خبر

کدام سهام بیشترین رشد را داشته اند؟

امروز سهامداران شرکت‌های خوراک دام پارس، صنایع شیمیایی سینا و رادیاتور ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی ارومیه، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و جنرال مکانیک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش پول نیوز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۳۷هزار و ۴۷۰واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۳۶هزار و ۵۸۶واحد به کار خود پایان داد و ۶میلیارد و ۳۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۳۷میلیارد تومان در ۶۵۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های خوراک دام پارس، صنایع شیمیایی سینا و رادیاتور ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های حمل‌ونقل توکا، باما و توسعه صنایع بهشهر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۳۹۱ میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۶۰۳میلیارد تومان در ۳۷۰هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۰۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۴۷۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی ارومیه، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و جنرال مکانیک بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های فرابورس ایران، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و نفت ایرانول بیشترین کاهش قیمت را داشتند.
 
منبع:
سه شنبه 6 آبان 1399 ساعت 08:54
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین