خبر

پیش‌بینی علم‌الهدی درباره نگاه نسل‌های آینده بحرین به آل‌نهیان وآل‌خلیفه

​اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت: عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم غاصب صهیونیستی چیز تازه‌ای نبود از این رو مقاومت از این جهت ضربه‌ای نخورد و مشکلی ندارد بلکه سبب شد تمام جریان‌های مقاومت دست به دست هم بدهند و متحدتر شوند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیداحمد علم الهدی، وی در خطبه مجازی نماز جمعه مشهد افزود: عادی سازی روابط با رژیم غاصب اسرائیلی سبب شد اتحادیه مقاومت در لبنان به وجود بیاید و همه بعد از این با کمک هم به سر این رژیم بریزند. آن شبی که این قرارداد امضا شد، حماس با ۱۵ راکت اسرائیل را مورد حمله قرار داد و نقاط حساس اسرائیل را زدند یعنی از ما چیزی کم نشد و بیشتر سبب شد جریان مقاومت، غضب بیشتری بر اسرائیل بکند.

وی با بیان این که در این قضیه تنها کسی که استفاده کرد ترامپ بود ادامه داد: اثر مثبتش برای ترامپ این بود که خرج انتخاباتی خود را درآورد. این استفاده هم به‌عنوان یک مصرف داخلی انتخاباتی است که آخر آن مشخص نیست.

امام جمعه مشهد گفت: نتانیاهوی بدبخت هم خوشحال شد که حتما این قضیه به نفع او تمام می‌شود و مشکلات داخلی که همه علیه او قیام کرده اند حل می‌شود اما این مشکلات نیز حل نشد و تظاهرات علیه او در داخل اسرائیل ادامه دارد.

علم الهدی افزود: اثر منفی بسیار نجس و ناپاک این قرارداد هم برای آل نهیان و آل خلیفه در امارات و بحرین بود که به ذلتی دچار شدند که نسل‌های آینده آنان، ننگشان می‌آید بگویند از این نسل آمریکایی‌پرست هستیم چون برای آنان ذلت به وجود آورد و این نتیجه در افتادن با خدا، پیغمبر، دین، اسلام و مبانی قرآن است که به این ذلت دچار شوند که به‌عنوان عناصر نکبت زده، در مقابل چشم امت اسلام، منفورترین، نکبت‌ترین و ناپاک‌ترین موجودات جلوه کنند و بخواهند دست به دست دشمن صهیونیستی اسلام بدهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: ما با نیروی جان داده، دلداده، ایثارگر و نیروی از جان گذشته در این انقلاب، این دفاع را پیش بردیم و پیروز شدیم. یعنی نسخه کربلا بعد از ۱۴۰۰ سال در دفاع مقدس ما و در اصل پیروزی انقلاب اسلامی ما جواب داد.

علم الهدی افزود: ما سالروز دفاع مقدس را از این جهت اهمیت می‌دهیم چون توانستیم در دفاع مقدس، فرهنگ ایجاد کنیم. فرهنگی که به نسل‌های بعدی دفاع مقدس رسید و هنوز در جوانان ایثارگر ما در مساله دفاع از حرم و موارد دیگر ادامه دارد.

وی اضافه کرد: تقریبا فرهنگ هشت سال دفاع مقدس ما به یمن نیز منتقل شده، همچون مقاومتی که در منطقه و فلسطین به وجود آمده است. یک مقدار به این معجزه‌های انقلاب و دفاع مقدس و به آن برد عظیم اندیشه سازنده این رهبر انقلاب دقت و توجه کنید. اثرگذاری دفاع مقدس سبب شد ما در این شرایط قرار گرفتیم، این‌ها را مورد دقت قرار بدهید که این آثار از کجا آمد و چه معجزه‌ای بود که این واقعیت‌ها را ایجاد کرد.

این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
منبع:
جمعه 28 شهریور 1399 ساعت 19:10
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین