خبر

قرمز و سبز پوشی ساختمان سعادت آباد

شاخص کل بازار بورس در چهارمین هفته از شهریور ماه ۹۹ به کانال ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار واحد وارد شد و برخی از کارشناسان معتقدند شاخص در دو تا سه ماه آینده دچار نوسانات بسیاری خواهد بود.

به گزارش پول نیوز؛ در ادامه نگاهی به روند افت و خیز بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت داشته ایم که از نظر می‌گذرد:

شاخص کل بورس در جریان اولین روز از هفته جاری، با بیش از ۲۸ هزار واحد رشد به عدد یک میلیون و ۵۸۵ هزار واحدی رسید.

روز پس از آن نیز شاخص شاخص کل این بازار با ۵۵۶۸ واحد کاهش، رقم یک میلیون و ۵۷۸ هزار واحد را ثبت کرد.

در جریان معاملات روز دوشنبه ۲۴ شهریور ماه، شاخص کل با ۲۹ هزار و ۲۹۹ واحد صعود رقم یک میلیون و ۶۰۷ هزار واحد را ثبت کرد، اما شاخص کل با معیار هم وزن با ۲۶۰ واحد کاهش، در رقم ۴۲۲ هزار و ۸۸۷ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۹۷ هزار و ۴۶۸ میلیارد ریال انجام دادند.

شاخص کل بورس در جریان معاملات روز سه شنبه ۲۵ شهریور ماه، با رشد ۵۹ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۶۷ هزار واحد ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش ۵۹۰۰ واحدی، ۴۲۸ هزار و ۸۳۷ واحد را ثبت کرد. شاخص کل فرابورس نیز به ۱۷ هزار و ۴۵۰ واحد رسید. «تاپیکو»، «فولاد»، «فارس» سه نماد با بیشترین اثر مثبت بر شاخص بودند.

شاخص کل بورس در روز چهارشنبه ۲۵ شهریور و در پایان معاملات با رشد ۳۹ هزار و ۵۰۴ واحدی همراه شد و به ۱ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۹۶ واحد رسید.

شاخص هم وزن امروز نیز همانند شاخص کل رشد داشت و با ۲ هزار و ۱۰۲ واحد عدد ۴۳۰ هزار و ۲۰۲ واحد را نشان داد. ارزش معاملات نیز ۱۷۷ هزار و ۹۸۸ میلیارد شد.
 
در معاملات امروز نماد‌های "فارس "، " فولاد "و "فملی" به ترتیب با ۵۵۰۶، ۵۱۱۳ و ۴۱۷۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را ثبت کردند. پربیننده‌ترین نماد‌های بورسی نیز وبملت، فولاد و فملی بودند.

 

گزارش از سحر گلی زاده

 
منبع:
جمعه 28 شهریور 1399 ساعت 10:40
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین