خبر

چرا سهامداران رفتار‌های هیجانی دارند؟

سخنگوی امور سهام بانک تاکید کرد: سهامداران ضمن پرهیز از رفتار‌های هیجانی، اطلاعات مورد نیز خود را از کانال‌های رسمی استخراج کنند.

به گزارش پول نیوز، در شرایط موجود توصیه می‌شود سرمایه گذاران و سهامداران از هرگونه رفتار هیجانی و لحظه‌ای در بازار پرهیز نموده و استراتژی سرمایه گذاری با دید بلند مدت نسبت به بازار، اتخاذ کنند. همچنین ضمن عدم توجه به شایعات و اخبار منتشر شده در فضای مجازی، اطلاعات مورد نیاز خود را برای بررسی و تحلیل از کانال‌های رسمی از جمله سامانه کدال و سایت بانک استخراج کنند.

مهدی عسکری، سخنگوی امور سهام بانک دی و معاون سرمایه گذاری گروه مالی دی با اشاره به شرایط بازار سرمایه در روز‌های اخیر گفت: بازار سرمایه در هفته گذشته روند صعودی داشت و شاخص کل بورس با رشد ۲۲هزار واحدی (و بازدهی ۱،۶درصدی) تنها بازار مثبت هفته قبل بود، این در حالی است که بازار‌های موازی شرایط مناسبی را نداشته و با بازدهی منفی همراه بودند.

وی افزود: در هفته گذشته سهام بانک دی نیز پس از بازگشایی نماد و طبق پیش بینی صورت گرفته با عرضه سهامداران حقیقی همراه بود که با حمایت مناسب سهامداران حقوقی و جذابیت سهم برای سرمایه گذاران حقیقی در این محدوه قیمت، پس از معامله حدود ۶،۲درصد سهام و ورود سهامداران جدید، سهم به تعادل رسید.

عسکری با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص سهام بانک دی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد سودجو به منظور سوء استفاده از سهامداران غیرحرفه‌ای با ایجاد حواشی و با هدف کسب منافع شخصی در برهه‌های زمانی مختلف نسبت به انتشار شایعات و اخبار کذب اقدام نموده اند که با اطلاع رسانی مناسب بانک و همراهی نهاد‌های نظارتی، ضمن شناسایی این عوامل، برخورد مناسب صورت پذیرفته است.
 
منبع:
دوشنبه 10 آذر 1399 ساعت 19:52
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین