۷۶۸ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۷۱ هزار و ۳۳۶ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۶۸۷ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال به ۳ هزار و ۴۵۶ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران نیز با افزایش ۲ هزار و ۹۶۴ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال معادل ۷۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال محاسبه شد.

"وساخت" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۱۳ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال به مبلغ ۴۵۱ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۳۷ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران طی دوره یک ماهه منتهی به دی ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۳۳۰ میلیون ریال خریداری کرد.
 
منبع:
سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 10:05
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین