خبر

سود ۱۹ درصدی یک شرکت بورسی در ۱۰ روز اخیر

یک شرکت بورس از گروه صنایع پالایشی و نفتی در ۱۰ روز اخیر بازدهی ۱۹ درصدی نصیب سهامداران و سرمایه گذاران خود کرده است.

به گزارش پول نیوز، بورس این روز‌ها در حال بازگشت تدریجی به روز‌های رونق است و اگرچه برخی روز‌ها شاخص بازار سهام منفی می‌شود، اما طی ۱۰ روز اخیر اغلب روز‌ها بورس مثبت و سبزپوش بوده است.

در این شرایط سرمایه گذاران به اطلاعاتی که آن‌ها را در تحلیل وضعیت بازار کمک کند نیاز بیشتری دارند و یکی از این اطلاعات روند بازدهی و سودآوری نماد‌ها به صورت روزانه است.

بر اساس گزارش نفت ما شرکت نفت ایرانول با نماد «شرانول» یکی از نماد‌های پربازده بورس در روز‌های اخیر بوده به نحوی که این شرکت امروز با ٢.۴میلیون حجم صف خرید در قیمت ٣۴هزار و ٩۵١ ریال روبرو بوده است.

بازدهی خوب ایرانول در مقابل منفی بودن شرکت‌های مشابه

بازدهی مناسب و صف خرید نماد شرکت ایرانول درحالیست که سایر نماد‌های هم گروه این سهم روز جاری معاملات متعادل و بعضاً منفی را تجربه کردند.

شایان ذکر است نماد ایرانول در بورس در ١٠ روز کاری گذشته بازدهی ١٩ درصدی را نصیب سهامداران خود کرده است و از نکات قابل توجه دیگر در معاملات امروز «شرانل»، حضور ٧۵ درصدی سهامداران حقیقی در میان خریداران این سهم است که نشان از اقبال و توجه سهامداران خرد به این نماد دارد.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه هشتم آذرماه با رشد ۲۳ هزار و ۵۴۸ واحدی به رقمی یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۷۹۷ واحد رسید و در نزدیکی مرز کانال ۱.۴ میلیونی قرار گرفت. امروز شاخص کل ۱.۷۲ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.۶۲ درصد رشد کردند که نشان می‌دهد شرکت‌های کوچک و متوسط امروز شرایط بسیار خوبی را تجربه کرده و در رشد شاخص کل همراه بوده‌اند.
 
منبع:
یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 11:12
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین