خبر

ارزش بازار "وپترو" افزایشی شد

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۲ هزار و ۹۷۸ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال به ۲۵ هزار و ۴۲۸ میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال رسید.

به گزارش پول نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با سرمایه یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۴۵۵ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد و ۷۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۳۴ میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریال به یک هزار و ۶۶۹۰۶ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی نیز با افزایش ۲ هزار و ۹۷۸ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال معادل ۲۵ هزار و ۴۲۸ میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال محاسبه شد.

"وپترو" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال به مبلغ ۷۷ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۷۵ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی طی دوره یک ماهه منتهی به دی ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۳۶ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال خریداری کرد
 
منبع:
شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 12:33
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین